Dos ferits en els ‘bous al carrer’ de Puçol i València

Bous Puçol octubre 2020

El primer bou de la vesprada de les festes taurines de Puçol d’octubre del 2020 | Alberto de Jesús

 

ACTUALITZAT 16.45 hores.  Este dissabte de vesprada s’han produït dos ferits en les festes de ‘bous al carrer’ celebrades al nord de València. Per un costat, un veí de Puçol ha patit una cornada múltiple en ser enganxat per diferents parts per un bou en la seua localitat de l’Horta Nord. Per un altre costat, un veí de Manises ha patit també un enganxó greu per part d’un bou en la pedania de la Ciutat de València de Borbotó, al nord de la ciutat. Este últim està ferit de gravetat.

 

Tres cornades de consideració

Segons ha informat el diari ‘Levante’, este dissabte de vesprada, José Espejo –aficionat de 45 anys, ben conegut en el món dels bous al carrer– ha patit una cornada múltiple important. Pareix ser que l’animal ha cornejat a Espejo en un bessó, en una galta del cul i en el costat esquerre de l’abdomen i, a causa d’eixes ferides, va ser atés directament pels servicis sanitaris de la festa taurina organitzada per la ‘Penya el Barranquet’ de Puçol.

 

Una volta estabilitzat, el ferit va ser traslladat immediatament a l’Hospital Clínic de València per a ser operat de la ferida abdominal i ser revisat de les altres ferides, com una lesió important provocada en el genoll. Va ingressar conscient i estable i l’única preocupació mèdica és la possibilitat d’infecció de les ferides. Però per informacions més recents, del diari ‘Las Provincias’, pareix ser que ja ha passat a planta i que no es tem per la seua vida. En els vídeos, es pot vore als bou de la vesprada que van soltar en el municipi. El segon va ser el responsable de les ferides d’Espejo

 

 

 

Un altre ferit, de caràcter greu, en Borbotó

Molt prop de Puçol, en la pedania de la Ciutat de València de Borbotó, un veí de Manises ha sigut enganxat per un bou també este dissabte de vesprada. En este segon cas, el pronòstic és reservat, tot i que l’evolució pareix ser que és positiva. Fonts de la ‘Penya el Farratge’ han fet una crida a la calma, conscients de la gravetat de les ferides d’este segon ferit, mentres s’espera més informació de l’evolució del ferit.

 

L’accidentat és conegut com a Paquito i té 34 anys. Va arribar a rebre fins a sis cornades en llocs diferents i atés ràpidament pels servicis sanitaris del festeig, va ser estabilitzat i traslladat a l’Hospital de la Fe. Les últimes informacions també indiquen que està fora de perill.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.