Sorprenen a dos xics intentant robar i agredir a l’ama d’una botiga de roba en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte, 21 de novembre, en una botiga de roba del districte de Patraix de València a dos xics de 17 i 18 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i resistència i desobediència després de, pel que pareix, intentar agredir a la propietària de l’establiment quan van ser sorpresos robant peces.

 

Segons fonts policials, els detinguts van desobeir i es van resistir activament quan els policies van tractar d’identificar-los.

 

Els fets es van produir cap a les 19.40 hores, quan els agents que duien a terme labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una botiga de roba en el districte de Patraix, a on s’estava produint un robatori i dos xics estaven molt agressius amenaçant i intentant agredir a la propietària en ser sorpresos.

 

El fill de l’ama de l’establiment va cridar a la Policia

Els policies es van dirigir al lloc, a on van observar la persiana de l’establiment baixada i dins es trobaven tres xics i una dona. Després de donar-se compte de la presència dels agents, van alçar la persiana per a donar-los accés al local.

 

Una vegada dins de l’establiment, els policies van descobrir que la dona era la propietària que es trobava en companyia del seu fill, i que els altres dos jóvens havien entrat poc abans a la botiga i, mentres un va intentar distraure’ls agarrant gran quantitat de peces, l’altre va tractar de furtar unes quantes peces baix la seua roba, sent sorprès pels agents.

Els xics van tindre una actitud agressiva i violenta i van començar un forcejament amb els amos de la botiga. Els presumptes autors dels fets van intentar colpejar i agredir a la dona amb un penjador mentres el seu fill abaixava la persiana i telefonava al 091 perquè els socorregueren.

 

Els dos sospitosos van mostrar una actitud desafiadora

Una vegada en el lloc, els agents van tractar d’identificar-los, encara que els jóvens van mostrar en tot moment una actitud desafiadora i resistent cap als policies. Per este motiu, després de dur a terme diferents comprovacions, les autoritats els van detindre com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i resistència i desobediència.

 

El detingut, major d’edat i amb antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial, mentres que el menor d’edat ha sigut reingressat en un centre de menors a petició de la Fiscalia.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.