Dos llauradors ferits en xocar un tractor contra una casa rural en Parcent

 

Este migdia de dijous, cap a les 13.00 hores, s’ha produït un greu accident quan un tractor ha xocat contra una casa rural en la partida de la Rompudeta de la localitat de Parcent, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), en el que dos llauradors que estaven treballant han acabat ferits.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’accident s’ha produït quan els dos treballadors ja havien acabat la seua jornada laboral i s’han trobat de cara amb un tractor amb remolc que anava per un camí rural costera avall, quan el conductor ha perdut el control del vehicle i se n’ha eixit del camí.

 

Ha sigut en eixe moment quan el tractor ha xocat contra la part de darrere d’una casa i ha fet un forat en el mur d’esta i ha trencat el sostre. A conseqüència de l’impacte han eixit disparats trossos d’uralita, els que han impactat en els dos hòmens, pel que han acabat amb ferides.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat els bombers per a ajudar ales dos víctimes, que han sigut traslladades fins a l’Hospital de Dénia, a on han sigut assistides. A hores d’ara es desconeix l’estat actual dels dos treballadors.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU