Investiguen possibles enverinaments a la platja canina del Campello

Després de rebre’s almenys quatre denúncies, la unitat del Seprona de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a intentar esclarir casos de possibles enverinaments intencionats de gossos a la platja canina de la desembocadura del riu Monnegre del Campello, pel que sembla després d’ingerir algun aliment adulterat.

 

Aquests dies, un gos especialment ensinistrat en la detecció de verins ha recorregut tot el recinte de la platja, pam a pam, sota l’atenta mirada dels seus cuidadors.

 

Paral·lelament, agents de la Policia Local inspeccionen la zona diàriament, en un intent de posar cércol a l’o els responsables del delicte. Mentrestant, i davant els dubtes sorgits, la regidoria de Seguretat Ciutadana que dirigeix Rafa Galvañ (PP) ha demanat un informe jurídic per a determinar si seria legal la instal·lació de cambres en aqueix espai d’ús públic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.