La dona que furtà 40 ‘Satisfyer’ en Callosa de Segura agredix brutalment a sa mare

Lola, la mare de la dona que furtà 40 'Satisfyer' en Callosa de Segura

La mare ha afirmat que la seua filla l’ha agredit brutalment | Antena 3

La dona que furtà 40 ‘Satisfyer’ en Callosa de Segura, en el Baix Segura (Alacant), ha agredit a sa mare brutalment, qui ha afirmat en ‘Espejo Público’ que la seua filla patix una malaltia mental i que està enganxada a les drogues.

 

Lola, la mare, que ha aparegut en televisió amb l’ull morat, afirma que no vol denunciar-la, «vullc que vaja a un centre». I és que la dona només vol incapacitar-la, cosa a la que la Fiscalia ha donat llum verda, però el que li falta és un centre.

 

Pel que pareix, la seua filla patix una malaltia mental i, a demés, és addicta a les drogues: «venia alterada, me tirà un pot de vidre, que si m’arriba a donar m’haguera matat. No descanse ni de dia ni de nit, l’únic que demane és un centre», ha afegit.

 

I és que és habitual que la seua filla aparega de nit o de matinada demanant-li diners per a drogar-se i, si no se’ls dona, l’agredix i fins i tot ha arribat a prostituir-se.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.