30.7 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

Dos ferits en un incendi en Alzira

Façana d'un edifici a on s'ha produït un incendi

L’incendi s’ha produït en un quint pis | CPBV

Dos persones han resultat ferides en un incendi en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat i del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV). Els fets s’han produït este dissabte a última hora de la vesprada.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Segons les mateixes fonts, el CICU ha rebut l’avís cap a les 19.05 hores de la vesprada de dissabte i, ràpidament, ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha atés a una dona, de 71 anys, i un home, de 86, per cremades. Una volta estabilitzats, han sigut traslladats a l’Hospital de la Ribera.

 

Fins al lloc dels fets, s’han mobilitzat efectius dels parcs de bombers d’Alzira, Cullera, Silla i Torrent, que han donat per extingit l’incendi cap a les deu de la nit. A demés del pis a on s’ha originat el foc, per causes que encara es desconeixen, una altra vivenda s’ha vist afectada i també altres quatre, encara que en menor mesura, pel fum.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV acusa a Carlos Mazón de demanar més recursos al Govern mentres renúncia a ingressos fiscals de 900 milions

El PSPV denuncia que Carlos Mazón reclama fons al Govern d'Espanya mentres renúncia a ingressos fiscals per 900 milions destinats a rendes altes i empreses nuclears a la Comunitat Valenciana.

Compromís exigix un avanç just en el finançament autonòmic per a totes les comunitats, no sols Catalunya

Joan Baldoví de Compromís reclama una reforma en el finançament autonòmic que beneficie a totes les comunitats, amb èmfasis en l'infrafinançament valencià.

Compromís denuncia retallades en la Policia Local de València i demana reforçar la seguretat en barris

Compromís alerta sobre la reducció de patrulles policials en barris de València durant estiu pel desplegament en platges i reclama auditories i reforços en seguretat.

UGT exigix una comissió mixta per a la reconstrucció després de la dana abans de setembre

UGT sol·licita al Govern i la Generalitat Valenciana formar una comissió mixta amb sindicats i empreses per a coordinar la reconstrucció després de la dana, amb terminis clars i participació activa.

La Generalitat invertix 384 milions en 2025 per a reforçar l’acció social concertada a València

La Generalitat Valenciana destina més de 384 milions d'euros en 2025 per a potenciar l'acció social concertada, millorant l'atenció a majors, discapacitat, infància i col·lectius vulnerables.

La Diputació d’Alacant impulsa el Pla +A prop 2025 amb 6,1 milions per a tots els municipis

La Diputació d'Alacant ha aprovat el Pla +A prop 2025, que distribuirà més de 6 milions d'euros entre els municipis, prioritzant als de menor població i en risc de despoblació.

La tortuga babaua Dálmata nia a Girona i València en menys de dos setmanes en un fenomen excepcional

La tortuga babaua Dálmata ha realitzat posades d'ous a Girona i València en menys de dos setmanes, donant suport a estudis sobre la colonització del Mediterrani occidental.

La Diputació de València llança un nou portal web per a millorar l’accés ciutadà a informació i servicis

La Diputació de València presenta un renovat portal digital amb navegació intuïtiva, cercadors avançats i assistent virtual en diversos idiomes per a facilitar l'accés a servicis i dades.