5 detinguts en l’espectacular persecució policial a Quart de Poblet

 

Quart de Poblet, a l’Horta Oest, s’ha alçat sobresaltada per una persecució policial de pel·lícula. Al voltant de les 10:00 del matí un helicòpter de la Guàrdia Civil així com diferents patrulles de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional han inundat el poble en la cerca de tres delinqüents.

    

Tres homes que circulaven a molta velocitat pels carrers de la població han sigut detinguts després de xocar el seu vehicle amb un altre i intentar la seua fugida a peu. Els veïns del carrer Gravador Esteve quedaven atonits davant tot el dispositiu desplegat.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.

S&P alerta de noves pressions de gasto en les autonomies i de l’impacte del repartiment en la Comunitat Valenciana

S&P destaca que les comunitats van millorar el seu resultat pressupostari en 2025, però avisa de fortes pressions de gasto i que l'actual repartiment de recursos penalitza a la Comunitat Valenciana i a Múrcia.

Pérez Llorca acusa el Govern de provocar caos als ajuntaments amb la regularització d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica que la regularització extraordinària d'immigrants genera caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern i advertix de riscos per a sanitat i polítiques socials.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.

Les exportacions valencianes s’estancen en 6.238 milions malgrat l’estirada europea

Les vendes a l'exterior de la Comunitat Valenciana es mantenen en 6.238 milions al gener i febrer, amb un saldo comercial a la baixa i forta dependència d'Europa.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i que s’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern que aporte fons al Pla Viu valencià, que suma més de 5.000 vivendes en marxa, i que es prenga com a model en altres comunitats.