La Guàrdia Civil apunta a una venjança com a possible causa del crim en l’Alfàs del Pi

 

Actualització 20/12/2020 a les 13.40 hores. La Guàrdia Civil sospita que una venjança podria estar darrere del tiroteig que ha commocionat a la localitat de l’Alfàs del Pi

 

El Grup d’Homicidis de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant està duent a terme la investigació per a esclarir l’assassinat de l’home que va rebre cinc dispars de bala per part d’un encaputxat.

 

Un encaputxat mata a tirs a un home en Alfàs del Pi

Esta nit de divendres, 18 de desembre, cap a les 21.50 hores, un home de 42 anys, de nacionalitat albanesa ha mort assassinat en la terrassa d’un restaurant de la localitat de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, uns testimonis que estaven presents en el lloc dels fets van vore com un home encaputxat es va dirigir a la terrassa del local a on es trobava assegut la víctima amb la seua parella i li va disparar cinc voltes amb una arma curta.

 

Quan van arribar els agents de la Guàrdia Civil, la víctima, que tenia antecedents policials, es trobava en terra amb els cinc impactes de bala visibles.

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que no va poder fer res per salvar-li la seua vida. L’equip mèdic va certificar la defunció de l’albanès minuts després de les 23.00 hores.

Últimes notícies

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.