Dos detingudes per portar un local sense llicència i sense mesures de seguretat pel Covid-19 en Orihuela

 

La Policia Local d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha arrestat a dos persones per no complir amb les mesures de seguretat per a evitar contagis per coronavirus en el local que regentaven sense la llicència oportuna. A demés, segons han informat fonts policials, s’ha precintat l’establiment i ha quedat tancat i sense prestar servici fins a una altra ordre.

 

Les mateixes fonts han assenyalat que s’espera que les detingudes passen en les pròximes hores a disposició judicial. Es tracta de dos dones, una que portava documentació falsa i una altra que, presumptament, hauria desobeït a l’autoritat. En els dos casos se suma l’agreujant que l’establiment incomplia les normes anticovid.

 

Segons ha pogut saber Europa Press, no es respectava la distància entre taules dins del local, que ha de ser de dos metres o superior, i tampoc el distanciament entre els clients que eren atesos en la barra.

 

Uns fets pels que les dos podrien enfrontar-se a multes d’entre 100 i 600.000 euros depenent de la llei que se li aplique (llei de Seguretat Ciutadana, Llei general de Salut Pública o llei del Sistema Nacional de Protecció Civil). De moment no han transcendit més detalls del cas, encara que des de la Policia Local han informat que la investigació continua oberta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.