Mor esclafat per un manada d’elefants

Un presumpte caçador il·legal d’elefants ha mort esclafat per una estampida d’elefants mentre intentava escapar del parc Nacional de Kruger, a Sud-àfrica.

L’individu fugia de la guàrdia del parc acompanyat de dos còmplices quan van creuar els seus camins amb un grup d’elefants i les seues cries, segons va informar Parcs Nacionals de Sud-àfrica.

Un dels còmplices va ser arrestat i les autoritats encara busquen el tercer home, segons ha fet saber un executiu del parc, identificat com Gareth Coleman, al compte de Twitter de la reserva.

Les autoritats van recuperar un rifle de caça, una destral i una bossa amb munició i altres subministraments que probablement usaven en la recollida il·legal d’ivori, prohibida terminantment pels convenis internacionals.

El parc de Kruger és una de les principals reserves del continent, coneguda per la seua abundància d’elefants, lleons, rinoceronts, lleopards i búfals.

Últimes notícies

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.