15 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Una dona se trenca el braç en caure a terra per una ràfega de vent en Borriana

 

El fort vent que s’ha pogut experimentar este divendres en el territori valencià ha provocat alguns problemes en Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). De fet, una dona de 80 anys ha caigut al mig del carrer per una ràfega de vent, s’ha fracturat un braç i ha sigut traslladada a l’hospital. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la Policia Local, Iberdrola i fins i tot bombers han intervingut en les 25 incidències registrades pels vents de més de 70 quilòmetres per hora que s’han registrat. El temporal ha provocat la caiguda de dos arbres i alguns talls de carrer, com a conseqüència. 

 

També s’ha intervingut per fanal de llum a punt de caure i per un cable d’alta tensió trencat que s’havia soltat de la torre que ho subjectava. A demés, continuen les tasques per a restablir les condicions de les zones afectades.

Últimes notícies

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.

Morant urgix al PP a exigir l’acta a l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual

Diana Morant ha urgit al PP a exigir l'acta a l'alcalde de Jérica, investigat per una denúncia d'agressió sexual a dos menors, i a expulsar-lo si no dimitix. Ha demanat explicacions a Juanfran Pérez Llorca i a Alberto Núñez Feijóo i una condemna pública inequívoca.

Pérez Llorca assegura que va conéixer ahir la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha afirmat que es va assabentar ahir del cas i nega que el PP el coneguera abans. L'alcalde Jorge Peiró va ser suspés de militància i cessat com a assessor.

Llevant-Reial Societat, dol d’urgència amb tècnics interins

El Ciutat de València acull un partit clau marcat per la interinitat en les dos banquetes i la necessitat de punts. Llevant és cuer i la Real arriba a un punt del descens.