Detingut per disparar 4 voltes a un home en Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per disparar 4 voltes a un altre en Torrevieja

Objectes requisats per part de la Guàrdia Civil al presumpte agressor | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home, de 25 anys, pels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació, tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes, ocupació de casa i per resistència i desobediència a agents de l’Autoritat en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant). 

 

Els fets van passar el passat 17 de gener. El presumpte autor havia ocupat il·legalment una casa i l’havia convertit en un punt de venda de drogues. Quan el propietari va tornar a sa casa després d’una temporada llarga sense viure allí, es va trobar dins a l’agressor.

 

Ràpidament, agents de la Guàrdia civil van anar fins al lloc dels fets, a on van escoltar dos tirs, motiu pel que entraren dins de la casa. Una volta dins van vore com un home, que estava en la porta de la vivenda, tornava a disparar dos voltes més contra el propietari de la casa. Afortunadament, no li va causar cap dany.

 

Quan l’agressor va vore als agents, va començar a escapar amb la pistola amb la mà fins a una zona pròxima a uns penya-segats, a on finalment va ser detingut per la Guàrdia Civil. 

 

La víctima també ha sigut detinguda

La víctima, un home suec de 39 anys, també va ser detinguda per la Guàrdia Civil. Després de fer les comprovacions pertinents sobre la seua identitat, els agents que portaven la investigació van descobrir que el cotxe que conduïa constava com a què havia sigut robat en Suècia. 

 

Van verificar les plaques de la matrícula que portava en el cotxe i van vore que pertanyien a altre cotxe, que no tenia res a vore amb el de l’investigat, ja que era uno d’alta gamma que superava els 70.000 euros en el mercat. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.