Dos homes detinguts en València per amenaçar-se mútuament

Dos homes han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional i la Policia Local per un delicte d'amenaces, després d'haver-se amenaçar mútuament enmig del carrer. Els dos arrestats, de 46 i 47 anys són d'origen espanyol. Els agents van intervindre després d'aturar la disputa un pal de fusta d'un metre de llarg, unes tisores de 17,5 cm de llarg, dos ganivets de 21,5 i 25,5 cm de llarg i una barra metàl·lica. Els fets es van produir al migdia d'ahir quan els policies que realitzaven un control preventiu per la ciutat van ser alertats per diversos ciutadans per tal que es dirigiren a l'avinguda Constitució del districte de Trànsits, on segons sembla, s'estava produint una baralla en eixos moments. 

De seguida els agents es van desplaçar fins al lloc i es van trobar amb un home que afirmava que un altre li havia cridat que baixara de sa casa, al mateix temps que l'amenaçava de mort amb un ganivet. L'home l'acusava d'incendiar una casa abandonada en la qual el segon tenia objectes de la seua propietat. El primer va baixar del seu domicili amb el seu gos de raça considerada perillosa i un pal en la mà.

Realitzant les gestions corresponents un dels implicats va fer gest  d'abandonar el lloc, però va ser interceptat per un dels agents que va requisar el pal, el ganivet i unes tisores. Les dos parts al principi intentaren arribar a un acord amistós per tal que l'acusat de l'incendi li pagara a l'altre l'import dels béns que s'havien perdut en el suposat incendi. Malgrat això, a continuació el presumpte autor del sinistre va animar al gos que tenia i a continuació l'altre sospitós el va colpejar amb una barra metàl·lica. L'amo del gos va seguir amenaçant l'altre inclús davant dels agents. Finalment els agents, després de fer les comprovacions oportunes els van detindre com a presumptes autors d'un delicte d'amenaces respectivament. Els dos detinguts, amb nombrosos antecedents, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.