8.8 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Dos detinguts per les agressions sexuals a quatre dones durant Magdalena

La Policia Nacional, encarregada de la investigació, ha confirmat a València Diari este migdia que ja s’han produït dos detencions en relació amb les agressions sexuals denunciades a Magdalena. Tot i això, la investigació continua oberta.

D’altra banda, la regidora de Feminisme i LGTBI de l’Ajuntament de Castelló, Verònica Ruiz, ha lamentat “profundament” estes agressions, i ha explicat que cada vegada que hi ha “festes a Castelló o a qualsevol altra ciutat sempre patim d’alguna manera perquè l’alcohol, massa vegades, comporta coses que no són ni mínimament tolerables”.

Ruiz també ha explicat que es va donar formació al personal dels quatre punts violeta de diferents zones de la ciutat a més del personal de les diferents fondes per previndre i fins i tot per atendre algun possible cas d’agressió sexual, però no en vam tindre coneixement a través de cap punt violeta -d’estes agressions-.

En estos punts violeta es va atendre gairebé 7.300 persones donant informació i consells A més s’ha confirmat ara que la Policia Local va atendre una xiqueta que va dir que havia estat víctima d’una agressió sexual.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.