11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Moren dos motoristes en un xoc frontal en Castelló de la Plana

 

ACTUALITZAT 17.20 hores. Este dissabte al migdia, cap a les 13.00 hores, s’ha produït un accident mortal en el municipi de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta. Segons pareix, dos motoristes han xocat frontalment en el camí de la Ratlla.

 

La Policia Local de Castelló i dos dotacions d’emergències sanitàries han intervingut en l’accident, a on s’han vist implicades dos motocicletes. Les dos motocicletes han xocat frontalment en un tram del camí i els dos motoristes han eixit disparats dels vehicles i han pegat, violentament, contra la carretera.

Diversos conductors que en eixe moment estaven allí, han avisat al Centre Municipal de Seguretat i Emergències 092 i han assegurat que els dos conductors estaven ferits molt greus. Fins al lloc s’han traslladat patrulles de la Policia Local de Castelló, que han tancat al trànsit el camí rural, i dos ambulàncies d’emergències sanitàries

 

Una volta han arribat allí, han intentat atendre als dos motoristes. Però un d’ells ha mort en l’acte, després de l’accident. L’altre, que ha caigut sobre la séquia que passa per un dels màrgens del camí rural, encara tenia constants vitals quan ha sigut assistit pels facultatius. Però a pesar de tots els esforços per a que sobrevisquera, finalment, els metges també han certificat la mort del segon motorista. Les dos víctimes responen a les sigles D.B.M., de 46 anys d’edat, i J.E.M.G., de 62 anys.

Fins al lloc dels fets també s’ha desplaçat una unitat dels bombers municipals. Quan han arribat, han col·laborat en el rescat de la motorista que estava estés en la séquia i, després, han netejat la calçada, que estava plena de trossos de les motocicletes i de líquids de motor.

 

Finalment, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit dels dos sentits de circulació del camí de la Ratlla, mentres es procedia a l’alçament dels cadàvers. Per la seua part, la Unitat d’Atestats ha arreplegat les proves i vestigis de l’accident per a fer un atestat del sinistre. El camí ha estat tancat durant ben bé una hora i mitja.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa investiga a quina hora Presidència va mobilitzar al xofer de Mazón el 29-O

La instructora ha reclamat els llistats de crides del conductor entre les 19 i les 20 hores per a fixar el moment de la seua mobilització al Cecopi. També ha demanat altres comunicacions per a reconstruir la cronologia de la gestió de la dana.

Barrachina demana estabilitat en les relacions comercials UE-EUA

El conseller Miguel Barrachina va reclamar estabilitat en el comerç entre la UE i els Estats Units per a evitar la inseguretat que retrau el mercat i danya al sector agrari. També va defendre una PAC 2028-2034 verdaderament comuna, amb finançament suficient i inclusió del regadiu.

Urbanisme de València defén que la permuta de VPP en Patraix ha sigut impecable

Giner rebutja les acusacions del PSPV per la permuta amb Domio i sosté que el procés va comptar amb informes favorables. L'operació incorpora 39 VPP en Patraix.

Les víctimes de la dana lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions han lamentat en Les Corts que els avisos tardans i la descoordinació van agreujar la dana del 29-O. Demanen mesures i responsabilitats.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil al Senat

Virgínia Barcones ha sostingut davant la comissió del Senat que el PP pretén pervertir el sistema nacional de Protecció Civil en exigir una emergència d'interés nacional sense petició autonòmica. Ha defés el repartiment de competències i rebutjat crítiques pel seu viatge al Brasil durant la DANA de 2024.

Pérez Llorca ha admés retards en la DANA i ha assegurat que vol reconduir la gestió

El president ha reconegut que 'moltes coses han arribat tard' després de la DANA d'octubre de 2024 i ha defés que el seu objectiu és reconduir la resposta. Ha detallat perdó institucional, un comissionat específic, reforç de salut mental, la comissió mixta amb el Govern i ajudes a les famílies de les víctimes mortals.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha assegurat davant la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024 que el protocol ferroviari es va aplicar de manera estricta. Ha negat retards en la suspensió del servici i situa el tall total de línies a les 19.45.

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.