Dos detingudes per portar un local sense llicència i sense mesures de seguretat pel Covid-19 en Orihuela

 

La Policia Local d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha arrestat a dos persones per no complir amb les mesures de seguretat per a evitar contagis per coronavirus en el local que regentaven sense la llicència oportuna. A demés, segons han informat fonts policials, s’ha precintat l’establiment i ha quedat tancat i sense prestar servici fins a una altra ordre.

 

Les mateixes fonts han assenyalat que s’espera que les detingudes passen en les pròximes hores a disposició judicial. Es tracta de dos dones, una que portava documentació falsa i una altra que, presumptament, hauria desobeït a l’autoritat. En els dos casos se suma l’agreujant que l’establiment incomplia les normes anticovid.

 

Segons ha pogut saber Europa Press, no es respectava la distància entre taules dins del local, que ha de ser de dos metres o superior, i tampoc el distanciament entre els clients que eren atesos en la barra.

 

Uns fets pels que les dos podrien enfrontar-se a multes d’entre 100 i 600.000 euros depenent de la llei que se li aplique (llei de Seguretat Ciutadana, Llei general de Salut Pública o llei del Sistema Nacional de Protecció Civil). De moment no han transcendit més detalls del cas, encara que des de la Policia Local han informat que la investigació continua oberta.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.