Sorprenen a dos xics intentant robar i agredir a l’ama d’una botiga de roba en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte, 21 de novembre, en una botiga de roba del districte de Patraix de València a dos xics de 17 i 18 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i resistència i desobediència després de, pel que pareix, intentar agredir a la propietària de l’establiment quan van ser sorpresos robant peces.

 

Segons fonts policials, els detinguts van desobeir i es van resistir activament quan els policies van tractar d’identificar-los.

 

Els fets es van produir cap a les 19.40 hores, quan els agents que duien a terme labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una botiga de roba en el districte de Patraix, a on s’estava produint un robatori i dos xics estaven molt agressius amenaçant i intentant agredir a la propietària en ser sorpresos.

 

El fill de l’ama de l’establiment va cridar a la Policia

Els policies es van dirigir al lloc, a on van observar la persiana de l’establiment baixada i dins es trobaven tres xics i una dona. Després de donar-se compte de la presència dels agents, van alçar la persiana per a donar-los accés al local.

 

Una vegada dins de l’establiment, els policies van descobrir que la dona era la propietària que es trobava en companyia del seu fill, i que els altres dos jóvens havien entrat poc abans a la botiga i, mentres un va intentar distraure’ls agarrant gran quantitat de peces, l’altre va tractar de furtar unes quantes peces baix la seua roba, sent sorprès pels agents.

Els xics van tindre una actitud agressiva i violenta i van començar un forcejament amb els amos de la botiga. Els presumptes autors dels fets van intentar colpejar i agredir a la dona amb un penjador mentres el seu fill abaixava la persiana i telefonava al 091 perquè els socorregueren.

 

Els dos sospitosos van mostrar una actitud desafiadora

Una vegada en el lloc, els agents van tractar d’identificar-los, encara que els jóvens van mostrar en tot moment una actitud desafiadora i resistent cap als policies. Per este motiu, després de dur a terme diferents comprovacions, les autoritats els van detindre com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i resistència i desobediència.

 

El detingut, major d’edat i amb antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial, mentres que el menor d’edat ha sigut reingressat en un centre de menors a petició de la Fiscalia.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.