Dos detinguts per les agressions sexuals a quatre dones durant Magdalena

La Policia Nacional, encarregada de la investigació, ha confirmat a València Diari este migdia que ja s’han produït dos detencions en relació amb les agressions sexuals denunciades a Magdalena. Tot i això, la investigació continua oberta.

D’altra banda, la regidora de Feminisme i LGTBI de l’Ajuntament de Castelló, Verònica Ruiz, ha lamentat «profundament» estes agressions, i ha explicat que cada vegada que hi ha «festes a Castelló o a qualsevol altra ciutat sempre patim d’alguna manera perquè l’alcohol, massa vegades, comporta coses que no són ni mínimament tolerables».

Ruiz també ha explicat que es va donar formació al personal dels quatre punts violeta de diferents zones de la ciutat a més del personal de les diferents fondes per previndre i fins i tot per atendre algun possible cas d’agressió sexual, però no en vam tindre coneixement a través de cap punt violeta -d’estes agressions-.

En estos punts violeta es va atendre gairebé 7.300 persones donant informació i consells A més s’ha confirmat ara que la Policia Local va atendre una xiqueta que va dir que havia estat víctima d’una agressió sexual.

Últimes notícies

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.