Dos famílies rescatades en originar-se un incendi en unes xaboles a València

Un incendi es va originar ahir en unes xaboles ubicades en el camí de l'Alqueria de la Morera, junt a l'ecoparc de València. Degut al ràpid desenvolupament de l'incendi dos famílies han hagut de ser rescatats per la Policia Local de València i els bombers,ja que afectava una zona pròxima on aquestes persones estaven dormint. La primera família està composta per cinc adults i dos xiquets, i la segona rescatada era una parella.

Segons ha avançat 'Levante-EMV', les flames s'han originat a la 1.00 hores de la matinada aproximadament en una nau abandonada. En el moment de l'incendi, les dos famílies estaven dormint i si no arriba a produir-se l'avís abans, sense l'actuació de la Policia Local i dels bombers es podrien haver sofrit danys personals greus. 

Els agents de la Policia Local van ser qui van alertar les famílies tan bon punt es va detectar el foc. Els policies van tocar de manera insistent la porta, i inclús van utilitzar la megafonia per a avisar i evacuar les famílies abans que el foc poguera desplaçar-se fins allí. Finalment, tots van aconseguir posar-se d'acord a pesar de la proximitat de les flames i el fum. Cap d'ells va resultat ferit per intoxicació i cap d'ells va precisar assistència sanitària. Fins al lloc del sinistre van acudir dos dotacions de bombers del Consorci Provincial que van cremar molt de fem, objectes i 'trastos'. Ara la Policia Nacional es troba investigant les causes del sinistre. A més de les  dos famílies una cabra que era propietat d'una d'elles,va ser salvada també.

S'incendia l'antic molí real de Paterna

Un incendi s'ha produït este passat dijous en Paterna, concretament en l'antic molí real de la localitat. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, un total de 15 efectius han estat treballant fins a passades les 21.00 hores de la nit per tal d'extingir les flames. Els Bombers han rebut l'avís de les flames al voltant de les 19.25 hores. El foc s'ha propagat amb tanta facilitat per l'antiga construcció que una hora i mitja després encara continuava ardent. Es desconeixen de moment les causes que han originat les flames. Fins al lloc del sinistre s'ha desplegat un dispositiu d'extinció on participen una quinzena de bombers dels parcs de Paterna, Burjassot i Torrent junt a oficial de guàrdia. Fins a temps després no s'ha pogut donar el foc per controlat i extingit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.