Dos famílies rescatades en originar-se un incendi en unes xaboles a València

Un incendi es va originar ahir en unes xaboles ubicades en el camí de l'Alqueria de la Morera, junt a l'ecoparc de València. Degut al ràpid desenvolupament de l'incendi dos famílies han hagut de ser rescatats per la Policia Local de València i els bombers,ja que afectava una zona pròxima on aquestes persones estaven dormint. La primera família està composta per cinc adults i dos xiquets, i la segona rescatada era una parella.

Segons ha avançat 'Levante-EMV', les flames s'han originat a la 1.00 hores de la matinada aproximadament en una nau abandonada. En el moment de l'incendi, les dos famílies estaven dormint i si no arriba a produir-se l'avís abans, sense l'actuació de la Policia Local i dels bombers es podrien haver sofrit danys personals greus. 

Els agents de la Policia Local van ser qui van alertar les famílies tan bon punt es va detectar el foc. Els policies van tocar de manera insistent la porta, i inclús van utilitzar la megafonia per a avisar i evacuar les famílies abans que el foc poguera desplaçar-se fins allí. Finalment, tots van aconseguir posar-se d'acord a pesar de la proximitat de les flames i el fum. Cap d'ells va resultat ferit per intoxicació i cap d'ells va precisar assistència sanitària. Fins al lloc del sinistre van acudir dos dotacions de bombers del Consorci Provincial que van cremar molt de fem, objectes i 'trastos'. Ara la Policia Nacional es troba investigant les causes del sinistre. A més de les  dos famílies una cabra que era propietat d'una d'elles,va ser salvada també.

S'incendia l'antic molí real de Paterna

Un incendi s'ha produït este passat dijous en Paterna, concretament en l'antic molí real de la localitat. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, un total de 15 efectius han estat treballant fins a passades les 21.00 hores de la nit per tal d'extingir les flames. Els Bombers han rebut l'avís de les flames al voltant de les 19.25 hores. El foc s'ha propagat amb tanta facilitat per l'antiga construcció que una hora i mitja després encara continuava ardent. Es desconeixen de moment les causes que han originat les flames. Fins al lloc del sinistre s'ha desplegat un dispositiu d'extinció on participen una quinzena de bombers dels parcs de Paterna, Burjassot i Torrent junt a oficial de guàrdia. Fins a temps després no s'ha pogut donar el foc per controlat i extingit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.