Detingut per disparar 4 voltes a un home en Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per disparar 4 voltes a un altre en Torrevieja

Objectes requisats per part de la Guàrdia Civil al presumpte agressor | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home, de 25 anys, pels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació, tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes, ocupació de casa i per resistència i desobediència a agents de l’Autoritat en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant). 

 

Els fets van passar el passat 17 de gener. El presumpte autor havia ocupat il·legalment una casa i l’havia convertit en un punt de venda de drogues. Quan el propietari va tornar a sa casa després d’una temporada llarga sense viure allí, es va trobar dins a l’agressor.

 

Ràpidament, agents de la Guàrdia civil van anar fins al lloc dels fets, a on van escoltar dos tirs, motiu pel que entraren dins de la casa. Una volta dins van vore com un home, que estava en la porta de la vivenda, tornava a disparar dos voltes més contra el propietari de la casa. Afortunadament, no li va causar cap dany.

 

Quan l’agressor va vore als agents, va començar a escapar amb la pistola amb la mà fins a una zona pròxima a uns penya-segats, a on finalment va ser detingut per la Guàrdia Civil. 

 

La víctima també ha sigut detinguda

La víctima, un home suec de 39 anys, també va ser detinguda per la Guàrdia Civil. Després de fer les comprovacions pertinents sobre la seua identitat, els agents que portaven la investigació van descobrir que el cotxe que conduïa constava com a què havia sigut robat en Suècia. 

 

Van verificar les plaques de la matrícula que portava en el cotxe i van vore que pertanyien a altre cotxe, que no tenia res a vore amb el de l’investigat, ja que era uno d’alta gamma que superava els 70.000 euros en el mercat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.