Dos persones atrapades en un accident entre dos cotxes en Cullera

Accident de trànsit en Cullera

L’accident ha provocat grans cues quilomètriques | Bombers de València

 

ACTUALITZAT 29/11/2019 20.50 hores. Este divendres de vesprada, cap a les 17.52 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre dos cotxes en la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa (València). Els fets han passat en la carretera N-332, molt pròxim a la incorporació de la 332 en direcció a la ciutat de València.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, han hagut de desplaçar-se fins al lloc dotacions del parc de Cullera i de Gandia per a alliberar a dos persones que han quedat atrapades. Es desconeix l’estat de salut dels implicats. A més, este incident ha provocat grans cues quilomètriques i, segons informa la DGT, s’havia tallat la circulació provisionalment en esta carretera en sentit Alacant. A partir de les 20.45 hores, aproximadament, la carretera ha quedat oberta al trànsit.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.