La dona que furtà 40 ‘Satisfyer’ en Callosa de Segura agredix brutalment a sa mare

Lola, la mare de la dona que furtà 40 'Satisfyer' en Callosa de Segura

La mare ha afirmat que la seua filla l’ha agredit brutalment | Antena 3

La dona que furtà 40 ‘Satisfyer’ en Callosa de Segura, en el Baix Segura (Alacant), ha agredit a sa mare brutalment, qui ha afirmat en ‘Espejo Público’ que la seua filla patix una malaltia mental i que està enganxada a les drogues.

 

Lola, la mare, que ha aparegut en televisió amb l’ull morat, afirma que no vol denunciar-la, «vullc que vaja a un centre». I és que la dona només vol incapacitar-la, cosa a la que la Fiscalia ha donat llum verda, però el que li falta és un centre.

 

Pel que pareix, la seua filla patix una malaltia mental i, a demés, és addicta a les drogues: «venia alterada, me tirà un pot de vidre, que si m’arriba a donar m’haguera matat. No descanse ni de dia ni de nit, l’únic que demane és un centre», ha afegit.

 

I és que és habitual que la seua filla aparega de nit o de matinada demanant-li diners per a drogar-se i, si no se’ls dona, l’agredix i fins i tot ha arribat a prostituir-se.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els regants del Tajo-Segura culpen a l’Estat del conflicte pel transvasament

Els regants del Tajo-Segura acusen l'Estat d'alimentar la divisió entre comunitats i de planificar l'aigua amb criteris electorals, perjudicant el transvasament.

El València Basket es juga la passada davant el Ensino amb avantatge de pista i molts dubtes

El València Basket inicia la seua eliminatòria de quarts de final davant el Durán Maquinaria Ensino amb factor pista a favor, però preocupat per la seua mala ratxa i els precedents equilibrats de la temporada.

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide s’acomiaden del bàsquet 3×3 després d’una carrera plena d’èxits

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide anuncien la seua retirada del bàsquet 3x3 en un acte en el Museu de la FEB, després de liderar una generació que va acumular medalles europees i una plata olímpica.

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.