16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Detingut per disparar 4 voltes a un home en Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per disparar 4 voltes a un altre en Torrevieja

Objectes requisats per part de la Guàrdia Civil al presumpte agressor | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home, de 25 anys, pels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació, tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes, ocupació de casa i per resistència i desobediència a agents de l’Autoritat en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant). 

 

Els fets van passar el passat 17 de gener. El presumpte autor havia ocupat il·legalment una casa i l’havia convertit en un punt de venda de drogues. Quan el propietari va tornar a sa casa després d’una temporada llarga sense viure allí, es va trobar dins a l’agressor.

 

Ràpidament, agents de la Guàrdia civil van anar fins al lloc dels fets, a on van escoltar dos tirs, motiu pel que entraren dins de la casa. Una volta dins van vore com un home, que estava en la porta de la vivenda, tornava a disparar dos voltes més contra el propietari de la casa. Afortunadament, no li va causar cap dany.

 

Quan l’agressor va vore als agents, va començar a escapar amb la pistola amb la mà fins a una zona pròxima a uns penya-segats, a on finalment va ser detingut per la Guàrdia Civil. 

 

La víctima també ha sigut detinguda

La víctima, un home suec de 39 anys, també va ser detinguda per la Guàrdia Civil. Després de fer les comprovacions pertinents sobre la seua identitat, els agents que portaven la investigació van descobrir que el cotxe que conduïa constava com a què havia sigut robat en Suècia. 

 

Van verificar les plaques de la matrícula que portava en el cotxe i van vore que pertanyien a altre cotxe, que no tenia res a vore amb el de l’investigat, ja que era uno d’alta gamma que superava els 70.000 euros en el mercat. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.