Una veïna de Callosa de Segura furta 40 ‘Satisfyer’ i els repartix entre les veïnes

Un agent de la Guàrdia Civil amb Satisfyers furtats

Una veïna de Callosa de Segura furta 40 Satisfyers | Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha detingut a una veïna de Callosa de Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per ser l’autora d’un presumpte delicte de furt. La detinguda va robar una caixa que contenia 40 unitats d’un conegut joguet eròtic, d’última generació, de moda actualment, el ‘Satisfyer’, segons ha informat la Benemèrita en un comunicat.

 

  

El passat dijous, 23 de gener, el propietari d’un comerç de Callosa de Segura va denunciar un furt, pel que pareix produït dins del seu establiment. El denunciant va manifestar a la Guàrdia Civil que li faltava una comanda completa d’un estimulador eròtic femení, que li acabava d’entregar una empresa de paqueteria.

 

 

L’empresari, com que no trobava la caixa amb les 40 unitats, es va donar compte de què se l’havien robat, en descuidar-se, segons va poder confirmar gràcies a les imàtgens de la seua càmera de seguretat, per una dona que, poc després d’anar-se’n el repartidor i aprofitant que els treballadors del comerç es trobaven fent altres coses, va accedir ràpidament a la tenda i furtà la caixa, en qüestió de segons.

 

 

Repartix els ‘Satisfyer’ entre les veïnes

Els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’esta localitat es van fer càrrec de les gestions i van identificar i detindre al dia següent a la presumpta autora, una veïna de Callosa, espanyola de 40 anys, una volta detinguda, va confessar als agents que una part de la mercaderia furtada, valorada en uns 2.000 euros, havia sigut entregada a un centre de massatges de la localitat i que, l’altra, havia sigut repartida entre les mateixes veïnes de Callosa, amb el que s’ha conseguit recuperar part dels joguets sexuals.

 

La detinguda, a qui se li imputa un delicte de furt, ja ha sigut posada a la disposició de l’Autoritat Judicial, quedant en llibertat amb càrrecs, a l’espera de juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU