Encaputxats ferixen a un matrimoni i al seu fill en una casa de la carretera entre Elda i Sax

Carretera

Els fets han passat en una casa de la carretera entre Elda i Sax | Google Maps

 

Esta dimarts passat de nit, cap a les 23.30 hores, en una casa situada en la carretera de la Torreta, entre les localitats d’Elda i Sax, en les comarques del Vinalopó Mitja i Alt Vinalopó (Alacant), s’ha produït un robatori amb violència per part de quatre encaputxats.

 

Segons explica ‘Información’, els lladres, en entrar a la vivenda, van pegar al matrimoni de la casa, mentres que el fill de la parella els esperava al pis de dalt per a enfrontar-se a ells, que finalment també patir una agressió. Els assaltants, possiblement d’origen de països de l’Est, van deixar als residents ferits, amb contusions i talls en la cara i cos.

 

La mare va aprofitar un descuit per a escapar i arribar fins al cotxe per a tocar el clàxon i avisar als veïns. Més tard, va anar fins a la caserna de la Guàrdia Civil. Poc abans de què la dona i els agents, acompanyats de la Policia Local, arribaren fins a la casa, els lladres havien pegat a fugir després de travessar la CV-833 i anar per un camí de terra que va al riu Vinalopó. Segons pareix, alguns cotxes que circulaven per la carretera van estar a punt d’atropellar-los.

 

Després de què els agents muntaren un dispositiu de busca, només una hora després, cap a les 01.00 hores, van trobar un vehicle accidentat i abandonat en la pujada de la Torreta en direcció Sax-Elda. Segons pareix, l’haurien furtat d’una altra casa de camp pròxima després d’intentar assaltar la vivenda sense èxit.

 

Fins al moment, encara no han trobat els presumptes autors d’estos fets. Cal destacar que este robatori no ha sigut l’únic en la zona, ja que fa setmana i mitja es va produir un altre en el paratge del Chorrillo, en Elda.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.