Dos policies locals salven a un bebé amb problemes respiratoris en Benidorm

Imatge de la Policia Local de Torrent

Dos agents de la policia local salven la vida a un recent nascut en Benidorm   | Cedida

 

Dos agents de la Policia Local de Benidorm, la Marina Baixa (Alacant) han salvat la vida d’un recent nascut de 8 dies que presentava una greu dificultat respiratòria, segons han informat este dilluns des de la Regidoria de Seguretat Ciutadana.

 

Els fets van passar cap a les 13.00 hores del passat diumenge en una gasolinera de la carretera CV-70, quan els agents van rebre l’avís. Una volta en el lloc es van trobar al xiquet agarrat per sa mare i amb evidents problemes per a respirar. Els dos policies van fer una primera maniobra d’auxili per a comprovar si les vies respiratòries s’encontraven obstruïdes.

 

Després de diferents maniobres van conseguir que el bebé expulsara una bola de llet materna i mucositat que li dificultava la respiració i que començara a respirar amb normalitat. A les 13.10 hores va arribar el Servici d’Atenció Mèdic Urgent (SAMU), que va atendre al xiquet i el va traslladar a l’Hospital de la Vila Joiosa.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana, Lorenzo Martínez, ha anunciat que l’Ajuntament distingirà als dos policies que van intervindre i ha afegit que «esta classe d’actuacions demostra la qualitat i la professionalitat» del cos dels policies locals de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’exalcalde de Turís assegura que ningú va avisar del risc abans de la dana

L’exalcalde de Turís Ismael Corell ha explicat davant la jutgessa de Catarroja que el 29 d’octubre de 2024 no va rebre cap avís oficial de risc per la dana, malgrat acumular-se més de 700 litres per metre quadrat al municipi.

La família d’un viver arrasat a la Vilavella demana ajuda per tornar a començar

Els propietaris del viver familiar EsVi, destruït per l’incendi forestal de la Vall d'Uixó, reclamen suport de les administracions per poder reprendre la faena i mantindre la tradició familiar.

Tres detinguts per raptar i atracar una dona de 79 anys a València amb el mètode del tocomotxo

La Guàrdia Civil ha detingut en dos municipis de Toledo tres sospitosos d’atraure una dona major a València amb el mètode del tocomotxo, raptar-la i obligar-la a entregar uns 50.000 euros en joies i diners.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

L’Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja a l’interior de la província de València per temperatures màximes de fins a 40 graus, en plena quarta onada de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU