Anuncios

Una dona intoxicada per fum en cremar-se sa casa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) s’han mobilitzat esta matinada de dimarts per a sufocar un incendi originat en un quart pis situat en l’avinguda del Pintor Baeza, en el que ha acabat ferida una dona de 50 anys per inhalació de fum, pel que ha sigut evacuada fins a l’hospital General.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 00.30 hores que s’havia alertat als cossos de Seguretat a través del telèfon d’emergències 112, d’un incendi en una casa, i fins al lloc s’han desplaçat tres dotacions completes amb deu efectius de bombers per a apagar el foc, i quatre patrulles de Policia Local, que han tallat el trànsit de la zona afectada per a coordinar l’emergència.

Anuncios

 

Els bombers han intervingut ràpidament evitant que l’incendi es propagara, i han vist que el focus del foc estava en una de les habitacions, en prendre’s una manta i un balancí de vímet en contacte amb una font de calor pròxima, que segons ha manifestat l’habitant de la casa, era un ciri encés. A conseqüència d’això s’han cremat els dos elements, generant-se una intensa fumera i un focus de foc, que ha sigut apagat amb una línia d’aigua. 

 

Els Bombers han hagut d’utilitzar els grups de Pressió Positiva per a ventilar l’habitatge i les estades comunes de l’edifici, escales i corredors. A demés, els servicis sanitaris han hagut d’atendre la propietària de la casa afectada. Per la seua part, una vintena de veïns del mateix immoble han eixit al carrer en esta emergència. Les faenes d’extinció s’han allargat una hora, i ha resultat parcialment afectada una de les habitacions a on ha tingut lloc el foc.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios