Encaputxats ferixen a un matrimoni i al seu fill en una casa de la carretera entre Elda i Sax

Carretera

Els fets han passat en una casa de la carretera entre Elda i Sax | Google Maps

 

Esta dimarts passat de nit, cap a les 23.30 hores, en una casa situada en la carretera de la Torreta, entre les localitats d’Elda i Sax, en les comarques del Vinalopó Mitja i Alt Vinalopó (Alacant), s’ha produït un robatori amb violència per part de quatre encaputxats.

 

Segons explica ‘Información’, els lladres, en entrar a la vivenda, van pegar al matrimoni de la casa, mentres que el fill de la parella els esperava al pis de dalt per a enfrontar-se a ells, que finalment també patir una agressió. Els assaltants, possiblement d’origen de països de l’Est, van deixar als residents ferits, amb contusions i talls en la cara i cos.

 

La mare va aprofitar un descuit per a escapar i arribar fins al cotxe per a tocar el clàxon i avisar als veïns. Més tard, va anar fins a la caserna de la Guàrdia Civil. Poc abans de què la dona i els agents, acompanyats de la Policia Local, arribaren fins a la casa, els lladres havien pegat a fugir després de travessar la CV-833 i anar per un camí de terra que va al riu Vinalopó. Segons pareix, alguns cotxes que circulaven per la carretera van estar a punt d’atropellar-los.

 

Després de què els agents muntaren un dispositiu de busca, només una hora després, cap a les 01.00 hores, van trobar un vehicle accidentat i abandonat en la pujada de la Torreta en direcció Sax-Elda. Segons pareix, l’haurien furtat d’una altra casa de camp pròxima després d’intentar assaltar la vivenda sense èxit.

 

Fins al moment, encara no han trobat els presumptes autors d’estos fets. Cal destacar que este robatori no ha sigut l’únic en la zona, ja que fa setmana i mitja es va produir un altre en el paratge del Chorrillo, en Elda.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.