Una veïna de Callosa de Segura furta 40 ‘Satisfyer’ i els repartix entre les veïnes

Un agent de la Guàrdia Civil amb Satisfyers furtats

Una veïna de Callosa de Segura furta 40 Satisfyers | Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha detingut a una veïna de Callosa de Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per ser l’autora d’un presumpte delicte de furt. La detinguda va robar una caixa que contenia 40 unitats d’un conegut joguet eròtic, d’última generació, de moda actualment, el ‘Satisfyer’, segons ha informat la Benemèrita en un comunicat.

 

  

El passat dijous, 23 de gener, el propietari d’un comerç de Callosa de Segura va denunciar un furt, pel que pareix produït dins del seu establiment. El denunciant va manifestar a la Guàrdia Civil que li faltava una comanda completa d’un estimulador eròtic femení, que li acabava d’entregar una empresa de paqueteria.

 

 

L’empresari, com que no trobava la caixa amb les 40 unitats, es va donar compte de què se l’havien robat, en descuidar-se, segons va poder confirmar gràcies a les imàtgens de la seua càmera de seguretat, per una dona que, poc després d’anar-se’n el repartidor i aprofitant que els treballadors del comerç es trobaven fent altres coses, va accedir ràpidament a la tenda i furtà la caixa, en qüestió de segons.

 

 

Repartix els ‘Satisfyer’ entre les veïnes

Els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’esta localitat es van fer càrrec de les gestions i van identificar i detindre al dia següent a la presumpta autora, una veïna de Callosa, espanyola de 40 anys, una volta detinguda, va confessar als agents que una part de la mercaderia furtada, valorada en uns 2.000 euros, havia sigut entregada a un centre de massatges de la localitat i que, l’altra, havia sigut repartida entre les mateixes veïnes de Callosa, amb el que s’ha conseguit recuperar part dels joguets sexuals.

 

La detinguda, a qui se li imputa un delicte de furt, ja ha sigut posada a la disposició de l’Autoritat Judicial, quedant en llibertat amb càrrecs, a l’espera de juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.

El Oceanogràfic estrena Medusa Lab, un laboratori obert per a seguir el cicle vital de les meduses

El Oceanogràfic de València ha inaugurat Medusa Lab, un laboratori de reproducció i cultiu de meduses obert al públic que permet seguir en directe les fases inicials del seu cicle vital i reforça la investigació i la sostenibilitat de l'aquari.