Encaputxats ferixen a un matrimoni i al seu fill en una casa de la carretera entre Elda i Sax

Carretera

Els fets han passat en una casa de la carretera entre Elda i Sax | Google Maps

 

Esta dimarts passat de nit, cap a les 23.30 hores, en una casa situada en la carretera de la Torreta, entre les localitats d’Elda i Sax, en les comarques del Vinalopó Mitja i Alt Vinalopó (Alacant), s’ha produït un robatori amb violència per part de quatre encaputxats.

 

Segons explica ‘Información’, els lladres, en entrar a la vivenda, van pegar al matrimoni de la casa, mentres que el fill de la parella els esperava al pis de dalt per a enfrontar-se a ells, que finalment també patir una agressió. Els assaltants, possiblement d’origen de països de l’Est, van deixar als residents ferits, amb contusions i talls en la cara i cos.

 

La mare va aprofitar un descuit per a escapar i arribar fins al cotxe per a tocar el clàxon i avisar als veïns. Més tard, va anar fins a la caserna de la Guàrdia Civil. Poc abans de què la dona i els agents, acompanyats de la Policia Local, arribaren fins a la casa, els lladres havien pegat a fugir després de travessar la CV-833 i anar per un camí de terra que va al riu Vinalopó. Segons pareix, alguns cotxes que circulaven per la carretera van estar a punt d’atropellar-los.

 

Després de què els agents muntaren un dispositiu de busca, només una hora després, cap a les 01.00 hores, van trobar un vehicle accidentat i abandonat en la pujada de la Torreta en direcció Sax-Elda. Segons pareix, l’haurien furtat d’una altra casa de camp pròxima després d’intentar assaltar la vivenda sense èxit.

 

Fins al moment, encara no han trobat els presumptes autors d’estos fets. Cal destacar que este robatori no ha sigut l’únic en la zona, ja que fa setmana i mitja es va produir un altre en el paratge del Chorrillo, en Elda.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.