Dos ferits en els ‘bous al carrer’ de Puçol i València

Bous Puçol octubre 2020

El primer bou de la vesprada de les festes taurines de Puçol d’octubre del 2020 | Alberto de Jesús

 

ACTUALITZAT 16.45 hores.  Este dissabte de vesprada s’han produït dos ferits en les festes de ‘bous al carrer’ celebrades al nord de València. Per un costat, un veí de Puçol ha patit una cornada múltiple en ser enganxat per diferents parts per un bou en la seua localitat de l’Horta Nord. Per un altre costat, un veí de Manises ha patit també un enganxó greu per part d’un bou en la pedania de la Ciutat de València de Borbotó, al nord de la ciutat. Este últim està ferit de gravetat.

 

Tres cornades de consideració

Segons ha informat el diari ‘Levante’, este dissabte de vesprada, José Espejo –aficionat de 45 anys, ben conegut en el món dels bous al carrer– ha patit una cornada múltiple important. Pareix ser que l’animal ha cornejat a Espejo en un bessó, en una galta del cul i en el costat esquerre de l’abdomen i, a causa d’eixes ferides, va ser atés directament pels servicis sanitaris de la festa taurina organitzada per la ‘Penya el Barranquet’ de Puçol.

 

Una volta estabilitzat, el ferit va ser traslladat immediatament a l’Hospital Clínic de València per a ser operat de la ferida abdominal i ser revisat de les altres ferides, com una lesió important provocada en el genoll. Va ingressar conscient i estable i l’única preocupació mèdica és la possibilitat d’infecció de les ferides. Però per informacions més recents, del diari ‘Las Provincias’, pareix ser que ja ha passat a planta i que no es tem per la seua vida. En els vídeos, es pot vore als bou de la vesprada que van soltar en el municipi. El segon va ser el responsable de les ferides d’Espejo

 

 

 

Un altre ferit, de caràcter greu, en Borbotó

Molt prop de Puçol, en la pedania de la Ciutat de València de Borbotó, un veí de Manises ha sigut enganxat per un bou també este dissabte de vesprada. En este segon cas, el pronòstic és reservat, tot i que l’evolució pareix ser que és positiva. Fonts de la ‘Penya el Farratge’ han fet una crida a la calma, conscients de la gravetat de les ferides d’este segon ferit, mentres s’espera més informació de l’evolució del ferit.

 

L’accidentat és conegut com a Paquito i té 34 anys. Va arribar a rebre fins a sis cornades en llocs diferents i atés ràpidament pels servicis sanitaris del festeig, va ser estabilitzat i traslladat a l’Hospital de la Fe. Les últimes informacions també indiquen que està fora de perill.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.