Sorprenen a dos xics intentant robar i agredir a l’ama d’una botiga de roba en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte, 21 de novembre, en una botiga de roba del districte de Patraix de València a dos xics de 17 i 18 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i resistència i desobediència després de, pel que pareix, intentar agredir a la propietària de l’establiment quan van ser sorpresos robant peces.

 

Segons fonts policials, els detinguts van desobeir i es van resistir activament quan els policies van tractar d’identificar-los.

 

Els fets es van produir cap a les 19.40 hores, quan els agents que duien a terme labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una botiga de roba en el districte de Patraix, a on s’estava produint un robatori i dos xics estaven molt agressius amenaçant i intentant agredir a la propietària en ser sorpresos.

 

El fill de l’ama de l’establiment va cridar a la Policia

Els policies es van dirigir al lloc, a on van observar la persiana de l’establiment baixada i dins es trobaven tres xics i una dona. Després de donar-se compte de la presència dels agents, van alçar la persiana per a donar-los accés al local.

 

Una vegada dins de l’establiment, els policies van descobrir que la dona era la propietària que es trobava en companyia del seu fill, i que els altres dos jóvens havien entrat poc abans a la botiga i, mentres un va intentar distraure’ls agarrant gran quantitat de peces, l’altre va tractar de furtar unes quantes peces baix la seua roba, sent sorprès pels agents.

Els xics van tindre una actitud agressiva i violenta i van començar un forcejament amb els amos de la botiga. Els presumptes autors dels fets van intentar colpejar i agredir a la dona amb un penjador mentres el seu fill abaixava la persiana i telefonava al 091 perquè els socorregueren.

 

Els dos sospitosos van mostrar una actitud desafiadora

Una vegada en el lloc, els agents van tractar d’identificar-los, encara que els jóvens van mostrar en tot moment una actitud desafiadora i resistent cap als policies. Per este motiu, després de dur a terme diferents comprovacions, les autoritats els van detindre com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i resistència i desobediència.

 

El detingut, major d’edat i amb antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial, mentres que el menor d’edat ha sigut reingressat en un centre de menors a petició de la Fiscalia.

Últimes notícies

El PSPV acusa a Barcala d’ocultar documents sobre les vivendes socials d’Alacant

El PSPV denuncia que l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, oculta informes clau sobre l'escàndol de les vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres el govern local defén que només s'entregaran els informes finals dels expedients.

Nia Coffey posa fi a la seua etapa al València Basket i torna a la WNBA

La interior estatunidenc Nia Coffey activa la clàusula d'eixida del seu contracte temporal amb el València Basket després de conquistar la Copa de la Reina i s'incorpora de nou a la WNBA.

Pérez Llorca acata que la jutgessa ves-te a Mazón en la causa per la DANA i evita valoracions

Pérez Llorca insistix que no valora decisions judicials després del veto a la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA de 2024 i reclama celeritat per a esclarir els fets.

Bernabé demana a Mazón que compte tota la veritat sobre la DANA davant la justícia

Pilar Bernabé critica la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA, li reclama que diga tota la veritat i denúncia la gestió del PP i l'ús de l'aforament.

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.