Sorprenen a dos xics intentant robar i agredir a l’ama d’una botiga de roba en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte, 21 de novembre, en una botiga de roba del districte de Patraix de València a dos xics de 17 i 18 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i resistència i desobediència després de, pel que pareix, intentar agredir a la propietària de l’establiment quan van ser sorpresos robant peces.

 

Segons fonts policials, els detinguts van desobeir i es van resistir activament quan els policies van tractar d’identificar-los.

 

Els fets es van produir cap a les 19.40 hores, quan els agents que duien a terme labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una botiga de roba en el districte de Patraix, a on s’estava produint un robatori i dos xics estaven molt agressius amenaçant i intentant agredir a la propietària en ser sorpresos.

 

El fill de l’ama de l’establiment va cridar a la Policia

Els policies es van dirigir al lloc, a on van observar la persiana de l’establiment baixada i dins es trobaven tres xics i una dona. Després de donar-se compte de la presència dels agents, van alçar la persiana per a donar-los accés al local.

 

Una vegada dins de l’establiment, els policies van descobrir que la dona era la propietària que es trobava en companyia del seu fill, i que els altres dos jóvens havien entrat poc abans a la botiga i, mentres un va intentar distraure’ls agarrant gran quantitat de peces, l’altre va tractar de furtar unes quantes peces baix la seua roba, sent sorprès pels agents.

Els xics van tindre una actitud agressiva i violenta i van començar un forcejament amb els amos de la botiga. Els presumptes autors dels fets van intentar colpejar i agredir a la dona amb un penjador mentres el seu fill abaixava la persiana i telefonava al 091 perquè els socorregueren.

 

Els dos sospitosos van mostrar una actitud desafiadora

Una vegada en el lloc, els agents van tractar d’identificar-los, encara que els jóvens van mostrar en tot moment una actitud desafiadora i resistent cap als policies. Per este motiu, després de dur a terme diferents comprovacions, les autoritats els van detindre com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i resistència i desobediència.

 

El detingut, major d’edat i amb antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial, mentres que el menor d’edat ha sigut reingressat en un centre de menors a petició de la Fiscalia.

Últimes notícies

Plans critica que Compromís recórrega a Oltra i veu embolics i egos interns

José María Llanos, síndic de Vox en Les Corts, qüestiona que Compromís recórrega a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València i veu símptomes d'embolics, egos i lluites internes en la coalició.

Un comandament dubta que Basset desconeguera la retirada dels bombers en la DANA

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara que li costa creure que el exinspector cap José Miguel Basset no coneguera la desmobilització dels equips enviats a vigilar els llits del Magre i el Pedrís durant la DANA.

El València Basket culmina la seua reconstrucció conquistant la Copa de la Reina

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina després de diversos mesos de reconstrucció en plena temporada, amb el decisiu impacte de Khaalia Hillsman i els canvis en la plantilla interior i exterior.

Presó provisional per a tres dels set detinguts per una xarxa de narcotràfic desarticulada a Alzira

La Policia Nacional desarticula a Alzira una organització criminal que venia cocaïna, heroïna, marihuana i haixix i es quedava amb objectes robats com a pagament. Set persones han sigut detingudes i tres d'elles han ingressat a la presó provisional.

Baldoví tanca files amb Mónica Oltra i recolza la seua candidatura a l’Alcaldia de València

Joan Baldoví assegura que Compromís recolzarà a Mónica Oltra quan la seua candidatura a l'Alcaldia de València siga ferma i la definix com una líder absolutament neta enfront del que qualifica de lawfare de manual.

Pérez Llorca rebutja que Mónica Oltra torne a la política i siga candidata a València

Juanfran Pérez Llorca considera que Mónica Oltra no hauria de tornar a la primera línia ni presentar-se a l'alcaldia de València mentres afronta un juí pel presumpte encobriment d'abusos a una menor.

Avís groc a Castelló per fortes ratxes de vent de fins a 90 km/h

La Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes molt fortes, que podran aconseguir entre 80 i 90 km/h.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses afectades per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions per a les empreses més afectades per la guerra de l'Iran i convocarà la taula del Diàleg Social per a definir un escut econòmic i social.