Dos gossos perillosos ataquen una dona i el seu gos a l’Eliana

Una dona i el seu gos van ser agredides per dos gossos considerats perillosos el passat dissabte a la vesprada en la zona del bosc d'Entrepins,  l'Eliana. La víctima es trobava amb el seu gos passejant per aquest parc quan dos gossos de races catalogades com a potencialment perilloses, que es trobaven sense morrió, es van llançar al damunt de l'altre gos i van començar a atacar-lo provocant-li greus ferides. La dona va caure a terra per l'estiró de la corretja del seu gos. El ca es va intentar defendre de les mossegades dels altres animals. Segons ha avançat 'Levante-EMV', el propietari dels gossos els va abandonar en el lloc sense identificar-se ni prestar ajuda a la dona agredia, qui, després de portar la seua mascota a una clínica veterinària de Llíria es va personar en la policia per a relatar els fets. Ella no ha patit ferides de gravetat, però sí el seu gos. D'aquesta manera, la víctima presentarà una denúncia davant la Guàrdia Civil el pròxim dimecres amb la documentació del part de lesions pertinent.

Segons sembla, aquestos gossos no és la primera vegada que ataquen algú en alguna zona de parc de la localitat. El passat dijous, 6 de desembre un dels gossos va atacar un altre, el qual pertanyia a un veí de la mateixa zona. Veïns asseguren que l'amo d'estos gossos ignora les peticions que els seus gossos porten corretja i morrió, tal com marca la legislació. Davant aquesta situació, els veïns preparen una denúncia conjunta contra l'amo dels gossos i sol·liciten un major control per evitar situacions com aquesta. Des de l'ajuntament del municipi confirmen que s'ha informat al Seprona i que el propietari del gos ja ha sigut identificat per la policia.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.