Dos ferits en els ‘bous al carrer’ de Puçol i València

Bous Puçol octubre 2020

El primer bou de la vesprada de les festes taurines de Puçol d’octubre del 2020 | Alberto de Jesús

 

ACTUALITZAT 16.45 hores.  Este dissabte de vesprada s’han produït dos ferits en les festes de ‘bous al carrer’ celebrades al nord de València. Per un costat, un veí de Puçol ha patit una cornada múltiple en ser enganxat per diferents parts per un bou en la seua localitat de l’Horta Nord. Per un altre costat, un veí de Manises ha patit també un enganxó greu per part d’un bou en la pedania de la Ciutat de València de Borbotó, al nord de la ciutat. Este últim està ferit de gravetat.

 

Tres cornades de consideració

Segons ha informat el diari ‘Levante’, este dissabte de vesprada, José Espejo –aficionat de 45 anys, ben conegut en el món dels bous al carrer– ha patit una cornada múltiple important. Pareix ser que l’animal ha cornejat a Espejo en un bessó, en una galta del cul i en el costat esquerre de l’abdomen i, a causa d’eixes ferides, va ser atés directament pels servicis sanitaris de la festa taurina organitzada per la ‘Penya el Barranquet’ de Puçol.

 

Una volta estabilitzat, el ferit va ser traslladat immediatament a l’Hospital Clínic de València per a ser operat de la ferida abdominal i ser revisat de les altres ferides, com una lesió important provocada en el genoll. Va ingressar conscient i estable i l’única preocupació mèdica és la possibilitat d’infecció de les ferides. Però per informacions més recents, del diari ‘Las Provincias’, pareix ser que ja ha passat a planta i que no es tem per la seua vida. En els vídeos, es pot vore als bou de la vesprada que van soltar en el municipi. El segon va ser el responsable de les ferides d’Espejo

 

 

 

Un altre ferit, de caràcter greu, en Borbotó

Molt prop de Puçol, en la pedania de la Ciutat de València de Borbotó, un veí de Manises ha sigut enganxat per un bou també este dissabte de vesprada. En este segon cas, el pronòstic és reservat, tot i que l’evolució pareix ser que és positiva. Fonts de la ‘Penya el Farratge’ han fet una crida a la calma, conscients de la gravetat de les ferides d’este segon ferit, mentres s’espera més informació de l’evolució del ferit.

 

L’accidentat és conegut com a Paquito i té 34 anys. Va arribar a rebre fins a sis cornades en llocs diferents i atés ràpidament pels servicis sanitaris del festeig, va ser estabilitzat i traslladat a l’Hospital de la Fe. Les últimes informacions també indiquen que està fora de perill.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.