Encaputxats ferixen a un matrimoni i al seu fill en una casa de la carretera entre Elda i Sax

Carretera

Els fets han passat en una casa de la carretera entre Elda i Sax | Google Maps

 

Esta dimarts passat de nit, cap a les 23.30 hores, en una casa situada en la carretera de la Torreta, entre les localitats d’Elda i Sax, en les comarques del Vinalopó Mitja i Alt Vinalopó (Alacant), s’ha produït un robatori amb violència per part de quatre encaputxats.

 

Segons explica ‘Información’, els lladres, en entrar a la vivenda, van pegar al matrimoni de la casa, mentres que el fill de la parella els esperava al pis de dalt per a enfrontar-se a ells, que finalment també patir una agressió. Els assaltants, possiblement d’origen de països de l’Est, van deixar als residents ferits, amb contusions i talls en la cara i cos.

 

La mare va aprofitar un descuit per a escapar i arribar fins al cotxe per a tocar el clàxon i avisar als veïns. Més tard, va anar fins a la caserna de la Guàrdia Civil. Poc abans de què la dona i els agents, acompanyats de la Policia Local, arribaren fins a la casa, els lladres havien pegat a fugir després de travessar la CV-833 i anar per un camí de terra que va al riu Vinalopó. Segons pareix, alguns cotxes que circulaven per la carretera van estar a punt d’atropellar-los.

 

Després de què els agents muntaren un dispositiu de busca, només una hora després, cap a les 01.00 hores, van trobar un vehicle accidentat i abandonat en la pujada de la Torreta en direcció Sax-Elda. Segons pareix, l’haurien furtat d’una altra casa de camp pròxima després d’intentar assaltar la vivenda sense èxit.

 

Fins al moment, encara no han trobat els presumptes autors d’estos fets. Cal destacar que este robatori no ha sigut l’únic en la zona, ja que fa setmana i mitja es va produir un altre en el paratge del Chorrillo, en Elda.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.