19.8 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Espanya mobilitza a l’Exèrcit a Ceuta després de l’entrada de més de 5.000 marroquins

La Delegació del Govern ha notificat en “uns 5.000” el nombre de ciutadans marroquins que ha accedit irregularment a Ceuta en les últimes 24 hores.

El Govern ha decidit mobilitzar a l’Exèrcit, concretament a les unitats de la Legió i Regulars, per a reforçar a les forces de seguretat en el control de l’entrada a la ciutat de Ceuta.

Els soldats s’encarregaran, de la mà de la Policia Local, la Nacional i la Guàrdia Civil, “d’agrupar els immigrants escampats” i de prestar tot el “suport logístic” que ha reclamat la Delegació del Govern.

L’Administració General de l’Estat i la Ciutat Autònoma de Ceuta han mantingut una reunió telemàtica a última hora de la vesprada per a coordinar el dispositiu d’acolliment, que es pretén centralitzar en les naus comercials annexes a la frontera, buides en la seua majoria des del tancament del pas a mitjan març de l’any passat.

D’altra banda, un home marroquí va morir ahir intentant vorejar l’espigó del Tarajal nadant per a entrar a la ciutat.

Últimes notícies

El Govern nega una apagada informativa el dia de la dana i rebat a Mazón

Transició Ecològica ha negat de manera categòrica una apagada informativa el 29 d'octubre i manté que SAIH, CHJ i Aemet van operar i van difondre dades en obert.

Alacant-Algèria: el trànsit de passatgers creix un 36,74% i els vehicles pugen un 58%

L'enllaç marítim amb Orà i Alger ha aconseguit 163.618 passatgers i 69.251 vehicles en un any, secundat per la regularitat de les rutes i tres vaixells en servici

L’Hèrcules nomena a Beto Company com a nou entrenador

L'Hèrcules va oficialitzar el nomenament de Beto Company després de la destitució de Rubén Torrecilla. El tècnic valencià, de 46 anys, aporta experiència recent en Primera RFEF.

Mazón lamenta el temps de paraula després de la seua compareixença sobre la DANA en el Congrés

Després de quasi quatre hores davant la comissió que investiga la DANA, Carlos Mazón ha lamentat no haver pogut parlar més i ha defés que el seu Govern va actuar segons els avisos oficials.

El PP acusa el Govern d’esborrar la veritat de la dana de València amb faules masclistes

El PP ha acusat el Govern d'intentar manipular i esborrar la veritat sobre la dana que va causar 229 morts a València fa un any, recorrent a 'faules masclistes'. La intervenció s'ha produït en la comissió d'investigació del Congrés, durant la compareixença de Carlos Mazón.

València reforça la Policia Local amb 194 nous agents

L'Ajuntament ha incorporat 194 nous agents a la Policia Local. El pla inclou completar la policia de barri, reforçar la USAP, una nova comissaria i 240 cambres.

Compromís veu patètica i indignant la compareixença de Mazón sobre la DANA en el Congrés

Compromís ha carregat contra Carlos Mazón després de la seua intervenció en la comissió del Congrés sobre la DANA del 29 d'octubre i ha denunciat falta de respostes clares.

Mora: derbi d’urgències i el que més es juga és el València

Juan Luis Mora va descriure el València-Llevant com un derbi d'urgències i va assenyalar que el club blanc-i-negre suporta més pressió. Va pronosticar un empat 1-1.