Dos ferits en els ‘bous al carrer’ de Puçol i València

Bous Puçol octubre 2020

El primer bou de la vesprada de les festes taurines de Puçol d’octubre del 2020 | Alberto de Jesús

 

ACTUALITZAT 16.45 hores.  Este dissabte de vesprada s’han produït dos ferits en les festes de ‘bous al carrer’ celebrades al nord de València. Per un costat, un veí de Puçol ha patit una cornada múltiple en ser enganxat per diferents parts per un bou en la seua localitat de l’Horta Nord. Per un altre costat, un veí de Manises ha patit també un enganxó greu per part d’un bou en la pedania de la Ciutat de València de Borbotó, al nord de la ciutat. Este últim està ferit de gravetat.

 

Tres cornades de consideració

Segons ha informat el diari ‘Levante’, este dissabte de vesprada, José Espejo –aficionat de 45 anys, ben conegut en el món dels bous al carrer– ha patit una cornada múltiple important. Pareix ser que l’animal ha cornejat a Espejo en un bessó, en una galta del cul i en el costat esquerre de l’abdomen i, a causa d’eixes ferides, va ser atés directament pels servicis sanitaris de la festa taurina organitzada per la ‘Penya el Barranquet’ de Puçol.

 

Una volta estabilitzat, el ferit va ser traslladat immediatament a l’Hospital Clínic de València per a ser operat de la ferida abdominal i ser revisat de les altres ferides, com una lesió important provocada en el genoll. Va ingressar conscient i estable i l’única preocupació mèdica és la possibilitat d’infecció de les ferides. Però per informacions més recents, del diari ‘Las Provincias’, pareix ser que ja ha passat a planta i que no es tem per la seua vida. En els vídeos, es pot vore als bou de la vesprada que van soltar en el municipi. El segon va ser el responsable de les ferides d’Espejo

 

 

 

Un altre ferit, de caràcter greu, en Borbotó

Molt prop de Puçol, en la pedania de la Ciutat de València de Borbotó, un veí de Manises ha sigut enganxat per un bou també este dissabte de vesprada. En este segon cas, el pronòstic és reservat, tot i que l’evolució pareix ser que és positiva. Fonts de la ‘Penya el Farratge’ han fet una crida a la calma, conscients de la gravetat de les ferides d’este segon ferit, mentres s’espera més informació de l’evolució del ferit.

 

L’accidentat és conegut com a Paquito i té 34 anys. Va arribar a rebre fins a sis cornades en llocs diferents i atés ràpidament pels servicis sanitaris del festeig, va ser estabilitzat i traslladat a l’Hospital de la Fe. Les últimes informacions també indiquen que està fora de perill.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.