Anuncios

Dos jóvens, de 16 i 17 anys, ferits en caure des d’una atracció de fira en Manises

 

Esta vesprada de dissabte s’ha produït un accident en el recinte firal situat en el número 4 del carrer de les Roses de la localitat de Manises, en l’Horta (València), en el que dos menors, de 16 i 17 anys, han acabat ferits, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Policia Nacional.

 

Els dos menors han caigut des del vagó en el que anaven muntats després de desprendre’s el braç de l’eix central de l’atracció. Es tractava d’una instal·lació fixa, segons han precisat les mateixes fonts.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents agents de la Policia Nacional, que han procedit a precintar la instal·lació, i una ambulància, que ha traslladat als ferits fins a l’Hospital de Manises. A hores d’ara es desconeix l’estat actual dels dos menors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.

El PP exigix a Diana Morant que done explicacions després del processament del germà de Ximo Puig

El PP en Les Corts reclama a Diana Morant que trenque el seu silenci després del processament de Francis Puig per presumpte ús irregular de subvencions de la Generalitat i aclarisca la seua posició política.