Dos famílies rescatades en originar-se un incendi en unes xaboles a València

Un incendi es va originar ahir en unes xaboles ubicades en el camí de l'Alqueria de la Morera, junt a l'ecoparc de València. Degut al ràpid desenvolupament de l'incendi dos famílies han hagut de ser rescatats per la Policia Local de València i els bombers,ja que afectava una zona pròxima on aquestes persones estaven dormint. La primera família està composta per cinc adults i dos xiquets, i la segona rescatada era una parella.

Segons ha avançat 'Levante-EMV', les flames s'han originat a la 1.00 hores de la matinada aproximadament en una nau abandonada. En el moment de l'incendi, les dos famílies estaven dormint i si no arriba a produir-se l'avís abans, sense l'actuació de la Policia Local i dels bombers es podrien haver sofrit danys personals greus. 

Els agents de la Policia Local van ser qui van alertar les famílies tan bon punt es va detectar el foc. Els policies van tocar de manera insistent la porta, i inclús van utilitzar la megafonia per a avisar i evacuar les famílies abans que el foc poguera desplaçar-se fins allí. Finalment, tots van aconseguir posar-se d'acord a pesar de la proximitat de les flames i el fum. Cap d'ells va resultat ferit per intoxicació i cap d'ells va precisar assistència sanitària. Fins al lloc del sinistre van acudir dos dotacions de bombers del Consorci Provincial que van cremar molt de fem, objectes i 'trastos'. Ara la Policia Nacional es troba investigant les causes del sinistre. A més de les  dos famílies una cabra que era propietat d'una d'elles,va ser salvada també.

S'incendia l'antic molí real de Paterna

Un incendi s'ha produït este passat dijous en Paterna, concretament en l'antic molí real de la localitat. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, un total de 15 efectius han estat treballant fins a passades les 21.00 hores de la nit per tal d'extingir les flames. Els Bombers han rebut l'avís de les flames al voltant de les 19.25 hores. El foc s'ha propagat amb tanta facilitat per l'antiga construcció que una hora i mitja després encara continuava ardent. Es desconeixen de moment les causes que han originat les flames. Fins al lloc del sinistre s'ha desplegat un dispositiu d'extinció on participen una quinzena de bombers dels parcs de Paterna, Burjassot i Torrent junt a oficial de guàrdia. Fins a temps després no s'ha pogut donar el foc per controlat i extingit.

Últimes notícies

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.