Dos joves de 15 i 16 anys resulten ferits en un accident entre un cotxe i una moto a Cullera

 

Ahir de nit es produïa un accident de trànsit entre un cotxe i una moto a Cullera, a la comarca de la Ribera Baixa, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

L’accident, que va implicar a un cotxe i una moto, va ocórrer al voltant de les 21 hores en el carrer Sueca de la localitat de Cullera. El CICU va rebre l’avís i es van mobilitzar una unitat de Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que van atendre a dos joves. Un d’ells, de 15 anys, tenia fractura de fèmur, mentre que l’altre, de 16 anys, va ser atés per contusions.

Els dos van ser traslladats pels serveis mèdics a l’Hospital de La Ribera d’Alzira.

Xoc amb una palmera a Benidorm

També aquesta matinada es produïa un accident de trànsit a la ciutat de Benidorm (La Marina Baixa). En aquest cas, es tractava d’un impacte d’un vehicle amb una palmera, en l’avinguda Doctor Severo Ochoa de Benidorm. Els fets han ocorregut al voltant de les 3.30 hores de la matinada. L’implicat, un jove de 23 anys, conductor del vehicle, ha quedat atrapat per l’impacte amb l’arbre i ha patit politraumatismes.

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant per rescatar el jove de l’interior del vehicle. Així mateix, ha acudit una unitat del SAMU, que ha atés al ferit. Una vegada estava estabilitzat, ha sigut evacuat a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa i posteriorment se l’ha traslladat a l’Hospital general Universitari d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.