Una veïna de Callosa de Segura furta 40 ‘Satisfyer’ i els repartix entre les veïnes

Un agent de la Guàrdia Civil amb Satisfyers furtats

Una veïna de Callosa de Segura furta 40 Satisfyers | Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha detingut a una veïna de Callosa de Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per ser l’autora d’un presumpte delicte de furt. La detinguda va robar una caixa que contenia 40 unitats d’un conegut joguet eròtic, d’última generació, de moda actualment, el ‘Satisfyer’, segons ha informat la Benemèrita en un comunicat.

 

  

El passat dijous, 23 de gener, el propietari d’un comerç de Callosa de Segura va denunciar un furt, pel que pareix produït dins del seu establiment. El denunciant va manifestar a la Guàrdia Civil que li faltava una comanda completa d’un estimulador eròtic femení, que li acabava d’entregar una empresa de paqueteria.

 

 

L’empresari, com que no trobava la caixa amb les 40 unitats, es va donar compte de què se l’havien robat, en descuidar-se, segons va poder confirmar gràcies a les imàtgens de la seua càmera de seguretat, per una dona que, poc després d’anar-se’n el repartidor i aprofitant que els treballadors del comerç es trobaven fent altres coses, va accedir ràpidament a la tenda i furtà la caixa, en qüestió de segons.

 

 

Repartix els ‘Satisfyer’ entre les veïnes

Els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’esta localitat es van fer càrrec de les gestions i van identificar i detindre al dia següent a la presumpta autora, una veïna de Callosa, espanyola de 40 anys, una volta detinguda, va confessar als agents que una part de la mercaderia furtada, valorada en uns 2.000 euros, havia sigut entregada a un centre de massatges de la localitat i que, l’altra, havia sigut repartida entre les mateixes veïnes de Callosa, amb el que s’ha conseguit recuperar part dels joguets sexuals.

 

La detinguda, a qui se li imputa un delicte de furt, ja ha sigut posada a la disposició de l’Autoritat Judicial, quedant en llibertat amb càrrecs, a l’espera de juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU