10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

La Guàrdia Civil apunta a una venjança com a possible causa del crim en l’Alfàs del Pi

 

Actualització 20/12/2020 a les 13.40 hores. La Guàrdia Civil sospita que una venjança podria estar darrere del tiroteig que ha commocionat a la localitat de l’Alfàs del Pi

 

El Grup d’Homicidis de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant està duent a terme la investigació per a esclarir l’assassinat de l’home que va rebre cinc dispars de bala per part d’un encaputxat.

 

Un encaputxat mata a tirs a un home en Alfàs del Pi

Esta nit de divendres, 18 de desembre, cap a les 21.50 hores, un home de 42 anys, de nacionalitat albanesa ha mort assassinat en la terrassa d’un restaurant de la localitat de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, uns testimonis que estaven presents en el lloc dels fets van vore com un home encaputxat es va dirigir a la terrassa del local a on es trobava assegut la víctima amb la seua parella i li va disparar cinc voltes amb una arma curta.

 

Quan van arribar els agents de la Guàrdia Civil, la víctima, que tenia antecedents policials, es trobava en terra amb els cinc impactes de bala visibles.

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que no va poder fer res per salvar-li la seua vida. L’equip mèdic va certificar la defunció de l’albanès minuts després de les 23.00 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els detinguts per matar al seu veí a Benimàmet passaran el dimecres a disposició judicial

La família arrestada per la mort a punyalades d'un veí a Benimàmet passarà previsiblement el dimecres a disposició judicial. El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada després de l'alerta d'una veïna al 112.

A presó un home sense antecedents amb 17 quilos de cocaïna en el maleter

Un veí de Múrcia de 44 anys ha ingressat a la presó provisional després de ser detingut a San Isidro amb 15 paquets de cocaïna que sumaven uns 17 quilos. La Guàrdia Civil va intervindre el cotxe i va trobar la droga oculta en bosses en el portaequipajes.

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació turística al gener amb una alça del 4,1% i 7.825 afiliats més

La Comunitat Valenciana va encapçalar el creixement de l'ocupació turística al gener, amb un 4,1% interanual i 7.825 altes fins a 199.991 afiliats. Va ser el segon major augment absolut.

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.