9 C
València
Dissabte, 29 novembre, 2025

Dos policies locals salven a un bebé amb problemes respiratoris en Benidorm

Imatge de la Policia Local de Torrent

Dos agents de la policia local salven la vida a un recent nascut en Benidorm   | Cedida

 

Dos agents de la Policia Local de Benidorm, la Marina Baixa (Alacant) han salvat la vida d’un recent nascut de 8 dies que presentava una greu dificultat respiratòria, segons han informat este dilluns des de la Regidoria de Seguretat Ciutadana.

 

Els fets van passar cap a les 13.00 hores del passat diumenge en una gasolinera de la carretera CV-70, quan els agents van rebre l’avís. Una volta en el lloc es van trobar al xiquet agarrat per sa mare i amb evidents problemes per a respirar. Els dos policies van fer una primera maniobra d’auxili per a comprovar si les vies respiratòries s’encontraven obstruïdes.

 

Després de diferents maniobres van conseguir que el bebé expulsara una bola de llet materna i mucositat que li dificultava la respiració i que començara a respirar amb normalitat. A les 13.10 hores va arribar el Servici d’Atenció Mèdic Urgent (SAMU), que va atendre al xiquet i el va traslladar a l’Hospital de la Vila Joiosa.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana, Lorenzo Martínez, ha anunciat que l’Ajuntament distingirà als dos policies que van intervindre i ha afegit que «esta classe d’actuacions demostra la qualitat i la professionalitat» del cos dels policies locals de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pastor (PP) ha assegurat que ningú parla mal de Pérez Llorca i que això trenca a l’oposició

El síndic del PP ha defés en Les Corts la figura de Juanfran Pérez Llorca i ha reivindicat un acord tranquil i transparent, mentres arremetia contra l'oposició.

Vox celebra els compromisos de Pérez Llorca en immigració i aigua però exigix anar més enllà

Vox ha valorat les promeses del candidat del PP sobre immigració i obres hídriques, però ha condicionat el seu suport a noves mesures en seguretat, energia i fiscalitat. El partit s'ha desmarcat de la reforma del finançament i ha defés mantindre la retallada a l'AVL.

Condemnen a 5 anys a un avi per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha imposat cinc anys de presó a un home de 83 anys per agredir sexualment a la seua neta entre 2009 i 2015. La pena inclou 15.000 euros d'indemnització, allunyament i veto per a treballar amb menors.

El 40% d’Espanya està en procés de desertificació, segons el primer atles del territori

El primer atles de la desertificació confirma que l'activitat humana impulsa l'avanç del fenomen i localitza les àrees més afectades. L'estudi busca orientar decisions públiques amb mapes i dades comparables.

Abascal obri la porta a fer costat a Pérez Llorca si el seu discurs confirma el rebuig al pacte verd i migratori

Abascal ha indicat que Vox recolzarà la investidura de Juanfran Pérez Llorca si, després de llegir íntegrament el seu discurs, es confirmen les línies que ja ha vist. Cita el rebuig al pacte verd i al migratori, la rebaixa fiscal i la retallada de 'subvencions ideològiques' com a claus.

Sarabia elogia a Bordalás i perfila un Elx-Getafe de dols i segones jugades

El tècnic de l'Elx va destacar el mèrit de Bordalás i va anticipar un xoc dur davant el Getafe, amb focus en segones jugades i màxima atenció al tram final.

Baldoví titlla a Pérez Llorca de regent provisional i diu que ha aprovat l’examen de Vox

El síndic de Compromís ha acusat el candidat del PP d'alinear-se amb Vox i de sostindre's només per a conservar el poder. Ha reclamat eleccions i ha detallat propostes pròpies.

Morant qüestiona el perdó de Pérez Llorca a les víctimes de la dana i acusa encobriment a Mazón

Morant s'ha preguntat per què Pérez Llorca demana perdó a les víctimes de la dana i ha titllat la investidura de 'fake', alineada amb Vox i amb Mazón.