Dos gossos perillosos ataquen una dona i el seu gos a l’Eliana

Una dona i el seu gos van ser agredides per dos gossos considerats perillosos el passat dissabte a la vesprada en la zona del bosc d'Entrepins,  l'Eliana. La víctima es trobava amb el seu gos passejant per aquest parc quan dos gossos de races catalogades com a potencialment perilloses, que es trobaven sense morrió, es van llançar al damunt de l'altre gos i van començar a atacar-lo provocant-li greus ferides. La dona va caure a terra per l'estiró de la corretja del seu gos. El ca es va intentar defendre de les mossegades dels altres animals. Segons ha avançat 'Levante-EMV', el propietari dels gossos els va abandonar en el lloc sense identificar-se ni prestar ajuda a la dona agredia, qui, després de portar la seua mascota a una clínica veterinària de Llíria es va personar en la policia per a relatar els fets. Ella no ha patit ferides de gravetat, però sí el seu gos. D'aquesta manera, la víctima presentarà una denúncia davant la Guàrdia Civil el pròxim dimecres amb la documentació del part de lesions pertinent.

Segons sembla, aquestos gossos no és la primera vegada que ataquen algú en alguna zona de parc de la localitat. El passat dijous, 6 de desembre un dels gossos va atacar un altre, el qual pertanyia a un veí de la mateixa zona. Veïns asseguren que l'amo d'estos gossos ignora les peticions que els seus gossos porten corretja i morrió, tal com marca la legislació. Davant aquesta situació, els veïns preparen una denúncia conjunta contra l'amo dels gossos i sol·liciten un major control per evitar situacions com aquesta. Des de l'ajuntament del municipi confirmen que s'ha informat al Seprona i que el propietari del gos ja ha sigut identificat per la policia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.