Anuncios

Dos policies locals salven a un bebé amb problemes respiratoris en Benidorm

Imatge de la Policia Local de Torrent

Dos agents de la policia local salven la vida a un recent nascut en Benidorm   | Cedida

 

Dos agents de la Policia Local de Benidorm, la Marina Baixa (Alacant) han salvat la vida d’un recent nascut de 8 dies que presentava una greu dificultat respiratòria, segons han informat este dilluns des de la Regidoria de Seguretat Ciutadana.

 

Anuncios

Els fets van passar cap a les 13.00 hores del passat diumenge en una gasolinera de la carretera CV-70, quan els agents van rebre l’avís. Una volta en el lloc es van trobar al xiquet agarrat per sa mare i amb evidents problemes per a respirar. Els dos policies van fer una primera maniobra d’auxili per a comprovar si les vies respiratòries s’encontraven obstruïdes.

 

Després de diferents maniobres van conseguir que el bebé expulsara una bola de llet materna i mucositat que li dificultava la respiració i que començara a respirar amb normalitat. A les 13.10 hores va arribar el Servici d’Atenció Mèdic Urgent (SAMU), que va atendre al xiquet i el va traslladar a l’Hospital de la Vila Joiosa.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana, Lorenzo Martínez, ha anunciat que l’Ajuntament distingirà als dos policies que van intervindre i ha afegit que «esta classe d’actuacions demostra la qualitat i la professionalitat» del cos dels policies locals de Benidorm.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.

València oferix formació gratuïta en intel·ligència artificial a ciutadania i personal municipal

L'Ajuntament de València llança, al costat de Microsoft i Founderz, un programa gratuït de formació i certificació en intel·ligència artificial per a tota la ciutadania i més de 5.500 empleats públics.

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.
Anuncios