Moren dos motoristes en un xoc frontal en Castelló de la Plana

 

ACTUALITZAT 17.20 hores. Este dissabte al migdia, cap a les 13.00 hores, s’ha produït un accident mortal en el municipi de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta. Segons pareix, dos motoristes han xocat frontalment en el camí de la Ratlla.

 

La Policia Local de Castelló i dos dotacions d’emergències sanitàries han intervingut en l’accident, a on s’han vist implicades dos motocicletes. Les dos motocicletes han xocat frontalment en un tram del camí i els dos motoristes han eixit disparats dels vehicles i han pegat, violentament, contra la carretera.

Diversos conductors que en eixe moment estaven allí, han avisat al Centre Municipal de Seguretat i Emergències 092 i han assegurat que els dos conductors estaven ferits molt greus. Fins al lloc s’han traslladat patrulles de la Policia Local de Castelló, que han tancat al trànsit el camí rural, i dos ambulàncies d’emergències sanitàries

 

Una volta han arribat allí, han intentat atendre als dos motoristes. Però un d’ells ha mort en l’acte, després de l’accident. L’altre, que ha caigut sobre la séquia que passa per un dels màrgens del camí rural, encara tenia constants vitals quan ha sigut assistit pels facultatius. Però a pesar de tots els esforços per a que sobrevisquera, finalment, els metges també han certificat la mort del segon motorista. Les dos víctimes responen a les sigles D.B.M., de 46 anys d’edat, i J.E.M.G., de 62 anys.

Fins al lloc dels fets també s’ha desplaçat una unitat dels bombers municipals. Quan han arribat, han col·laborat en el rescat de la motorista que estava estés en la séquia i, després, han netejat la calçada, que estava plena de trossos de les motocicletes i de líquids de motor.

 

Finalment, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit dels dos sentits de circulació del camí de la Ratlla, mentres es procedia a l’alçament dels cadàvers. Per la seua part, la Unitat d’Atestats ha arreplegat les proves i vestigis de l’accident per a fer un atestat del sinistre. El camí ha estat tancat durant ben bé una hora i mitja.

Últimes notícies

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.