19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Dos xics detinguts per fugir després de xocar amb el cotxe contra una moto en València

 

La Guàrdia Civil i la Policia local de València han detingut a dos persones per la seua presumpta implicació en un accident de trànsit i posterior fugida a on va acabar ferida greu la conductora d’una moto que circulava per un carrer de València.

 

El passat 7 de febrer es va tindre coneixement d’un accident de circulació en el barri valencià de Russafa, a on un cotxe de color blanc havia atropellat a la conductora d’una moto, i posteriorment es va donar a la fugida. Immediatament la Policia Local de València va iniciar una investigació per a esclarir el succeït i trobar als ocupants del vehicle. 

 

Gràcies a la col·laboració ciutadana es va conseguir recopilar informació de valor per a continuar amb la investigació. Davant de la possible fugida d’este cotxe fora de València, els agents d’Atestats de la Policia Local de València van contactar amb la Guàrdia Civil per a fer una investigació coordinada. Fruit d’esta coordinació i gràcies a la col·laboració ciutadana es va conseguir trobar el vehicle implicat en el sinistre en la localitat de Favara, en la Safor (València), el dia després de l’accident.

 

Un dels dos ha entrat en la presó

Els agents van fer una inspecció tant en el cotxe com en la moto, i van trobar vestigis importants. A mesura que va avançar la investigació es va conseguir determinar que dos xics que vivien en Gandia, en la mateixa comarca, estaven implicats en el succés.

 

Per això el passat 19 de febrer es va detindre a estes dos persones de 25 i 34 anys per la seua implicació en diferent grau en els delictes de conducció temerària, lesions i omissió del deure de socors. Cal ressaltar l’agilitat d’esta investigació, atés que a causa de l’activitat laboral dels detinguts, ells anaven a traslladar-se imminentment per la província de València, fet que haguera complicat l’esclariment de l’accident.

 

D’altra banda, la col·laboració ciutadana ha jugat un paper fonamental per a la resolució de la investigació. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de Gandia i al d’Instrucció número 1 de València. El jutjat de Gandia va decretar l’ingrés a la presó d’un dels detinguts.

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.