Un home detingut en possessió d’una escopeta per amenaçar a la seua ex parella

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 46 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar a la seua exparella en ple carrer. Els policies li van intervindre una escopeta, per a la qual no tenia llicència, dos ganivets de grans dimensions, una destral i una navalla, per la qual cosa també se li imputa un delicte de tinença il·lícita d’armes.

Els fets van succeir sobre les deu i mitja de la nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Russafa, on un testimoni observava com un home estava amenaçant de mort a una dona.

La patrulla es va dirigir immediatament al lloc, i en les proximitats una persona els va requerir manifestant que moments abans havia vist com un home de les mateixes característiques que les aportades per la Sala del 091, estava fent crits i traient diverses vegades una escopeta d’un carro que portava.

Els policies es van presentar en el portal on van localitzar a un home que coincidia plenament amb les característiques aportades per tots dos testimonis, i a una dona, la qual va manifestar ser l’exparella i van esbrinar que moments abans, ell s’havia presentat en el domicili d’ella pel que sembla amenaçant-la en assabentar-se que tenia una parella.

Finalment, i després de realitzar les comprovacions oportunes els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar. En l’escorcoll li van intervindre un ganivet tallador de pernil ocult juntament amb una navalla entre les seues robes, així com una destral i un ganivet de cuina a l’interior del carro, i van localitzar l’escopeta davall d’un vehicle a poca distància.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.