Sorprenen a dos xics intentant robar i agredir a l’ama d’una botiga de roba en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte, 21 de novembre, en una botiga de roba del districte de Patraix de València a dos xics de 17 i 18 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i resistència i desobediència després de, pel que pareix, intentar agredir a la propietària de l’establiment quan van ser sorpresos robant peces.

 

Segons fonts policials, els detinguts van desobeir i es van resistir activament quan els policies van tractar d’identificar-los.

 

Els fets es van produir cap a les 19.40 hores, quan els agents que duien a terme labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una botiga de roba en el districte de Patraix, a on s’estava produint un robatori i dos xics estaven molt agressius amenaçant i intentant agredir a la propietària en ser sorpresos.

 

El fill de l’ama de l’establiment va cridar a la Policia

Els policies es van dirigir al lloc, a on van observar la persiana de l’establiment baixada i dins es trobaven tres xics i una dona. Després de donar-se compte de la presència dels agents, van alçar la persiana per a donar-los accés al local.

 

Una vegada dins de l’establiment, els policies van descobrir que la dona era la propietària que es trobava en companyia del seu fill, i que els altres dos jóvens havien entrat poc abans a la botiga i, mentres un va intentar distraure’ls agarrant gran quantitat de peces, l’altre va tractar de furtar unes quantes peces baix la seua roba, sent sorprès pels agents.

Els xics van tindre una actitud agressiva i violenta i van començar un forcejament amb els amos de la botiga. Els presumptes autors dels fets van intentar colpejar i agredir a la dona amb un penjador mentres el seu fill abaixava la persiana i telefonava al 091 perquè els socorregueren.

 

Els dos sospitosos van mostrar una actitud desafiadora

Una vegada en el lloc, els agents van tractar d’identificar-los, encara que els jóvens van mostrar en tot moment una actitud desafiadora i resistent cap als policies. Per este motiu, després de dur a terme diferents comprovacions, les autoritats els van detindre com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i resistència i desobediència.

 

El detingut, major d’edat i amb antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial, mentres que el menor d’edat ha sigut reingressat en un centre de menors a petició de la Fiscalia.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.