Dos ferits i un gos mort en l’incendi d’un pis en Vila-real

Incendi en una vivenda de Vila-real

Les flames han cremat el tercer pis d’un edifici de Vila-real | SIAB

 

Este matí de dissabte, cap a les 09.00 hores, en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’ha produït un incendi en un edifici de l’avinguda de Pius XII, segons informacions del ‘Mediterráneo’.

 

Els bombers han hagut d’actuar per tal d’apagar el foc, que s’ha originat en un tercer pis d’un edifici de quatre altures. Els efectius expliquen en ‘Twitter’ que la casa ha sigut afectada quasi en la seua totalitat. Un dels residents de la vivenda, un home de 46 anys i un agent de la Policia Local han hagut de ser traslladats fins al centre de salut de Carinyena i, a demés, ha mort un gos en la casa.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.