18.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Investiguen possibles enverinaments a la platja canina del Campello

Després de rebre’s almenys quatre denúncies, la unitat del Seprona de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a intentar esclarir casos de possibles enverinaments intencionats de gossos a la platja canina de la desembocadura del riu Monnegre del Campello, pel que sembla després d’ingerir algun aliment adulterat.

 

Aquests dies, un gos especialment ensinistrat en la detecció de verins ha recorregut tot el recinte de la platja, pam a pam, sota l’atenta mirada dels seus cuidadors.

 

Paral·lelament, agents de la Policia Local inspeccionen la zona diàriament, en un intent de posar cércol a l’o els responsables del delicte. Mentrestant, i davant els dubtes sorgits, la regidoria de Seguretat Ciutadana que dirigeix Rafa Galvañ (PP) ha demanat un informe jurídic per a determinar si seria legal la instal·lació de cambres en aqueix espai d’ús públic.

Últimes notícies

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.

Maribel Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.47 després de menjar amb Mazón el dia de la dana

Un registre del pàrquing de Glorieta reflectix un càrrec de 15,10 euros a les 19.47:45 del 29 d'octubre. La jutgessa ordena verificar entrada i eixida i demana gravacions del 112

Rescaten a Benidorm a una dona obligada a prostituir-se i detenen a quatre persones

La Policia Nacional ha rescatat a una dona agredida i explotada sexualment a Benidorm i ha detingut a quatre persones en esta localitat i a L'Alfàs del Pi.

Vox votarà en contra del decret d’ajudes per la DANA 2024

Pepa Millán ha confirmat que Vox rebutjarà en el Congrés el reial decret llei amb mesures enfront dels danys de la DANA d'octubre de 2024, en considerar-ho insuficient.

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 l’aparcament després de menjar amb Mazón el dia de la DANA

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 un tiquet de 15,10 euros en un aparcament pròxim al Ventorro el dia de la DANA, després de menjar amb Carlos Mazón. El jutjat de Catarroja ha demanat certificar les hores d'entrada i eixida del vehicle.

Hugo Duro després de la seua xilena en el derbi: treball diari per a eixos moments

El davanter del València va valorar la seua xilena davant el Llevant, va destacar la passada de Gayà i es va afermar com a màxim golejador de l'equip en Lliga amb 4 punts.

El València busca davant el DVTK Huntherm un triomf que millore la seua posició per a la segona fase

El València Basket, ja classificat, rep al DVTK Huntherm per a tancar la primera fase amb un triomf que arrossegament un millor balanç a la següent ronda, on compten victòries i diferència de punts.

Un home ha mort i una dona ha resultat ferida després de xocar un cotxe contra una façana en el centre de València

Un conductor de 88 anys ha perdut el control del seu cotxe i ha xocat contra la façana d'un edifici en el centre de València. Ell ha mort i la seua esposa, de 81, ha sigut traslladada amb contusions a l'Hospital General.