Dos menors detinguts per robar diferents mòbils en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos menors com a presumptes autors de furtar diferents mòbils en la zona d’oci del Barri, en el centre d’Alacant. L’operatiu es va iniciar per la informació obtinguda de reunions veïnals amb la Policia Nacional.

 

La informació es va recaptar i es va avaluar per la Delegació Provincial de Participació Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant, que van identificar a un grup de jóvens que es podrien estar dedicant a la comissió de robatoris en la zona d’oci nocturn coneguda com ‘el Barri’.

 

Amb estes dades, els agents van informar a la Brigada de Seguretat Ciutadana i al Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Centre, per a que dins del pla de prevenció zones d’oci, es reforçara la presència policial i es feren les actuacions corresponents per a la prevenció de la sostracció de mòbils entre els jóvens que allí es congreguen.

 

Robatoris durant la nit del dissabte

A causa de la major afluència de gent en eixa zona durant el cap de setmana es va elaborar un dispositiu especial amb agents uniformats i de paisà per a poder detindre a les persones que estaven fent furts, ja que sabien en què zona actuaven i quin era el seu modus operandi.

 

Durant el dispositiu d’esta nit de dissabte, els policies van ser requerits per una parella que havia patit un furt del seu telèfon mòbil, suposadament, per part d’uns jóvens, de qui van detallar la seua indumentària i per a on havien escapat.

 

Els agents van tancar el dispositiu pels carrers adjacents, i van ser requerits per una altra persona a qui, presumptament, feia escassos instants que li havien robat el seu telèfon mòbil dos xics amb les mateixes característiques.

 

Van intentar escapar

Els agents van avisar a les altres patrulles per a tancar el cércol, i els van localitzar en un carrer pròxim a on s’havia fet l’últim furt. Els dos jóvens en donar-se compte de la presència policial van ocultar uns objectes en unes jardineres i van començar la fugida, però van ser interceptats.

 

Els policies van recuperar els dos telèfons que suposadament havien sigut robats, i van ser entregats als seus legítims propietaris. Els detinguts, de 15 i 13 anys de nacionalitat espanyola, van ser posats a la disposició de la Fiscalia de Menors d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.