17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Dos gossos perillosos ataquen una dona i el seu gos a l’Eliana

Una dona i el seu gos van ser agredides per dos gossos considerats perillosos el passat dissabte a la vesprada en la zona del bosc d'Entrepins,  l'Eliana. La víctima es trobava amb el seu gos passejant per aquest parc quan dos gossos de races catalogades com a potencialment perilloses, que es trobaven sense morrió, es van llançar al damunt de l'altre gos i van començar a atacar-lo provocant-li greus ferides. La dona va caure a terra per l'estiró de la corretja del seu gos. El ca es va intentar defendre de les mossegades dels altres animals. Segons ha avançat 'Levante-EMV', el propietari dels gossos els va abandonar en el lloc sense identificar-se ni prestar ajuda a la dona agredia, qui, després de portar la seua mascota a una clínica veterinària de Llíria es va personar en la policia per a relatar els fets. Ella no ha patit ferides de gravetat, però sí el seu gos. D'aquesta manera, la víctima presentarà una denúncia davant la Guàrdia Civil el pròxim dimecres amb la documentació del part de lesions pertinent.

Segons sembla, aquestos gossos no és la primera vegada que ataquen algú en alguna zona de parc de la localitat. El passat dijous, 6 de desembre un dels gossos va atacar un altre, el qual pertanyia a un veí de la mateixa zona. Veïns asseguren que l'amo d'estos gossos ignora les peticions que els seus gossos porten corretja i morrió, tal com marca la legislació. Davant aquesta situació, els veïns preparen una denúncia conjunta contra l'amo dels gossos i sol·liciten un major control per evitar situacions com aquesta. Des de l'ajuntament del municipi confirmen que s'ha informat al Seprona i que el propietari del gos ja ha sigut identificat per la policia.

Últimes notícies

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.