16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Un home detingut en possessió d’una escopeta per amenaçar a la seua ex parella

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 46 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar a la seua exparella en ple carrer. Els policies li van intervindre una escopeta, per a la qual no tenia llicència, dos ganivets de grans dimensions, una destral i una navalla, per la qual cosa també se li imputa un delicte de tinença il·lícita d’armes.

Els fets van succeir sobre les deu i mitja de la nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Russafa, on un testimoni observava com un home estava amenaçant de mort a una dona.

La patrulla es va dirigir immediatament al lloc, i en les proximitats una persona els va requerir manifestant que moments abans havia vist com un home de les mateixes característiques que les aportades per la Sala del 091, estava fent crits i traient diverses vegades una escopeta d’un carro que portava.

Els policies es van presentar en el portal on van localitzar a un home que coincidia plenament amb les característiques aportades per tots dos testimonis, i a una dona, la qual va manifestar ser l’exparella i van esbrinar que moments abans, ell s’havia presentat en el domicili d’ella pel que sembla amenaçant-la en assabentar-se que tenia una parella.

Finalment, i després de realitzar les comprovacions oportunes els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar. En l’escorcoll li van intervindre un ganivet tallador de pernil ocult juntament amb una navalla entre les seues robes, així com una destral i un ganivet de cuina a l’interior del carro, i van localitzar l’escopeta davall d’un vehicle a poca distància.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.