15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Un home detingut en possessió d’una escopeta per amenaçar a la seua ex parella

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 46 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar a la seua exparella en ple carrer. Els policies li van intervindre una escopeta, per a la qual no tenia llicència, dos ganivets de grans dimensions, una destral i una navalla, per la qual cosa també se li imputa un delicte de tinença il·lícita d’armes.

Els fets van succeir sobre les deu i mitja de la nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Russafa, on un testimoni observava com un home estava amenaçant de mort a una dona.

La patrulla es va dirigir immediatament al lloc, i en les proximitats una persona els va requerir manifestant que moments abans havia vist com un home de les mateixes característiques que les aportades per la Sala del 091, estava fent crits i traient diverses vegades una escopeta d’un carro que portava.

Els policies es van presentar en el portal on van localitzar a un home que coincidia plenament amb les característiques aportades per tots dos testimonis, i a una dona, la qual va manifestar ser l’exparella i van esbrinar que moments abans, ell s’havia presentat en el domicili d’ella pel que sembla amenaçant-la en assabentar-se que tenia una parella.

Finalment, i després de realitzar les comprovacions oportunes els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar. En l’escorcoll li van intervindre un ganivet tallador de pernil ocult juntament amb una navalla entre les seues robes, així com una destral i un ganivet de cuina a l’interior del carro, i van localitzar l’escopeta davall d’un vehicle a poca distància.

Últimes notícies

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana i molt humit, amb un 30% més de pluges

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana 1,2 °C superior a l'habitual, i molt humit, amb un 30% més de precipitacions. L'any combina un llarg episodi de calor a l'agost amb un dia de Nadal excepcionalment fred.

La Policia investiga noves filtracions de dades que afecten a Óscar Puente i a presidents autonòmics

La Policia Nacional investiga la difusió en xarxes de llistats amb dades personals d'Óscar Puente, directius de Transports i diversos líders autonòmics. Les filtracions s'atribuïxen a dos hackers que reactiven bases antigues aprofitant el context de la tragèdia de Adamuz.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.

Els bombers controlen un incendi en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi

Els bombers han controlat un incendi declarat de matinada en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi. No hi ha hagut ferits i s'ha evitat la propagació

Una productora valenciana digitalitza mites i llegendes de la Comunitat amb suport de la UPV

A&D Real Time, amb suport de la UPV, adapta relats populars al cinema animat, narratives digitals i IA per a evitar la seua pèrdua. La iniciativa naix d'O-CITY i suma produccions locals i internacionals.