Dos joves de 15 i 16 anys resulten ferits en un accident entre un cotxe i una moto a Cullera

 

Ahir de nit es produïa un accident de trànsit entre un cotxe i una moto a Cullera, a la comarca de la Ribera Baixa, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

L’accident, que va implicar a un cotxe i una moto, va ocórrer al voltant de les 21 hores en el carrer Sueca de la localitat de Cullera. El CICU va rebre l’avís i es van mobilitzar una unitat de Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que van atendre a dos joves. Un d’ells, de 15 anys, tenia fractura de fèmur, mentre que l’altre, de 16 anys, va ser atés per contusions.

Els dos van ser traslladats pels serveis mèdics a l’Hospital de La Ribera d’Alzira.

Xoc amb una palmera a Benidorm

També aquesta matinada es produïa un accident de trànsit a la ciutat de Benidorm (La Marina Baixa). En aquest cas, es tractava d’un impacte d’un vehicle amb una palmera, en l’avinguda Doctor Severo Ochoa de Benidorm. Els fets han ocorregut al voltant de les 3.30 hores de la matinada. L’implicat, un jove de 23 anys, conductor del vehicle, ha quedat atrapat per l’impacte amb l’arbre i ha patit politraumatismes.

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant per rescatar el jove de l’interior del vehicle. Així mateix, ha acudit una unitat del SAMU, que ha atés al ferit. Una vegada estava estabilitzat, ha sigut evacuat a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa i posteriorment se l’ha traslladat a l’Hospital general Universitari d’Alacant.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.