Dos policies locals salven a un bebé amb problemes respiratoris en Benidorm

Imatge de la Policia Local de Torrent

Dos agents de la policia local salven la vida a un recent nascut en Benidorm   | Cedida

 

Dos agents de la Policia Local de Benidorm, la Marina Baixa (Alacant) han salvat la vida d’un recent nascut de 8 dies que presentava una greu dificultat respiratòria, segons han informat este dilluns des de la Regidoria de Seguretat Ciutadana.

 

Els fets van passar cap a les 13.00 hores del passat diumenge en una gasolinera de la carretera CV-70, quan els agents van rebre l’avís. Una volta en el lloc es van trobar al xiquet agarrat per sa mare i amb evidents problemes per a respirar. Els dos policies van fer una primera maniobra d’auxili per a comprovar si les vies respiratòries s’encontraven obstruïdes.

 

Després de diferents maniobres van conseguir que el bebé expulsara una bola de llet materna i mucositat que li dificultava la respiració i que començara a respirar amb normalitat. A les 13.10 hores va arribar el Servici d’Atenció Mèdic Urgent (SAMU), que va atendre al xiquet i el va traslladar a l’Hospital de la Vila Joiosa.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana, Lorenzo Martínez, ha anunciat que l’Ajuntament distingirà als dos policies que van intervindre i ha afegit que «esta classe d’actuacions demostra la qualitat i la professionalitat» del cos dels policies locals de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.