10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Dos ferits en la N340 a l’altura de l’Ermitori de la Magdalena

N340 al costat de l'Ermitori de la Magdalena

La N340 al seu pas per l’Ermitori de la Magdalena | Google Maps

 

Dos persones han resultat ferides este dijous després d’un xoc posterior de tres turismes en la N-340, a l’altura de l’Ermitori de la Magdalena, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

L’accident de trànsit s’ha produït sobre les 8.15 hores. El CICU ha mobilitzat una unitat del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgència (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics han assistit a dos ferits –una dona de 57 anys i un home de 82 anys– els dos per traumatisme toràcic i abdominal. Una volta estabilitzats per l’equip mèdic del SAMU, els dos han sigut traslladats a l’Hospital General Universitari de Castelló.

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.