Una veïna de Callosa de Segura furta 40 ‘Satisfyer’ i els repartix entre les veïnes

Un agent de la Guàrdia Civil amb Satisfyers furtats

Una veïna de Callosa de Segura furta 40 Satisfyers | Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha detingut a una veïna de Callosa de Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per ser l’autora d’un presumpte delicte de furt. La detinguda va robar una caixa que contenia 40 unitats d’un conegut joguet eròtic, d’última generació, de moda actualment, el ‘Satisfyer’, segons ha informat la Benemèrita en un comunicat.

 

  

El passat dijous, 23 de gener, el propietari d’un comerç de Callosa de Segura va denunciar un furt, pel que pareix produït dins del seu establiment. El denunciant va manifestar a la Guàrdia Civil que li faltava una comanda completa d’un estimulador eròtic femení, que li acabava d’entregar una empresa de paqueteria.

 

 

L’empresari, com que no trobava la caixa amb les 40 unitats, es va donar compte de què se l’havien robat, en descuidar-se, segons va poder confirmar gràcies a les imàtgens de la seua càmera de seguretat, per una dona que, poc després d’anar-se’n el repartidor i aprofitant que els treballadors del comerç es trobaven fent altres coses, va accedir ràpidament a la tenda i furtà la caixa, en qüestió de segons.

 

 

Repartix els ‘Satisfyer’ entre les veïnes

Els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’esta localitat es van fer càrrec de les gestions i van identificar i detindre al dia següent a la presumpta autora, una veïna de Callosa, espanyola de 40 anys, una volta detinguda, va confessar als agents que una part de la mercaderia furtada, valorada en uns 2.000 euros, havia sigut entregada a un centre de massatges de la localitat i que, l’altra, havia sigut repartida entre les mateixes veïnes de Callosa, amb el que s’ha conseguit recuperar part dels joguets sexuals.

 

La detinguda, a qui se li imputa un delicte de furt, ja ha sigut posada a la disposició de l’Autoritat Judicial, quedant en llibertat amb càrrecs, a l’espera de juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.