Dos detingudes per portar un local sense llicència i sense mesures de seguretat pel Covid-19 en Orihuela

 

La Policia Local d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha arrestat a dos persones per no complir amb les mesures de seguretat per a evitar contagis per coronavirus en el local que regentaven sense la llicència oportuna. A demés, segons han informat fonts policials, s’ha precintat l’establiment i ha quedat tancat i sense prestar servici fins a una altra ordre.

 

Les mateixes fonts han assenyalat que s’espera que les detingudes passen en les pròximes hores a disposició judicial. Es tracta de dos dones, una que portava documentació falsa i una altra que, presumptament, hauria desobeït a l’autoritat. En els dos casos se suma l’agreujant que l’establiment incomplia les normes anticovid.

 

Segons ha pogut saber Europa Press, no es respectava la distància entre taules dins del local, que ha de ser de dos metres o superior, i tampoc el distanciament entre els clients que eren atesos en la barra.

 

Uns fets pels que les dos podrien enfrontar-se a multes d’entre 100 i 600.000 euros depenent de la llei que se li aplique (llei de Seguretat Ciutadana, Llei general de Salut Pública o llei del Sistema Nacional de Protecció Civil). De moment no han transcendit més detalls del cas, encara que des de la Policia Local han informat que la investigació continua oberta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.