Moren dos motoristes en un xoc frontal en Castelló de la Plana

 

ACTUALITZAT 17.20 hores. Este dissabte al migdia, cap a les 13.00 hores, s’ha produït un accident mortal en el municipi de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta. Segons pareix, dos motoristes han xocat frontalment en el camí de la Ratlla.

 

La Policia Local de Castelló i dos dotacions d’emergències sanitàries han intervingut en l’accident, a on s’han vist implicades dos motocicletes. Les dos motocicletes han xocat frontalment en un tram del camí i els dos motoristes han eixit disparats dels vehicles i han pegat, violentament, contra la carretera.

Diversos conductors que en eixe moment estaven allí, han avisat al Centre Municipal de Seguretat i Emergències 092 i han assegurat que els dos conductors estaven ferits molt greus. Fins al lloc s’han traslladat patrulles de la Policia Local de Castelló, que han tancat al trànsit el camí rural, i dos ambulàncies d’emergències sanitàries

 

Una volta han arribat allí, han intentat atendre als dos motoristes. Però un d’ells ha mort en l’acte, després de l’accident. L’altre, que ha caigut sobre la séquia que passa per un dels màrgens del camí rural, encara tenia constants vitals quan ha sigut assistit pels facultatius. Però a pesar de tots els esforços per a que sobrevisquera, finalment, els metges també han certificat la mort del segon motorista. Les dos víctimes responen a les sigles D.B.M., de 46 anys d’edat, i J.E.M.G., de 62 anys.

Fins al lloc dels fets també s’ha desplaçat una unitat dels bombers municipals. Quan han arribat, han col·laborat en el rescat de la motorista que estava estés en la séquia i, després, han netejat la calçada, que estava plena de trossos de les motocicletes i de líquids de motor.

 

Finalment, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit dels dos sentits de circulació del camí de la Ratlla, mentres es procedia a l’alçament dels cadàvers. Per la seua part, la Unitat d’Atestats ha arreplegat les proves i vestigis de l’accident per a fer un atestat del sinistre. El camí ha estat tancat durant ben bé una hora i mitja.

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.