Dos menors detinguts per robar diferents mòbils en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos menors com a presumptes autors de furtar diferents mòbils en la zona d’oci del Barri, en el centre d’Alacant. L’operatiu es va iniciar per la informació obtinguda de reunions veïnals amb la Policia Nacional.

 

La informació es va recaptar i es va avaluar per la Delegació Provincial de Participació Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant, que van identificar a un grup de jóvens que es podrien estar dedicant a la comissió de robatoris en la zona d’oci nocturn coneguda com ‘el Barri’.

Anuncios

 

Amb estes dades, els agents van informar a la Brigada de Seguretat Ciutadana i al Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Centre, per a que dins del pla de prevenció zones d’oci, es reforçara la presència policial i es feren les actuacions corresponents per a la prevenció de la sostracció de mòbils entre els jóvens que allí es congreguen.

 

Robatoris durant la nit del dissabte

A causa de la major afluència de gent en eixa zona durant el cap de setmana es va elaborar un dispositiu especial amb agents uniformats i de paisà per a poder detindre a les persones que estaven fent furts, ja que sabien en què zona actuaven i quin era el seu modus operandi.

 

Durant el dispositiu d’esta nit de dissabte, els policies van ser requerits per una parella que havia patit un furt del seu telèfon mòbil, suposadament, per part d’uns jóvens, de qui van detallar la seua indumentària i per a on havien escapat.

 

Els agents van tancar el dispositiu pels carrers adjacents, i van ser requerits per una altra persona a qui, presumptament, feia escassos instants que li havien robat el seu telèfon mòbil dos xics amb les mateixes característiques.

 

Van intentar escapar

Els agents van avisar a les altres patrulles per a tancar el cércol, i els van localitzar en un carrer pròxim a on s’havia fet l’últim furt. Els dos jóvens en donar-se compte de la presència policial van ocultar uns objectes en unes jardineres i van començar la fugida, però van ser interceptats.

 

Els policies van recuperar els dos telèfons que suposadament havien sigut robats, i van ser entregats als seus legítims propietaris. Els detinguts, de 15 i 13 anys de nacionalitat espanyola, van ser posats a la disposició de la Fiscalia de Menors d’Alacant.

Anuncios

Últimes notícies

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.