Dos homes detinguts en València per amenaçar-se mútuament

Dos homes han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional i la Policia Local per un delicte d'amenaces, després d'haver-se amenaçar mútuament enmig del carrer. Els dos arrestats, de 46 i 47 anys són d'origen espanyol. Els agents van intervindre després d'aturar la disputa un pal de fusta d'un metre de llarg, unes tisores de 17,5 cm de llarg, dos ganivets de 21,5 i 25,5 cm de llarg i una barra metàl·lica. Els fets es van produir al migdia d'ahir quan els policies que realitzaven un control preventiu per la ciutat van ser alertats per diversos ciutadans per tal que es dirigiren a l'avinguda Constitució del districte de Trànsits, on segons sembla, s'estava produint una baralla en eixos moments. 

De seguida els agents es van desplaçar fins al lloc i es van trobar amb un home que afirmava que un altre li havia cridat que baixara de sa casa, al mateix temps que l'amenaçava de mort amb un ganivet. L'home l'acusava d'incendiar una casa abandonada en la qual el segon tenia objectes de la seua propietat. El primer va baixar del seu domicili amb el seu gos de raça considerada perillosa i un pal en la mà.

Realitzant les gestions corresponents un dels implicats va fer gest  d'abandonar el lloc, però va ser interceptat per un dels agents que va requisar el pal, el ganivet i unes tisores. Les dos parts al principi intentaren arribar a un acord amistós per tal que l'acusat de l'incendi li pagara a l'altre l'import dels béns que s'havien perdut en el suposat incendi. Malgrat això, a continuació el presumpte autor del sinistre va animar al gos que tenia i a continuació l'altre sospitós el va colpejar amb una barra metàl·lica. L'amo del gos va seguir amenaçant l'altre inclús davant dels agents. Finalment els agents, després de fer les comprovacions oportunes els van detindre com a presumptes autors d'un delicte d'amenaces respectivament. Els dos detinguts, amb nombrosos antecedents, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Afectada d’hepatitis C reviu el cas Maeso en un llibre per a aportar veritat i memòria

Una afectada d'hepatitis C reconstruïx el cas Maeso en un llibre que combina testimoniatge i anàlisi jurídica. L'obra perseguix tancar una etapa i fixar memòria col·lectiva.

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.