14.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Dos llauradors ferits en xocar un tractor contra una casa rural en Parcent

 

Este migdia de dijous, cap a les 13.00 hores, s’ha produït un greu accident quan un tractor ha xocat contra una casa rural en la partida de la Rompudeta de la localitat de Parcent, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), en el que dos llauradors que estaven treballant han acabat ferits.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’accident s’ha produït quan els dos treballadors ja havien acabat la seua jornada laboral i s’han trobat de cara amb un tractor amb remolc que anava per un camí rural costera avall, quan el conductor ha perdut el control del vehicle i se n’ha eixit del camí.

 

Ha sigut en eixe moment quan el tractor ha xocat contra la part de darrere d’una casa i ha fet un forat en el mur d’esta i ha trencat el sostre. A conseqüència de l’impacte han eixit disparats trossos d’uralita, els que han impactat en els dos hòmens, pel que han acabat amb ferides.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat els bombers per a ajudar ales dos víctimes, que han sigut traslladades fins a l’Hospital de Dénia, a on han sigut assistides. A hores d’ara es desconeix l’estat actual dels dos treballadors.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.