Una veïna de Callosa de Segura furta 40 ‘Satisfyer’ i els repartix entre les veïnes

Un agent de la Guàrdia Civil amb Satisfyers furtats

Una veïna de Callosa de Segura furta 40 Satisfyers | Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha detingut a una veïna de Callosa de Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per ser l’autora d’un presumpte delicte de furt. La detinguda va robar una caixa que contenia 40 unitats d’un conegut joguet eròtic, d’última generació, de moda actualment, el ‘Satisfyer’, segons ha informat la Benemèrita en un comunicat.

 

  

El passat dijous, 23 de gener, el propietari d’un comerç de Callosa de Segura va denunciar un furt, pel que pareix produït dins del seu establiment. El denunciant va manifestar a la Guàrdia Civil que li faltava una comanda completa d’un estimulador eròtic femení, que li acabava d’entregar una empresa de paqueteria.

 

 

L’empresari, com que no trobava la caixa amb les 40 unitats, es va donar compte de què se l’havien robat, en descuidar-se, segons va poder confirmar gràcies a les imàtgens de la seua càmera de seguretat, per una dona que, poc després d’anar-se’n el repartidor i aprofitant que els treballadors del comerç es trobaven fent altres coses, va accedir ràpidament a la tenda i furtà la caixa, en qüestió de segons.

 

 

Repartix els ‘Satisfyer’ entre les veïnes

Els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’esta localitat es van fer càrrec de les gestions i van identificar i detindre al dia següent a la presumpta autora, una veïna de Callosa, espanyola de 40 anys, una volta detinguda, va confessar als agents que una part de la mercaderia furtada, valorada en uns 2.000 euros, havia sigut entregada a un centre de massatges de la localitat i que, l’altra, havia sigut repartida entre les mateixes veïnes de Callosa, amb el que s’ha conseguit recuperar part dels joguets sexuals.

 

La detinguda, a qui se li imputa un delicte de furt, ja ha sigut posada a la disposició de l’Autoritat Judicial, quedant en llibertat amb càrrecs, a l’espera de juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.