Dos ferits en un incendi en Alzira

Façana d'un edifici a on s'ha produït un incendi

L’incendi s’ha produït en un quint pis | CPBV

Dos persones han resultat ferides en un incendi en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat i del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV). Els fets s’han produït este dissabte a última hora de la vesprada.

 

Segons les mateixes fonts, el CICU ha rebut l’avís cap a les 19.05 hores de la vesprada de dissabte i, ràpidament, ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha atés a una dona, de 71 anys, i un home, de 86, per cremades. Una volta estabilitzats, han sigut traslladats a l’Hospital de la Ribera.

 

Fins al lloc dels fets, s’han mobilitzat efectius dels parcs de bombers d’Alzira, Cullera, Silla i Torrent, que han donat per extingit l’incendi cap a les deu de la nit. A demés del pis a on s’ha originat el foc, per causes que encara es desconeixen, una altra vivenda s’ha vist afectada i també altres quatre, encara que en menor mesura, pel fum.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.