Dos ferits en els ‘bous al carrer’ de Puçol i València

Bous Puçol octubre 2020

El primer bou de la vesprada de les festes taurines de Puçol d’octubre del 2020 | Alberto de Jesús

 

ACTUALITZAT 16.45 hores.  Este dissabte de vesprada s’han produït dos ferits en les festes de ‘bous al carrer’ celebrades al nord de València. Per un costat, un veí de Puçol ha patit una cornada múltiple en ser enganxat per diferents parts per un bou en la seua localitat de l’Horta Nord. Per un altre costat, un veí de Manises ha patit també un enganxó greu per part d’un bou en la pedania de la Ciutat de València de Borbotó, al nord de la ciutat. Este últim està ferit de gravetat.

 

Tres cornades de consideració

Segons ha informat el diari ‘Levante’, este dissabte de vesprada, José Espejo –aficionat de 45 anys, ben conegut en el món dels bous al carrer– ha patit una cornada múltiple important. Pareix ser que l’animal ha cornejat a Espejo en un bessó, en una galta del cul i en el costat esquerre de l’abdomen i, a causa d’eixes ferides, va ser atés directament pels servicis sanitaris de la festa taurina organitzada per la ‘Penya el Barranquet’ de Puçol.

 

Una volta estabilitzat, el ferit va ser traslladat immediatament a l’Hospital Clínic de València per a ser operat de la ferida abdominal i ser revisat de les altres ferides, com una lesió important provocada en el genoll. Va ingressar conscient i estable i l’única preocupació mèdica és la possibilitat d’infecció de les ferides. Però per informacions més recents, del diari ‘Las Provincias’, pareix ser que ja ha passat a planta i que no es tem per la seua vida. En els vídeos, es pot vore als bou de la vesprada que van soltar en el municipi. El segon va ser el responsable de les ferides d’Espejo

 

 

 

Un altre ferit, de caràcter greu, en Borbotó

Molt prop de Puçol, en la pedania de la Ciutat de València de Borbotó, un veí de Manises ha sigut enganxat per un bou també este dissabte de vesprada. En este segon cas, el pronòstic és reservat, tot i que l’evolució pareix ser que és positiva. Fonts de la ‘Penya el Farratge’ han fet una crida a la calma, conscients de la gravetat de les ferides d’este segon ferit, mentres s’espera més informació de l’evolució del ferit.

 

L’accidentat és conegut com a Paquito i té 34 anys. Va arribar a rebre fins a sis cornades en llocs diferents i atés ràpidament pels servicis sanitaris del festeig, va ser estabilitzat i traslladat a l’Hospital de la Fe. Les últimes informacions també indiquen que està fora de perill.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.

El Villarreal afronta l’Atlético pendent de la cessió de Kambwala i amb la baixa de Diatta

El Villarreal prepara el partit de diumenge contra l’Atlético de Madrid amb la baixa per sanció d’Alassane Diatta i a l’espera de concretar la cessió de Willy Kambwala, amb Osasuna i el Como com a opcions.

Arcadi España defensa l’enviament de trens vells de Madrid a València com una millora necessària

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, defensa que l’enviament de trens de Madrid a València permetrà augmentar la capacitat de les línies de Cercanies, i qualifica les critiques d’altres partits de ‘conflicte i soroll’.

Mestalla enceta la seua última temporada com a casa del València CF

Mestalla viu esta temporada 2026-27 la seua última campanya com a estadi del València CF, abans del trasllat definitiu al Nou Mestalla previst per a l’estiu de 2027.

L’aeroport de Castelló bat rècord d’operacions fins juliol amb una pujada del 14 %

L’aeroport de Castelló ha registrat 8.535 operacions entre gener i juliol, un 14 % més que fa un any, i marca també xifres rècord de passatgers.

Segona rèplica de l’incendi de la Vall d’Uixó obliga a mobilitzar mitjans a Tales

Mitjans aeris i terrestres s’han desplegat a Tales per una possible reproducció de l’incendi originat en la Vall d’Uixó en juliol, que ja va arrasar més de 9.500 hectàrees i va obligar a desallotjar 15.000 persones.

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.