13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Una dona intoxicada per fum en cremar-se sa casa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) s’han mobilitzat esta matinada de dimarts per a sufocar un incendi originat en un quart pis situat en l’avinguda del Pintor Baeza, en el que ha acabat ferida una dona de 50 anys per inhalació de fum, pel que ha sigut evacuada fins a l’hospital General.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 00.30 hores que s’havia alertat als cossos de Seguretat a través del telèfon d’emergències 112, d’un incendi en una casa, i fins al lloc s’han desplaçat tres dotacions completes amb deu efectius de bombers per a apagar el foc, i quatre patrulles de Policia Local, que han tallat el trànsit de la zona afectada per a coordinar l’emergència.

 

Els bombers han intervingut ràpidament evitant que l’incendi es propagara, i han vist que el focus del foc estava en una de les habitacions, en prendre’s una manta i un balancí de vímet en contacte amb una font de calor pròxima, que segons ha manifestat l’habitant de la casa, era un ciri encés. A conseqüència d’això s’han cremat els dos elements, generant-se una intensa fumera i un focus de foc, que ha sigut apagat amb una línia d’aigua. 

 

Els Bombers han hagut d’utilitzar els grups de Pressió Positiva per a ventilar l’habitatge i les estades comunes de l’edifici, escales i corredors. A demés, els servicis sanitaris han hagut d’atendre la propietària de la casa afectada. Per la seua part, una vintena de veïns del mateix immoble han eixit al carrer en esta emergència. Les faenes d’extinció s’han allargat una hora, i ha resultat parcialment afectada una de les habitacions a on ha tingut lloc el foc.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.