Dos conductores resulten ferides lleus en xocar en un aparatós accident a Castelló

Dos conductores han resultat ferides de caràcter lleu aquest dissabte en col·lisionar frontolateralmente els seus cotxes en l'avinguda Ferrandis Salvador de Castelló. L'aparatós accident ha provocat danys en el mobiliari urbà i ha obligat a tallar el tràfic, ja que els turismes han quedat croats en la calçada, informa la Policia Local en un comunicat. 

El sinistre s'ha produït sobre les 9.50 hores en l'encreuament de Ferrandis Salvador amb l'avinguda del Golf de Castelló, per causes que investiga l'equip d'atestats de la Policia. El 092 ha rebut l'avís de diversos conductors que circulaven per la zona. 

Fins a la confluència de les avingudes s'han desplaçat diverses patrulles de la Policia, una dotació del cos municipal de bombers i un ambulància per a atendre a les dos ferides. A causa de la forta col·lisió, ambdues han resultat afectades de caràcter lleu. 

  

 

Últimes notícies

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.

Els equips de rescat d’USAR13 aconseguixen vol per a viatjar a Veneçuela hui mateix

L’ONG USAR13, amb seu en la Nucia, ha aconseguit finalment un vol especial des de Madrid per a desplaçar el seu equip de rescat a Veneçuela després del doble terratrémol i d’un primer intent frustrat el cap de setmana passat.

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.