Una dona mor en ser atropellada en l’N-340 al seu pas per Peníscola

 

Esta matinada de dimarts, cap a les 02.00 hores, s’ha produït un accident mortal en el quilòmetre 1.040 de l’N340 al seu pas per la localitat de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), en el que una dona de 39 anys ha mort en ser atropellada.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) s’ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic només ha pogut confirmar la mort de la dona. Ara, serà l’autòpsia judicial qui determine les causes de la defunció de la víctima.

Últimes notícies

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.