6.3 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Dos xics detinguts per fugir després de xocar amb el cotxe contra una moto en València

 

La Guàrdia Civil i la Policia local de València han detingut a dos persones per la seua presumpta implicació en un accident de trànsit i posterior fugida a on va acabar ferida greu la conductora d’una moto que circulava per un carrer de València.

 

El passat 7 de febrer es va tindre coneixement d’un accident de circulació en el barri valencià de Russafa, a on un cotxe de color blanc havia atropellat a la conductora d’una moto, i posteriorment es va donar a la fugida. Immediatament la Policia Local de València va iniciar una investigació per a esclarir el succeït i trobar als ocupants del vehicle. 

 

Gràcies a la col·laboració ciutadana es va conseguir recopilar informació de valor per a continuar amb la investigació. Davant de la possible fugida d’este cotxe fora de València, els agents d’Atestats de la Policia Local de València van contactar amb la Guàrdia Civil per a fer una investigació coordinada. Fruit d’esta coordinació i gràcies a la col·laboració ciutadana es va conseguir trobar el vehicle implicat en el sinistre en la localitat de Favara, en la Safor (València), el dia després de l’accident.

 

Un dels dos ha entrat en la presó

Els agents van fer una inspecció tant en el cotxe com en la moto, i van trobar vestigis importants. A mesura que va avançar la investigació es va conseguir determinar que dos xics que vivien en Gandia, en la mateixa comarca, estaven implicats en el succés.

 

Per això el passat 19 de febrer es va detindre a estes dos persones de 25 i 34 anys per la seua implicació en diferent grau en els delictes de conducció temerària, lesions i omissió del deure de socors. Cal ressaltar l’agilitat d’esta investigació, atés que a causa de l’activitat laboral dels detinguts, ells anaven a traslladar-se imminentment per la província de València, fet que haguera complicat l’esclariment de l’accident.

 

D’altra banda, la col·laboració ciutadana ha jugat un paper fonamental per a la resolució de la investigació. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de Gandia i al d’Instrucció número 1 de València. El jutjat de Gandia va decretar l’ingrés a la presó d’un dels detinguts.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.