La Guàrdia Civil apunta a una venjança com a possible causa del crim en l’Alfàs del Pi

 

Actualització 20/12/2020 a les 13.40 hores. La Guàrdia Civil sospita que una venjança podria estar darrere del tiroteig que ha commocionat a la localitat de l’Alfàs del Pi

 

El Grup d’Homicidis de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant està duent a terme la investigació per a esclarir l’assassinat de l’home que va rebre cinc dispars de bala per part d’un encaputxat.

 

Un encaputxat mata a tirs a un home en Alfàs del Pi

Esta nit de divendres, 18 de desembre, cap a les 21.50 hores, un home de 42 anys, de nacionalitat albanesa ha mort assassinat en la terrassa d’un restaurant de la localitat de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, uns testimonis que estaven presents en el lloc dels fets van vore com un home encaputxat es va dirigir a la terrassa del local a on es trobava assegut la víctima amb la seua parella i li va disparar cinc voltes amb una arma curta.

 

Quan van arribar els agents de la Guàrdia Civil, la víctima, que tenia antecedents policials, es trobava en terra amb els cinc impactes de bala visibles.

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que no va poder fer res per salvar-li la seua vida. L’equip mèdic va certificar la defunció de l’albanès minuts després de les 23.00 hores.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.