Dos detinguts per les agressions sexuals a quatre dones durant Magdalena

La Policia Nacional, encarregada de la investigació, ha confirmat a València Diari este migdia que ja s’han produït dos detencions en relació amb les agressions sexuals denunciades a Magdalena. Tot i això, la investigació continua oberta.

D’altra banda, la regidora de Feminisme i LGTBI de l’Ajuntament de Castelló, Verònica Ruiz, ha lamentat “profundament” estes agressions, i ha explicat que cada vegada que hi ha “festes a Castelló o a qualsevol altra ciutat sempre patim d’alguna manera perquè l’alcohol, massa vegades, comporta coses que no són ni mínimament tolerables”.

Ruiz també ha explicat que es va donar formació al personal dels quatre punts violeta de diferents zones de la ciutat a més del personal de les diferents fondes per previndre i fins i tot per atendre algun possible cas d’agressió sexual, però no en vam tindre coneixement a través de cap punt violeta -d’estes agressions-.

En estos punts violeta es va atendre gairebé 7.300 persones donant informació i consells A més s’ha confirmat ara que la Policia Local va atendre una xiqueta que va dir que havia estat víctima d’una agressió sexual.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Magdalena arranca amb ocupació hotelera del 98% i un 90% de reserves en hostaleria

El primer balanç municipal de la Magdalena confirma una arrancada amb hotels quasi complets els caps de setmana i alta demanda en restauració, amb normalitat i poques incidències. Neteja i seguretat, reforçades per a sostindre l'afluència i agilitzar la resposta.

Falles de València 2026: temps estable, vent fluix i temperatures fresques

La setmana gran apunta a estabilitat i absència de pluges. Es preveuen màximes de 16-18 °C i mínimes de 6-8 °C; el dissabte augmentarà la nuvolositat i el diumenge baixaran les temperatures.

La falla municipal de València coronarà els seus 27 metres amb un piromusical el dijous

Dijous que ve, la instal·lació de la rematada de la falla municipal aconseguirà els 27 metres i se sincronitzarà amb un piromusical exclusiu a les 21 hores.

El València Basket busca despenjar al Reial Madrid i assegurar el play in

L'equip taronja visita este dijous al Reial Madrid amb l'opció d'obrir bretxa, amarrar el play in i certificar el basket average particular. Un triomf reforçaria una ratxa de quatre victòries en l'Eurolliga i consolidaria la seua posició abans del tram final.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida a València

La policia adscrita a la Comunitat Valenciana ha intervingut set reproduccions no autoritzades d'obres de Yturralde i Chillida a València. El venedor ha sigut investigat i les peces han quedat sota custòdia policial.

Kambwala rep l’alta mèdica després de set mesos de baixa al Vila-real

El central del Vila-real va rebre l'alta mèdica i podrà reintegrar-se al treball de grup als ordes de Marcelino després de set mesos fora de l'equip.

Toni Pérez reivindica a Alacant que el Dia Europeu de les víctimes del terrorisme ‘no pertany al passat’

La Diputació d'Alacant ha guardat un minut de silenci pel Dia Europeu de les víctimes del terrorisme. Toni Pérez ha apel·lat a memòria, unitat i dignitat, i la Generalitat ha reafirmat el seu compromís de reparació

Aznar: Espanya hauria d’estar al costat dels seus aliats i no dels seus adversaris

L'expresident ha defés que el conflicte amb l'Iran està 'més que justificat' i ha urgit a Espanya a alinear-se amb els seus aliats. També ha reclamat rellançar Europa i aprofitar l'oportunitat llatinoamericana.