16.8 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

La Guàrdia Civil apunta a una venjança com a possible causa del crim en l’Alfàs del Pi

 

Actualització 20/12/2020 a les 13.40 hores. La Guàrdia Civil sospita que una venjança podria estar darrere del tiroteig que ha commocionat a la localitat de l’Alfàs del Pi

 

El Grup d’Homicidis de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant està duent a terme la investigació per a esclarir l’assassinat de l’home que va rebre cinc dispars de bala per part d’un encaputxat.

 

Un encaputxat mata a tirs a un home en Alfàs del Pi

Esta nit de divendres, 18 de desembre, cap a les 21.50 hores, un home de 42 anys, de nacionalitat albanesa ha mort assassinat en la terrassa d’un restaurant de la localitat de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, uns testimonis que estaven presents en el lloc dels fets van vore com un home encaputxat es va dirigir a la terrassa del local a on es trobava assegut la víctima amb la seua parella i li va disparar cinc voltes amb una arma curta.

 

Quan van arribar els agents de la Guàrdia Civil, la víctima, que tenia antecedents policials, es trobava en terra amb els cinc impactes de bala visibles.

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que no va poder fer res per salvar-li la seua vida. L’equip mèdic va certificar la defunció de l’albanès minuts després de les 23.00 hores.

Últimes notícies

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.