12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Detingut per disparar 4 voltes a un home en Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per disparar 4 voltes a un altre en Torrevieja

Objectes requisats per part de la Guàrdia Civil al presumpte agressor | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home, de 25 anys, pels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació, tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes, ocupació de casa i per resistència i desobediència a agents de l’Autoritat en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant). 

 

Els fets van passar el passat 17 de gener. El presumpte autor havia ocupat il·legalment una casa i l’havia convertit en un punt de venda de drogues. Quan el propietari va tornar a sa casa després d’una temporada llarga sense viure allí, es va trobar dins a l’agressor.

 

Ràpidament, agents de la Guàrdia civil van anar fins al lloc dels fets, a on van escoltar dos tirs, motiu pel que entraren dins de la casa. Una volta dins van vore com un home, que estava en la porta de la vivenda, tornava a disparar dos voltes més contra el propietari de la casa. Afortunadament, no li va causar cap dany.

 

Quan l’agressor va vore als agents, va començar a escapar amb la pistola amb la mà fins a una zona pròxima a uns penya-segats, a on finalment va ser detingut per la Guàrdia Civil. 

 

La víctima també ha sigut detinguda

La víctima, un home suec de 39 anys, també va ser detinguda per la Guàrdia Civil. Després de fer les comprovacions pertinents sobre la seua identitat, els agents que portaven la investigació van descobrir que el cotxe que conduïa constava com a què havia sigut robat en Suècia. 

 

Van verificar les plaques de la matrícula que portava en el cotxe i van vore que pertanyien a altre cotxe, que no tenia res a vore amb el de l’investigat, ja que era uno d’alta gamma que superava els 70.000 euros en el mercat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Aeroport de València tanca 2025 amb rècord de 11,8 milions de passatgers

L'Aeroport de València ha tancat 2025 amb 11,8 milions de passatgers, un 9,6% més, i 93.110 vols. El mercat internacional va suposar tres de cada quatre viatgers.

El Vila-real va guanyar quatre i va empatar una en els seus sis ultimes visites al Betis

El Vila-real visita el Villamarín en la jornada 20 amb una ratxa recent molt favorable: quatre victòries i un empat en sis eixides. La ultima derrota va ser en 2022-23.

El PSPV acusa a Mompó d’atribuir-se assoliments en la reconstrucció del clavegueram sufragada pel Govern

El PSPV ha acusat a Vicent Mompó d'atribuir-se un lideratge en la reconstrucció del clavegueram danyat per la DANA malgrat que el finançament és íntegre del Govern. Sosté que la Diputació només presta assistència tècnica i amb retard.

La comissió de la DANA en el Congrés preveu citar a Feijóo el 27 de gener

PSOE i Sumar, amb majoria en la taula, impulsen la citació de Feijóo per a explicar quina informació va rebre sobre la DANA i les seues declaracions posteriors. La data prevista és el 27 de gener, pendent de confirmació formal.

Sindicats sanitaris exigixen diàleg i compliment d’acords a València

Satse, CCOO, UGT, CSIF, Intersindical Salut-IV i Simap es concentren de nou davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar el bloqueig negociador. Reclamen implantar la jornada de 35 hores i reactivar pactes paralitzats, i avisen de més mobilitzacions si no hi ha avanços.

Schareina guanya la novena etapa de motos i Sanders arrabassa el lideratge a Benavides

Schareina s'ha adjudicat la novena etapa de motos del Dakar 2026, primera part de la marató. Sanders ha recuperat el lideratge i Benavides ha caigut al tercer després de cedir més d'11 minuts.

Schareina guanya l’etapa 9 del Dakar 2026 en motos i Sanders arrabassa el lideratge a Benavides

Tosha Schareina s'ha imposat en la novena etapa de motos del Ral·li Dakar 2026, primera mitat de la marató. Daniel Sanders recupera el lideratge i Benavides cau a tercer.

La sinistralitat laboral deixa 77 morts en la Comunitat Valenciana fins a novembre, 26 menys

Els accidents laborals van causar 77 morts en la Comunitat Valenciana entre gener i novembre de 2025, 26 menys que un any abans. A Espanya, el balanç va ser de 686 morts i també va descendir.