Estos són els cinc millors formatges que es poden trobar en els supermercats per menys de cinc euros

Actualment, en els supermercats es poden trobar una gran varietat de formatges a preus molt assequibles. En Carrefour, Mercadona o El Corte Inglés es pot trobar una gran selecció de formatges, molts d’ells exposats en el llibre ‘Los superquesos’ que ha realitzat l’editorial Las Guías del Lince, com són formatges de cabra, d’ovella, frescs, semicurats o blaus. A més, es poden trobar a un preu menor als 5 euros segons la quantitat. En este sentit, s’exposa una xicoteta llista amb els millors cinc formatges del mercat segons qualitat/preu:

 

 

—Queixo Tetilla Ruta Xacobea. Segons el llibre dels millors formatges, este producte realitzat amb llet de vaca presenta una «textura que és molt cremosa en boca, amb una ressonància notablement làctica i un bon punt d’acidesa que el convertixen en un formatge molt fresc i fàcil de menjar». El seu exterior és d’escorça groguenca dura, encara que el seu interior és blanc i de tacte molt cremós. Este Queixo Tetilla es pot comprar en Eroski i Caprabo per uns 3,55 euros els 680 grams.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.