Moren dos motoristes en un xoc frontal en Castelló de la Plana

 

ACTUALITZAT 17.20 hores. Este dissabte al migdia, cap a les 13.00 hores, s’ha produït un accident mortal en el municipi de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta. Segons pareix, dos motoristes han xocat frontalment en el camí de la Ratlla.

 

La Policia Local de Castelló i dos dotacions d’emergències sanitàries han intervingut en l’accident, a on s’han vist implicades dos motocicletes. Les dos motocicletes han xocat frontalment en un tram del camí i els dos motoristes han eixit disparats dels vehicles i han pegat, violentament, contra la carretera.

Diversos conductors que en eixe moment estaven allí, han avisat al Centre Municipal de Seguretat i Emergències 092 i han assegurat que els dos conductors estaven ferits molt greus. Fins al lloc s’han traslladat patrulles de la Policia Local de Castelló, que han tancat al trànsit el camí rural, i dos ambulàncies d’emergències sanitàries

 

Una volta han arribat allí, han intentat atendre als dos motoristes. Però un d’ells ha mort en l’acte, després de l’accident. L’altre, que ha caigut sobre la séquia que passa per un dels màrgens del camí rural, encara tenia constants vitals quan ha sigut assistit pels facultatius. Però a pesar de tots els esforços per a que sobrevisquera, finalment, els metges també han certificat la mort del segon motorista. Les dos víctimes responen a les sigles D.B.M., de 46 anys d’edat, i J.E.M.G., de 62 anys.

Fins al lloc dels fets també s’ha desplaçat una unitat dels bombers municipals. Quan han arribat, han col·laborat en el rescat de la motorista que estava estés en la séquia i, després, han netejat la calçada, que estava plena de trossos de les motocicletes i de líquids de motor.

 

Finalment, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit dels dos sentits de circulació del camí de la Ratlla, mentres es procedia a l’alçament dels cadàvers. Per la seua part, la Unitat d’Atestats ha arreplegat les proves i vestigis de l’accident per a fer un atestat del sinistre. El camí ha estat tancat durant ben bé una hora i mitja.

Últimes notícies

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.