Estos són els millors restaurants de la ciutat de València per a menjar paella

Hi ha qui preferix l’arròs més solt i n’hi ha qui se l’estima més esclatat —per a gustos, ja se sap— però dur a gala el premi a la millor paella valenciana necessita per força fer-se amb l’or al Concurs Internacional de Paelles de Sueca. Realitzant-se cada any des del 1961 i amb motiu del «boom turístic», l’organització del concurs va tractar de posar ordre i marcar uns mínims en la internacionalització de la paella. Si més no, el concurs pretén unes bases comunes en la recepta del plat més típic de València. I el guardó ha anat a parar a llocs tan increïbles com L’Havana o Las Vegas. Per no cal creuar l’Atlàntic però per a tastar autèntiques paelles delicioses; València amaga diversos restaurants consagrats al plat valencià que es mereixen una visita obligada, de la Malva-rosa al carrer del Mar. Comencem el repàs:

 

1. La Pepica

  

  

De prestigi va sobrat, este restaurant. La Pepica va ser obert l’any 1898, a la platja de la Malva-rosa. I ahí continua, preparant exquisits arrossos que han delectat a Orson Welles, Ava Gardner i Ernst Hemigway (els anys 50 a Espanya donen per a molt de mite). La carta que et trobaràs allà no és lluïdora pel que fa a les innovacions, és típica, tradicional; orgullosa de presentar els plats de sempre fets com mai. Per la Pepica han passat moltes personalitats, des del Rei d’Espanya al torero Manolete, assegudes a les taules davant del mar per disfrutar d’un arròs deliciós. Un restaurant que, amb un poc d’imaginació, et convida a viatjar en el temps; la decoració del local no ha cedit a les modernors de cap època. Les cullerades d’arròs fan la resta.

 

Avd. Neptú, n. 6

46011 València

Telf: 963 710 366

www.lapepica.com

 

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.