Dos joves de 15 i 16 anys resulten ferits en un accident entre un cotxe i una moto a Cullera

 

Ahir de nit es produïa un accident de trànsit entre un cotxe i una moto a Cullera, a la comarca de la Ribera Baixa, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

L’accident, que va implicar a un cotxe i una moto, va ocórrer al voltant de les 21 hores en el carrer Sueca de la localitat de Cullera. El CICU va rebre l’avís i es van mobilitzar una unitat de Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que van atendre a dos joves. Un d’ells, de 15 anys, tenia fractura de fèmur, mentre que l’altre, de 16 anys, va ser atés per contusions.

Els dos van ser traslladats pels serveis mèdics a l’Hospital de La Ribera d’Alzira.

Xoc amb una palmera a Benidorm

També aquesta matinada es produïa un accident de trànsit a la ciutat de Benidorm (La Marina Baixa). En aquest cas, es tractava d’un impacte d’un vehicle amb una palmera, en l’avinguda Doctor Severo Ochoa de Benidorm. Els fets han ocorregut al voltant de les 3.30 hores de la matinada. L’implicat, un jove de 23 anys, conductor del vehicle, ha quedat atrapat per l’impacte amb l’arbre i ha patit politraumatismes.

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant per rescatar el jove de l’interior del vehicle. Així mateix, ha acudit una unitat del SAMU, que ha atés al ferit. Una vegada estava estabilitzat, ha sigut evacuat a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa i posteriorment se l’ha traslladat a l’Hospital general Universitari d’Alacant.

Últimes notícies

Retencions de fins a sis quilòmetres en la V-31 per un accident sense ferits

Un accident sense ferits en la V-31, Pista de Silla, ha provocat este dimecres al matí fins a quasi nou quilòmetres de retencions, que encara eren de cinc o sis quilòmetres cap a València a les 9.00 hores.

Les veus del Misteri d’Elx porten la Festa a la històrica església St. Etheldreda’s de Londres

Les veus del Misteri d'Elx ofereixen este divendres un concert a la St. Etheldreda's Roman Catholic Church de Londres, coincidint amb el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i amb un clar objectiu de projecció turística d'Elx.

València afronta un avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus

La Comunitat Valenciana està entre els territoris més afectats per l’onada de calor, amb avís roig a la província de València i avisos per altes temperatures i tempestes en diversos punts del país, segons Aemet.

Nit tòrrida a la Comunitat: Alcoi registra una mínima de 29,6 graus

La passada matinada ha deixat mínimes de fins a 29,6 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats de la Comunitat Valenciana, en una nova nit tòrrida abans d’un nou episodi de calor intens i prolongat.

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.