Una dona s’intoxica pel fum a l’intentar apagar un incendi en la seua casa a Torrevieja

Hui divendres una dona ha patit una intoxicació a causa del fum en intentar apagar un incendi que s'havia originat en la seua vivenda. L'incendi, que posteriorment ha sigut apagat pels Bombers s'ha produït a primera hora del matí en una vivenda unifamiliar de dos plantes ubicada en el carrer Garrofer de Torrevieja, al Baix Segura. Segons el Consorci Provincial de Bombers el foc s'ha originat al voltant de les 8.20 hores en la xemeneia que es trobava en el saló de la planta baixa i s'ha estés per la casa que en eixe moment es trobava buida.

Els Bombers han sigut avisats per la Policia Local de Pilar de la Horadada i ràpidament s'han mobilitzat fins al lloc del sinistre amb un vehicle de primera eixida i una altra unitat amb escala que finalment no ha hagut de ser utilitzat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SOM Festival Castelló confirma a Iván Ferreiro per a l’1 d’agost

El festival confirma l'actuació d'Iván Ferreiro l'1 d'agost dins del seu cicle estiuenc. És la segona confirmació després de Sergio Dalma.

Renúncia a l’acta el regidor d’Altea de Compromís denunciat per bufetejar a la seua parella

Rafael Ramón Mompó ha renunciat este dimarts a la seua acta després de ser detingut el diumenge per bufetejar a la seua parella i causar-li lesions lleus. L'alcalde ha acceptat la dimissió i el govern local ha expressat una condemna rotunda de la violència contra les dones.

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.

Dos anys de presó per agredir de forma continuada a la filla menor d’una amiga a Xixona

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home de 47 anys a dos anys de presó per agressió sexual continuada a la filla menor d'una amiga a Xixona. Va admetre els fets i haurà d'allunyar-se 10 anys, complir 5 de llibertat vigilada i indemnitzar a la víctima.

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.