Encaputxats ferixen a un matrimoni i al seu fill en una casa de la carretera entre Elda i Sax

Carretera

Els fets han passat en una casa de la carretera entre Elda i Sax | Google Maps

 

Esta dimarts passat de nit, cap a les 23.30 hores, en una casa situada en la carretera de la Torreta, entre les localitats d’Elda i Sax, en les comarques del Vinalopó Mitja i Alt Vinalopó (Alacant), s’ha produït un robatori amb violència per part de quatre encaputxats.

 

Segons explica ‘Información’, els lladres, en entrar a la vivenda, van pegar al matrimoni de la casa, mentres que el fill de la parella els esperava al pis de dalt per a enfrontar-se a ells, que finalment també patir una agressió. Els assaltants, possiblement d’origen de països de l’Est, van deixar als residents ferits, amb contusions i talls en la cara i cos.

 

La mare va aprofitar un descuit per a escapar i arribar fins al cotxe per a tocar el clàxon i avisar als veïns. Més tard, va anar fins a la caserna de la Guàrdia Civil. Poc abans de què la dona i els agents, acompanyats de la Policia Local, arribaren fins a la casa, els lladres havien pegat a fugir després de travessar la CV-833 i anar per un camí de terra que va al riu Vinalopó. Segons pareix, alguns cotxes que circulaven per la carretera van estar a punt d’atropellar-los.

 

Després de què els agents muntaren un dispositiu de busca, només una hora després, cap a les 01.00 hores, van trobar un vehicle accidentat i abandonat en la pujada de la Torreta en direcció Sax-Elda. Segons pareix, l’haurien furtat d’una altra casa de camp pròxima després d’intentar assaltar la vivenda sense èxit.

 

Fins al moment, encara no han trobat els presumptes autors d’estos fets. Cal destacar que este robatori no ha sigut l’únic en la zona, ja que fa setmana i mitja es va produir un altre en el paratge del Chorrillo, en Elda.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.