La dona que furtà 40 ‘Satisfyer’ en Callosa de Segura agredix brutalment a sa mare

Ejemplo de shortcode con estilo
La mare ha afirmat que la seua filla l’ha agredit brutalment | Antena 3 La dona que furtà 40 ‘Satisfyer’ en Callosa de Segura, en el Baix Segura (Alacant), ha agredit a sa mare brutalment, qui ha afirmat en ‘Espejo Público’ que la seua filla patix una malaltia mental i que està enganxada a les drogues.   […]
Lola, la mare de la dona que furtà 40 'Satisfyer' en Callosa de Segura

La mare ha afirmat que la seua filla l’ha agredit brutalment | Antena 3

La dona que furtà 40 ‘Satisfyer’ en Callosa de Segura, en el Baix Segura (Alacant), ha agredit a sa mare brutalment, qui ha afirmat en ‘Espejo Público’ que la seua filla patix una malaltia mental i que està enganxada a les drogues.

 

Lola, la mare, que ha aparegut en televisió amb l’ull morat, afirma que no vol denunciar-la, «vullc que vaja a un centre». I és que la dona només vol incapacitar-la, cosa a la que la Fiscalia ha donat llum verda, però el que li falta és un centre.

 

Pel que pareix, la seua filla patix una malaltia mental i, a demés, és addicta a les drogues: «venia alterada, me tirà un pot de vidre, que si m’arriba a donar m’haguera matat. No descanse ni de dia ni de nit, l’únic que demane és un centre», ha afegit.

 

I és que és habitual que la seua filla aparega de nit o de matinada demanant-li diners per a drogar-se i, si no se’ls dona, l’agredix i fins i tot ha arribat a prostituir-se.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Familiars dels dos desapareguts de la dana esperen que hi haja responsabilitats polítiques

Familiars de Francisco i Elisabeth, desapareguts en la dana de 2024, reclamen responsabilitats polítiques i continuen esperant trobar-ne els cossos.

BioComunica26 debat com reforçar el rigor de la comunicació científica

BioComunica26 ha reunit professionals a València per a analitzar com reforçar el rigor i la credibilitat de la comunicació científica. El congrés també ha abordat la IA, la salut i la captació d’inversió.

Les platges de la Safor i la Ribera Baixa ja es netegen de canyes

La Diputació de Valencia ha començat a retirar canyes i residus de les platges afectades per la dana Adam. Daimús és el primer municipi.

Puente apunta al factor humà després de la fallada del sistema de seguretat en l’accident d’Urda, que deixa 68 morts

El ministre qualifica d''inversemblant' l'accident, que deixa 80 ferits, i revela que es va autoritzar un AVE a reprendre la marxa amb normalitat malgrat tindre un altre tren detingut davant

La vaga mèdica deixa xifres dispars entre València i la resta de províncies

Avanza situa el seguiment de la vaga mèdica en el 35,3 % a la província de València, mentre Sanitat dona un 2,21 %. Les xifres autonòmiques també discrepen.

Mor Fátima Báñez en l’accident de trens de Toledo

L'exministra d'Ocupació tenia 59 anys i viatjava en l'últim vagó de l'Iryo implicat en la col·lisió amb un AVE, després d'una llarga trajectòria política i empresarial

L’Alcúdia es va inundar al 90 % i l’alcalde denuncia la falta d’informació

Andreu Salom ha declarat que l’Alcúdia es va inundar al 90 % abans de les 18.00 hores del 29 d’octubre de 2024. També ha relatat la falta d’informació i la sensació d’abandonament.

Set de cada deu negocis afectats per la dana han recuperat l’activitat

Set de cada deu establiments han recuperat o superat l’activitat anterior a la dana de 2024, però els negocis menuts encara afronten més dificultats.