10.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Una dona intoxicada per fum en cremar-se sa casa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) s’han mobilitzat esta matinada de dimarts per a sufocar un incendi originat en un quart pis situat en l’avinguda del Pintor Baeza, en el que ha acabat ferida una dona de 50 anys per inhalació de fum, pel que ha sigut evacuada fins a l’hospital General.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 00.30 hores que s’havia alertat als cossos de Seguretat a través del telèfon d’emergències 112, d’un incendi en una casa, i fins al lloc s’han desplaçat tres dotacions completes amb deu efectius de bombers per a apagar el foc, i quatre patrulles de Policia Local, que han tallat el trànsit de la zona afectada per a coordinar l’emergència.

 

Els bombers han intervingut ràpidament evitant que l’incendi es propagara, i han vist que el focus del foc estava en una de les habitacions, en prendre’s una manta i un balancí de vímet en contacte amb una font de calor pròxima, que segons ha manifestat l’habitant de la casa, era un ciri encés. A conseqüència d’això s’han cremat els dos elements, generant-se una intensa fumera i un focus de foc, que ha sigut apagat amb una línia d’aigua. 

 

Els Bombers han hagut d’utilitzar els grups de Pressió Positiva per a ventilar l’habitatge i les estades comunes de l’edifici, escales i corredors. A demés, els servicis sanitaris han hagut d’atendre la propietària de la casa afectada. Per la seua part, una vintena de veïns del mateix immoble han eixit al carrer en esta emergència. Les faenes d’extinció s’han allargat una hora, i ha resultat parcialment afectada una de les habitacions a on ha tingut lloc el foc.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.