Dos gossos perillosos ataquen una dona i el seu gos a l’Eliana

Una dona i el seu gos van ser agredides per dos gossos considerats perillosos el passat dissabte a la vesprada en la zona del bosc d'Entrepins,  l'Eliana. La víctima es trobava amb el seu gos passejant per aquest parc quan dos gossos de races catalogades com a potencialment perilloses, que es trobaven sense morrió, es van llançar al damunt de l'altre gos i van començar a atacar-lo provocant-li greus ferides. La dona va caure a terra per l'estiró de la corretja del seu gos. El ca es va intentar defendre de les mossegades dels altres animals. Segons ha avançat 'Levante-EMV', el propietari dels gossos els va abandonar en el lloc sense identificar-se ni prestar ajuda a la dona agredia, qui, després de portar la seua mascota a una clínica veterinària de Llíria es va personar en la policia per a relatar els fets. Ella no ha patit ferides de gravetat, però sí el seu gos. D'aquesta manera, la víctima presentarà una denúncia davant la Guàrdia Civil el pròxim dimecres amb la documentació del part de lesions pertinent.

Segons sembla, aquestos gossos no és la primera vegada que ataquen algú en alguna zona de parc de la localitat. El passat dijous, 6 de desembre un dels gossos va atacar un altre, el qual pertanyia a un veí de la mateixa zona. Veïns asseguren que l'amo d'estos gossos ignora les peticions que els seus gossos porten corretja i morrió, tal com marca la legislació. Davant aquesta situació, els veïns preparen una denúncia conjunta contra l'amo dels gossos i sol·liciten un major control per evitar situacions com aquesta. Des de l'ajuntament del municipi confirmen que s'ha informat al Seprona i que el propietari del gos ja ha sigut identificat per la policia.

Últimes notícies

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.