10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Una dona intoxicada per fum en cremar-se sa casa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) s’han mobilitzat esta matinada de dimarts per a sufocar un incendi originat en un quart pis situat en l’avinguda del Pintor Baeza, en el que ha acabat ferida una dona de 50 anys per inhalació de fum, pel que ha sigut evacuada fins a l’hospital General.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 00.30 hores que s’havia alertat als cossos de Seguretat a través del telèfon d’emergències 112, d’un incendi en una casa, i fins al lloc s’han desplaçat tres dotacions completes amb deu efectius de bombers per a apagar el foc, i quatre patrulles de Policia Local, que han tallat el trànsit de la zona afectada per a coordinar l’emergència.

 

Els bombers han intervingut ràpidament evitant que l’incendi es propagara, i han vist que el focus del foc estava en una de les habitacions, en prendre’s una manta i un balancí de vímet en contacte amb una font de calor pròxima, que segons ha manifestat l’habitant de la casa, era un ciri encés. A conseqüència d’això s’han cremat els dos elements, generant-se una intensa fumera i un focus de foc, que ha sigut apagat amb una línia d’aigua. 

 

Els Bombers han hagut d’utilitzar els grups de Pressió Positiva per a ventilar l’habitatge i les estades comunes de l’edifici, escales i corredors. A demés, els servicis sanitaris han hagut d’atendre la propietària de la casa afectada. Per la seua part, una vintena de veïns del mateix immoble han eixit al carrer en esta emergència. Les faenes d’extinció s’han allargat una hora, i ha resultat parcialment afectada una de les habitacions a on ha tingut lloc el foc.

Últimes notícies

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.

Consell i alcaldes veuen necessari adaptar la normativa nacional per a agilitzar les obres postdana

La Generalitat i els municipis de l'Horta Sud han coincidit a adaptar la normativa nacional per a accelerar la reconstrucció després de la DANA, amb 2.500 milions mobilitzats i noves reunions per a coordinar obres en domini públic hidràulic.

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu en tres enviaments

Generalitat i Ajuntament de València han firmat amb la Hispanic Society l'arribada abans de l'estiu d'unes 220 obres de Joaquín Sorolla. Hi haurà tres enviaments, seu provisional en el Museu de la Ciutat i futura seu europea en el Palau de les Comunicacions.

Emergències recomana extremar precaucions per vent, onatge i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior demana prudència davant un episodi amb alertes per vent, fenòmens costaners i neu. S'activen avisos taronges i grocs en diverses zones.

Sal i salmorra en la CV-35 i CV-355 per a previndre neu i plaques de gel

El Consell ha aplicat sal i salmorra en la CV-35 i la CV-355 per a previndre neu i plaques de gel. El dispositiu de serveis viaris hivernals opera de manera preventiva i coordinada en la xarxa autonòmica.

Chiva aprova més de 1,5 milions en noves ajudes per a afectats per la DANA

El ple municipal ha donat llum verda a més de 1,5 milions en ajudes per a damnificats de la DANA del 29 d'octubre, amb fons de la Fundació Amancio Ortega i altres donacions. A més, corregix la taxa d'escombraries i amplia fins a 2026 l'exempció de taxes urbanístiques.

Voluntaris de la DANA deixen cadenats amb missatges en l’escultura ‘Gràcies’ d’Alaquàs

Voluntaris que van ajudar durant la DANA han deixat cadenats amb missatges en l'escultura 'Gràcies' d'Alaquàs, instal·lada al desembre com a símbol de gratitud. L'obra s'integrarà en una ruta turística per municipis afectats en la qual treballa la Mancomunitat de l'Horta Sud

La CHJ detalla als veïns de Paiporta les obres i projectes en el barranc de Poio després de la DANA

La CHJ va explicar a la ciutadania de Paiporta les actuacions executades i les previstes en el barranc de Poio per a reforçar la resiliència després de la DANA. Ja s'han intervingut 2,5 km del llit, amb un pressupost de 5 milions i més del 50% d'execució, i es preveu un programa d'adaptació de 60 milions, 2,8 d'ells per a Paiporta