Dos detinguts per robar dins una seu de Cáritas

Agents de la Policia Nacional han detingut dos homes que van accedir en diverses ocasions a una seu de Càritas de la ciutat alacantina actualment tancada, per tal de desmantellar-la i vendre tot allò que els pogueren comprar com a ferralla. Els arrestats van ser identificats gràcies a la troballa de les seues empremtes al lloc.

La investigació es va iniciar després de la posada en coneixement dels responsables del Bisbat d’Alacant, per part d’una veïna de la zona, sobre que a l’interior del recinte de la residència de la tercera edat de Càritas, ara tancada, havia sentit sorolls forts i cops.

Seguidament, per part del Bisbat, es van comprovar els fets, concloent que, els autors, pel que sembla havien accedit al lloc trencant les portes de vidre d’accés a l’edifici i havien sostret marcs d’alumini, radiadors i altres efectes susceptibles de ser venuts com a ferralla, de fet, també hi havia més objectes similars apilats i preparats per a la posterior sostracció.

Així les coses, després de la denúncia interposada, els agents de la Brigada Provincial de Policia Científica de la Comissaria Provincial d’Alacant, van realitzar una Inspecció Ocular al lloc, trobant empremtes de dos possibles autors, realitzant el corresponent informe tècnic que es va remetre al Grup d’Investigació de la Comissaria d’Alacant Centre, que es van encarregar de la investigació.

Després de diverses indagacions, els agents van aconseguir establir la presumpta autoria dels investigats en els fets i van avisar a la resta d’unitats de la Comissaria.

Quan els agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria van tindre notícies de l’interés en la detenció dels dos individus, van organitzar un dispositiu de recerca que va concloure amb la detenció d’un dels implicats, aconseguint posteriorment el grup investigador trobar el parador de l’altre, arrestant-lo també i imputant-los un delicte de robatori amb força a les coses tots dos detinguts.

Els detinguts, de 36 i 42 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la mateixa localitat.

Un cop més la col·laboració ciutadana ha ajudat a descobrir i aclarir un fet delictiu. És per això que, la Policia Nacional, agraeix als ciutadans la seua encomiable col·laboració, com a testimonis de delictes aportant dades crucials que ajuden a la detenció dels autors.

Últimes notícies

PP i Vox tomben totes les propostes de l’oposició i exhibixen fractura en immigració i finançament

PP i Vox han rebutjat totes les propostes de l’oposició en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana i han evidenciat discrepàncies en immigració i finançament autonòmic, tot i mantindre acords en matèria de vivenda.

Avís per fortes pluges des de dijous al migdia a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta des de dijous al migdia un episodi de pluges molt intenses i estàtiques, amb risc d’inundacions i barrancades, que pot arribar a nivell roig en punts de Castelló, València i nord d’Alacant.

Una desena de municipis valencians suspenen les classes per l’alerta per pluges intenses

Almenys deu municipis de la província de València han suspés per a dijous l’activitat lectiva per l’alerta taronja per pluges intenses i tempestes. L’avís afecta també Castelló i el litoral nord d’Alacant, amb recomanacions d’extremar la precaució fins divendres.

Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El jutjat de Violència sobre la Dona de Benidorm ha ordenat l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili comú. Altres dos arrestats queden en llibertat provisional, investigats per encobriment.

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.