7.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Dos persones rescatades després d’haver-se perdut en una zona forestal de Cabanes

 

Efectius del Consorci de Bombers de Castelló han evacuat esta nit de dimecres a dos persones que s’havien perdut en una zona forestal en les Agulles de Santa Àgueda, paratge situat en la localitat de Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló).

 

Segons ha informat este organisme a través del seu compte de Twitter, esta nit s’han mobilitzat diferents efectius de bombers per a buscar i evacuar a estes dos persones, una dona i un home, que es trobaven bé però no podien continuar amb la ruta.

 

Els bombers, una volta han arribat fins a la zona indicada, han comprovat que estigueren en bones condicions i han acompanyat a les dos persones fins a on trobaven els seus cotxes.

Últimes notícies

Un sensor convertix en fluorescents les begudes alterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

La UPV lidera un sensor que delata la escopolamina en begudes en generar una llum fluorescent proporcional a la quantitat. És ràpid, sensible i fàcil d'usar.

Mor una de les sis persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Crevillent

Una dona de 25 anys, rescatada d'un incendi en un pis de Crevillent, ha mort després de ser traslladada a l'Hospital del Vinalopó. Un altre afectat va ser ingressat per inhalació de fum amb pronòstic reservat.

Investiguen la mort d’un anglés de 29 anys per arma de foc en una vivenda d’Orihuela-Costa

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'un anglés de 29 anys trobat amb ferides de bala en una vivenda de Campoamor, en Orihuela-Costa. El jutjat ha decretat el secret de les actuacions i no han transcendit detencions ni el mòbil.

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.