La Guàrdia Civil apunta a una venjança com a possible causa del crim en l’Alfàs del Pi

 

Actualització 20/12/2020 a les 13.40 hores. La Guàrdia Civil sospita que una venjança podria estar darrere del tiroteig que ha commocionat a la localitat de l’Alfàs del Pi

 

El Grup d’Homicidis de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant està duent a terme la investigació per a esclarir l’assassinat de l’home que va rebre cinc dispars de bala per part d’un encaputxat.

 

Un encaputxat mata a tirs a un home en Alfàs del Pi

Esta nit de divendres, 18 de desembre, cap a les 21.50 hores, un home de 42 anys, de nacionalitat albanesa ha mort assassinat en la terrassa d’un restaurant de la localitat de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, uns testimonis que estaven presents en el lloc dels fets van vore com un home encaputxat es va dirigir a la terrassa del local a on es trobava assegut la víctima amb la seua parella i li va disparar cinc voltes amb una arma curta.

 

Quan van arribar els agents de la Guàrdia Civil, la víctima, que tenia antecedents policials, es trobava en terra amb els cinc impactes de bala visibles.

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que no va poder fer res per salvar-li la seua vida. L’equip mèdic va certificar la defunció de l’albanès minuts després de les 23.00 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.