Dos llauradors ferits en xocar un tractor contra una casa rural en Parcent

 

Este migdia de dijous, cap a les 13.00 hores, s’ha produït un greu accident quan un tractor ha xocat contra una casa rural en la partida de la Rompudeta de la localitat de Parcent, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), en el que dos llauradors que estaven treballant han acabat ferits.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’accident s’ha produït quan els dos treballadors ja havien acabat la seua jornada laboral i s’han trobat de cara amb un tractor amb remolc que anava per un camí rural costera avall, quan el conductor ha perdut el control del vehicle i se n’ha eixit del camí.

 

Ha sigut en eixe moment quan el tractor ha xocat contra la part de darrere d’una casa i ha fet un forat en el mur d’esta i ha trencat el sostre. A conseqüència de l’impacte han eixit disparats trossos d’uralita, els que han impactat en els dos hòmens, pel que han acabat amb ferides.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat els bombers per a ajudar ales dos víctimes, que han sigut traslladades fins a l’Hospital de Dénia, a on han sigut assistides. A hores d’ara es desconeix l’estat actual dels dos treballadors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.

La Fiscalia demana 4 anys de presó a un empresari per quedar-se 350.000 euros d’un inversor

La Fiscalia d'Alacant sol·licita quatre anys de presó per a un empresari acusat d'apropiar-se de 350.000 euros transferits per un inversor per a projectes d'instal·lacions fotovoltaiques.

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.