17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Detingut per disparar 4 voltes a un home en Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per disparar 4 voltes a un altre en Torrevieja

Objectes requisats per part de la Guàrdia Civil al presumpte agressor | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home, de 25 anys, pels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació, tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes, ocupació de casa i per resistència i desobediència a agents de l’Autoritat en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant). 

 

Els fets van passar el passat 17 de gener. El presumpte autor havia ocupat il·legalment una casa i l’havia convertit en un punt de venda de drogues. Quan el propietari va tornar a sa casa després d’una temporada llarga sense viure allí, es va trobar dins a l’agressor.

 

Ràpidament, agents de la Guàrdia civil van anar fins al lloc dels fets, a on van escoltar dos tirs, motiu pel que entraren dins de la casa. Una volta dins van vore com un home, que estava en la porta de la vivenda, tornava a disparar dos voltes més contra el propietari de la casa. Afortunadament, no li va causar cap dany.

 

Quan l’agressor va vore als agents, va començar a escapar amb la pistola amb la mà fins a una zona pròxima a uns penya-segats, a on finalment va ser detingut per la Guàrdia Civil. 

 

La víctima també ha sigut detinguda

La víctima, un home suec de 39 anys, també va ser detinguda per la Guàrdia Civil. Després de fer les comprovacions pertinents sobre la seua identitat, els agents que portaven la investigació van descobrir que el cotxe que conduïa constava com a què havia sigut robat en Suècia. 

 

Van verificar les plaques de la matrícula que portava en el cotxe i van vore que pertanyien a altre cotxe, que no tenia res a vore amb el de l’investigat, ja que era uno d’alta gamma que superava els 70.000 euros en el mercat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.

Mor un ancià de 89 anys atropellat a Algemesí i el conductor és detingut

Un home de 89 anys ha mort després de ser atropellat a Algemesí. El conductor, que va continuar circulant amb un camió xicotet, ha sigut detingut a Alaquàs.

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos i mobilitzen als bombers en la Comunitat Valenciana

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos taronja i groc en la Comunitat Valenciana. Bombers atenen caigudes i sanejaments a València; sense incidents a Alacant i Castelló.

Detingut a Castelló un jove que robava joies fent-se passar per inversor

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un jove de 24 anys per sostraure joies en diverses botigues després de simular alt poder adquisitiu i inversions a l'estranger. La investigació continua oberta i s'han recuperat quatre peces i part dels diners.

Alacant tanca parcs i castells i reforça la protecció del Betlem Gegant pel vent

L'Ajuntament d'Alacant ha activat el pla d'emergència per ratxes superiors a 70 km/h. Es tanquen parcs i castells i s'amplien els perímetres del Betlem Gegant i els Àngels.