Dos homes detinguts en València per amenaçar-se mútuament

Dos homes han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional i la Policia Local per un delicte d'amenaces, després d'haver-se amenaçar mútuament enmig del carrer. Els dos arrestats, de 46 i 47 anys són d'origen espanyol. Els agents van intervindre després d'aturar la disputa un pal de fusta d'un metre de llarg, unes tisores de 17,5 cm de llarg, dos ganivets de 21,5 i 25,5 cm de llarg i una barra metàl·lica. Els fets es van produir al migdia d'ahir quan els policies que realitzaven un control preventiu per la ciutat van ser alertats per diversos ciutadans per tal que es dirigiren a l'avinguda Constitució del districte de Trànsits, on segons sembla, s'estava produint una baralla en eixos moments. 

De seguida els agents es van desplaçar fins al lloc i es van trobar amb un home que afirmava que un altre li havia cridat que baixara de sa casa, al mateix temps que l'amenaçava de mort amb un ganivet. L'home l'acusava d'incendiar una casa abandonada en la qual el segon tenia objectes de la seua propietat. El primer va baixar del seu domicili amb el seu gos de raça considerada perillosa i un pal en la mà.

Realitzant les gestions corresponents un dels implicats va fer gest  d'abandonar el lloc, però va ser interceptat per un dels agents que va requisar el pal, el ganivet i unes tisores. Les dos parts al principi intentaren arribar a un acord amistós per tal que l'acusat de l'incendi li pagara a l'altre l'import dels béns que s'havien perdut en el suposat incendi. Malgrat això, a continuació el presumpte autor del sinistre va animar al gos que tenia i a continuació l'altre sospitós el va colpejar amb una barra metàl·lica. L'amo del gos va seguir amenaçant l'altre inclús davant dels agents. Finalment els agents, després de fer les comprovacions oportunes els van detindre com a presumptes autors d'un delicte d'amenaces respectivament. Els dos detinguts, amb nombrosos antecedents, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.