La dona que furtà 40 ‘Satisfyer’ en Callosa de Segura agredix brutalment a sa mare

Lola, la mare de la dona que furtà 40 'Satisfyer' en Callosa de Segura

La mare ha afirmat que la seua filla l’ha agredit brutalment | Antena 3

La dona que furtà 40 ‘Satisfyer’ en Callosa de Segura, en el Baix Segura (Alacant), ha agredit a sa mare brutalment, qui ha afirmat en ‘Espejo Público’ que la seua filla patix una malaltia mental i que està enganxada a les drogues.

 

Lola, la mare, que ha aparegut en televisió amb l’ull morat, afirma que no vol denunciar-la, «vullc que vaja a un centre». I és que la dona només vol incapacitar-la, cosa a la que la Fiscalia ha donat llum verda, però el que li falta és un centre.

 

Pel que pareix, la seua filla patix una malaltia mental i, a demés, és addicta a les drogues: «venia alterada, me tirà un pot de vidre, que si m’arriba a donar m’haguera matat. No descanse ni de dia ni de nit, l’únic que demane és un centre», ha afegit.

 

I és que és habitual que la seua filla aparega de nit o de matinada demanant-li diners per a drogar-se i, si no se’ls dona, l’agredix i fins i tot ha arribat a prostituir-se.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.