Moren dos motoristes en un xoc frontal en Castelló de la Plana

 

ACTUALITZAT 17.20 hores. Este dissabte al migdia, cap a les 13.00 hores, s’ha produït un accident mortal en el municipi de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta. Segons pareix, dos motoristes han xocat frontalment en el camí de la Ratlla.

 

La Policia Local de Castelló i dos dotacions d’emergències sanitàries han intervingut en l’accident, a on s’han vist implicades dos motocicletes. Les dos motocicletes han xocat frontalment en un tram del camí i els dos motoristes han eixit disparats dels vehicles i han pegat, violentament, contra la carretera.

Diversos conductors que en eixe moment estaven allí, han avisat al Centre Municipal de Seguretat i Emergències 092 i han assegurat que els dos conductors estaven ferits molt greus. Fins al lloc s’han traslladat patrulles de la Policia Local de Castelló, que han tancat al trànsit el camí rural, i dos ambulàncies d’emergències sanitàries

 

Una volta han arribat allí, han intentat atendre als dos motoristes. Però un d’ells ha mort en l’acte, després de l’accident. L’altre, que ha caigut sobre la séquia que passa per un dels màrgens del camí rural, encara tenia constants vitals quan ha sigut assistit pels facultatius. Però a pesar de tots els esforços per a que sobrevisquera, finalment, els metges també han certificat la mort del segon motorista. Les dos víctimes responen a les sigles D.B.M., de 46 anys d’edat, i J.E.M.G., de 62 anys.

Fins al lloc dels fets també s’ha desplaçat una unitat dels bombers municipals. Quan han arribat, han col·laborat en el rescat de la motorista que estava estés en la séquia i, després, han netejat la calçada, que estava plena de trossos de les motocicletes i de líquids de motor.

 

Finalment, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit dels dos sentits de circulació del camí de la Ratlla, mentres es procedia a l’alçament dels cadàvers. Per la seua part, la Unitat d’Atestats ha arreplegat les proves i vestigis de l’accident per a fer un atestat del sinistre. El camí ha estat tancat durant ben bé una hora i mitja.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.