Un home detingut en possessió d’una escopeta per amenaçar a la seua ex parella

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 46 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar a la seua exparella en ple carrer. Els policies li van intervindre una escopeta, per a la qual no tenia llicència, dos ganivets de grans dimensions, una destral i una navalla, per la qual cosa també se li imputa un delicte de tinença il·lícita d’armes.

Els fets van succeir sobre les deu i mitja de la nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Russafa, on un testimoni observava com un home estava amenaçant de mort a una dona.

La patrulla es va dirigir immediatament al lloc, i en les proximitats una persona els va requerir manifestant que moments abans havia vist com un home de les mateixes característiques que les aportades per la Sala del 091, estava fent crits i traient diverses vegades una escopeta d’un carro que portava.

Els policies es van presentar en el portal on van localitzar a un home que coincidia plenament amb les característiques aportades per tots dos testimonis, i a una dona, la qual va manifestar ser l’exparella i van esbrinar que moments abans, ell s’havia presentat en el domicili d’ella pel que sembla amenaçant-la en assabentar-se que tenia una parella.

Finalment, i després de realitzar les comprovacions oportunes els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar. En l’escorcoll li van intervindre un ganivet tallador de pernil ocult juntament amb una navalla entre les seues robes, així com una destral i un ganivet de cuina a l’interior del carro, i van localitzar l’escopeta davall d’un vehicle a poca distància.

Anuncios

Últimes notícies

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.