Mor esclafat per un manada d’elefants

Un presumpte caçador il·legal d’elefants ha mort esclafat per una estampida d’elefants mentre intentava escapar del parc Nacional de Kruger, a Sud-àfrica.

L’individu fugia de la guàrdia del parc acompanyat de dos còmplices quan van creuar els seus camins amb un grup d’elefants i les seues cries, segons va informar Parcs Nacionals de Sud-àfrica.

Un dels còmplices va ser arrestat i les autoritats encara busquen el tercer home, segons ha fet saber un executiu del parc, identificat com Gareth Coleman, al compte de Twitter de la reserva.

Les autoritats van recuperar un rifle de caça, una destral i una bossa amb munició i altres subministraments que probablement usaven en la recollida il·legal d’ivori, prohibida terminantment pels convenis internacionals.

El parc de Kruger és una de les principals reserves del continent, coneguda per la seua abundància d’elefants, lleons, rinoceronts, lleopards i búfals.

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.