12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Dos joves de 15 i 16 anys resulten ferits en un accident entre un cotxe i una moto a Cullera

 

Ahir de nit es produïa un accident de trànsit entre un cotxe i una moto a Cullera, a la comarca de la Ribera Baixa, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

L’accident, que va implicar a un cotxe i una moto, va ocórrer al voltant de les 21 hores en el carrer Sueca de la localitat de Cullera. El CICU va rebre l’avís i es van mobilitzar una unitat de Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que van atendre a dos joves. Un d’ells, de 15 anys, tenia fractura de fèmur, mentre que l’altre, de 16 anys, va ser atés per contusions.

Els dos van ser traslladats pels serveis mèdics a l’Hospital de La Ribera d’Alzira.

Xoc amb una palmera a Benidorm

També aquesta matinada es produïa un accident de trànsit a la ciutat de Benidorm (La Marina Baixa). En aquest cas, es tractava d’un impacte d’un vehicle amb una palmera, en l’avinguda Doctor Severo Ochoa de Benidorm. Els fets han ocorregut al voltant de les 3.30 hores de la matinada. L’implicat, un jove de 23 anys, conductor del vehicle, ha quedat atrapat per l’impacte amb l’arbre i ha patit politraumatismes.

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant per rescatar el jove de l’interior del vehicle. Així mateix, ha acudit una unitat del SAMU, que ha atés al ferit. Una vegada estava estabilitzat, ha sigut evacuat a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa i posteriorment se l’ha traslladat a l’Hospital general Universitari d’Alacant.

Últimes notícies

El València no gana al Getafe en el Coliseum des de 2018

El València visita este diumenge al Getafe amb una ratxa sense victòries en el Coliseum des de 2018: quatre derrotes i dos empats, amb un 1-1 com a últim antecedent. El balanç allí afavorix al conjunt local.

L’Aeroport de València tanca 2025 amb rècord de 11,8 milions de passatgers

L'Aeroport de València ha tancat 2025 amb 11,8 milions de passatgers, un 9,6% més, i 93.110 vols. El mercat internacional va suposar tres de cada quatre viatgers.

El Vila-real va guanyar quatre i va empatar una en els seus sis ultimes visites al Betis

El Vila-real visita el Villamarín en la jornada 20 amb una ratxa recent molt favorable: quatre victòries i un empat en sis eixides. La ultima derrota va ser en 2022-23.

El PSPV acusa a Mompó d’atribuir-se assoliments en la reconstrucció del clavegueram sufragada pel Govern

El PSPV ha acusat a Vicent Mompó d'atribuir-se un lideratge en la reconstrucció del clavegueram danyat per la DANA malgrat que el finançament és íntegre del Govern. Sosté que la Diputació només presta assistència tècnica i amb retard.

La comissió de la DANA en el Congrés preveu citar a Feijóo el 27 de gener

PSOE i Sumar, amb majoria en la taula, impulsen la citació de Feijóo per a explicar quina informació va rebre sobre la DANA i les seues declaracions posteriors. La data prevista és el 27 de gener, pendent de confirmació formal.

Sindicats sanitaris exigixen diàleg i compliment d’acords a València

Satse, CCOO, UGT, CSIF, Intersindical Salut-IV i Simap es concentren de nou davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar el bloqueig negociador. Reclamen implantar la jornada de 35 hores i reactivar pactes paralitzats, i avisen de més mobilitzacions si no hi ha avanços.

Schareina guanya la novena etapa de motos i Sanders arrabassa el lideratge a Benavides

Schareina s'ha adjudicat la novena etapa de motos del Dakar 2026, primera part de la marató. Sanders ha recuperat el lideratge i Benavides ha caigut al tercer després de cedir més d'11 minuts.

Schareina guanya l’etapa 9 del Dakar 2026 en motos i Sanders arrabassa el lideratge a Benavides

Tosha Schareina s'ha imposat en la novena etapa de motos del Ral·li Dakar 2026, primera mitat de la marató. Daniel Sanders recupera el lideratge i Benavides cau a tercer.