Dos detingudes per portar un local sense llicència i sense mesures de seguretat pel Covid-19 en Orihuela

 

La Policia Local d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha arrestat a dos persones per no complir amb les mesures de seguretat per a evitar contagis per coronavirus en el local que regentaven sense la llicència oportuna. A demés, segons han informat fonts policials, s’ha precintat l’establiment i ha quedat tancat i sense prestar servici fins a una altra ordre.

 

Les mateixes fonts han assenyalat que s’espera que les detingudes passen en les pròximes hores a disposició judicial. Es tracta de dos dones, una que portava documentació falsa i una altra que, presumptament, hauria desobeït a l’autoritat. En els dos casos se suma l’agreujant que l’establiment incomplia les normes anticovid.

 

Segons ha pogut saber Europa Press, no es respectava la distància entre taules dins del local, que ha de ser de dos metres o superior, i tampoc el distanciament entre els clients que eren atesos en la barra.

 

Uns fets pels que les dos podrien enfrontar-se a multes d’entre 100 i 600.000 euros depenent de la llei que se li aplique (llei de Seguretat Ciutadana, Llei general de Salut Pública o llei del Sistema Nacional de Protecció Civil). De moment no han transcendit més detalls del cas, encara que des de la Policia Local han informat que la investigació continua oberta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.