Dos homes detinguts en València per amenaçar-se mútuament

Dos homes han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional i la Policia Local per un delicte d'amenaces, després d'haver-se amenaçar mútuament enmig del carrer. Els dos arrestats, de 46 i 47 anys són d'origen espanyol. Els agents van intervindre després d'aturar la disputa un pal de fusta d'un metre de llarg, unes tisores de 17,5 cm de llarg, dos ganivets de 21,5 i 25,5 cm de llarg i una barra metàl·lica. Els fets es van produir al migdia d'ahir quan els policies que realitzaven un control preventiu per la ciutat van ser alertats per diversos ciutadans per tal que es dirigiren a l'avinguda Constitució del districte de Trànsits, on segons sembla, s'estava produint una baralla en eixos moments. 

De seguida els agents es van desplaçar fins al lloc i es van trobar amb un home que afirmava que un altre li havia cridat que baixara de sa casa, al mateix temps que l'amenaçava de mort amb un ganivet. L'home l'acusava d'incendiar una casa abandonada en la qual el segon tenia objectes de la seua propietat. El primer va baixar del seu domicili amb el seu gos de raça considerada perillosa i un pal en la mà.

Realitzant les gestions corresponents un dels implicats va fer gest  d'abandonar el lloc, però va ser interceptat per un dels agents que va requisar el pal, el ganivet i unes tisores. Les dos parts al principi intentaren arribar a un acord amistós per tal que l'acusat de l'incendi li pagara a l'altre l'import dels béns que s'havien perdut en el suposat incendi. Malgrat això, a continuació el presumpte autor del sinistre va animar al gos que tenia i a continuació l'altre sospitós el va colpejar amb una barra metàl·lica. L'amo del gos va seguir amenaçant l'altre inclús davant dels agents. Finalment els agents, després de fer les comprovacions oportunes els van detindre com a presumptes autors d'un delicte d'amenaces respectivament. Els dos detinguts, amb nombrosos antecedents, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.