Dos detinguts per robar dins una seu de Cáritas

Agents de la Policia Nacional han detingut dos homes que van accedir en diverses ocasions a una seu de Càritas de la ciutat alacantina actualment tancada, per tal de desmantellar-la i vendre tot allò que els pogueren comprar com a ferralla. Els arrestats van ser identificats gràcies a la troballa de les seues empremtes al lloc.

La investigació es va iniciar després de la posada en coneixement dels responsables del Bisbat d’Alacant, per part d’una veïna de la zona, sobre que a l’interior del recinte de la residència de la tercera edat de Càritas, ara tancada, havia sentit sorolls forts i cops.

Seguidament, per part del Bisbat, es van comprovar els fets, concloent que, els autors, pel que sembla havien accedit al lloc trencant les portes de vidre d’accés a l’edifici i havien sostret marcs d’alumini, radiadors i altres efectes susceptibles de ser venuts com a ferralla, de fet, també hi havia més objectes similars apilats i preparats per a la posterior sostracció.

Així les coses, després de la denúncia interposada, els agents de la Brigada Provincial de Policia Científica de la Comissaria Provincial d’Alacant, van realitzar una Inspecció Ocular al lloc, trobant empremtes de dos possibles autors, realitzant el corresponent informe tècnic que es va remetre al Grup d’Investigació de la Comissaria d’Alacant Centre, que es van encarregar de la investigació.

Després de diverses indagacions, els agents van aconseguir establir la presumpta autoria dels investigats en els fets i van avisar a la resta d’unitats de la Comissaria.

Quan els agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria van tindre notícies de l’interés en la detenció dels dos individus, van organitzar un dispositiu de recerca que va concloure amb la detenció d’un dels implicats, aconseguint posteriorment el grup investigador trobar el parador de l’altre, arrestant-lo també i imputant-los un delicte de robatori amb força a les coses tots dos detinguts.

Els detinguts, de 36 i 42 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la mateixa localitat.

Un cop més la col·laboració ciutadana ha ajudat a descobrir i aclarir un fet delictiu. És per això que, la Policia Nacional, agraeix als ciutadans la seua encomiable col·laboració, com a testimonis de delictes aportant dades crucials que ajuden a la detenció dels autors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.