13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Estos són els cinc millors formatges que es poden trobar en els supermercats per menys de cinc euros

Actualment, en els supermercats es poden trobar una gran varietat de formatges a preus molt assequibles. En Carrefour, Mercadona o El Corte Inglés es pot trobar una gran selecció de formatges, molts d’ells exposats en el llibre ‘Los superquesos’ que ha realitzat l’editorial Las Guías del Lince, com són formatges de cabra, d’ovella, frescs, semicurats o blaus. A més, es poden trobar a un preu menor als 5 euros segons la quantitat. En este sentit, s’exposa una xicoteta llista amb els millors cinc formatges del mercat segons qualitat/preu:

 

 

—Queixo Tetilla Ruta Xacobea. Segons el llibre dels millors formatges, este producte realitzat amb llet de vaca presenta una «textura que és molt cremosa en boca, amb una ressonància notablement làctica i un bon punt d’acidesa que el convertixen en un formatge molt fresc i fàcil de menjar». El seu exterior és d’escorça groguenca dura, encara que el seu interior és blanc i de tacte molt cremós. Este Queixo Tetilla es pot comprar en Eroski i Caprabo per uns 3,55 euros els 680 grams.

Últimes notícies

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.