Anuncios

Una dona intoxicada per fum en cremar-se sa casa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) s’han mobilitzat esta matinada de dimarts per a sufocar un incendi originat en un quart pis situat en l’avinguda del Pintor Baeza, en el que ha acabat ferida una dona de 50 anys per inhalació de fum, pel que ha sigut evacuada fins a l’hospital General.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 00.30 hores que s’havia alertat als cossos de Seguretat a través del telèfon d’emergències 112, d’un incendi en una casa, i fins al lloc s’han desplaçat tres dotacions completes amb deu efectius de bombers per a apagar el foc, i quatre patrulles de Policia Local, que han tallat el trànsit de la zona afectada per a coordinar l’emergència.

 

Els bombers han intervingut ràpidament evitant que l’incendi es propagara, i han vist que el focus del foc estava en una de les habitacions, en prendre’s una manta i un balancí de vímet en contacte amb una font de calor pròxima, que segons ha manifestat l’habitant de la casa, era un ciri encés. A conseqüència d’això s’han cremat els dos elements, generant-se una intensa fumera i un focus de foc, que ha sigut apagat amb una línia d’aigua. 

 

Els Bombers han hagut d’utilitzar els grups de Pressió Positiva per a ventilar l’habitatge i les estades comunes de l’edifici, escales i corredors. A demés, els servicis sanitaris han hagut d’atendre la propietària de la casa afectada. Per la seua part, una vintena de veïns del mateix immoble han eixit al carrer en esta emergència. Les faenes d’extinció s’han allargat una hora, i ha resultat parcialment afectada una de les habitacions a on ha tingut lloc el foc.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.