10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detecten 100.000 euros en la maleta d’una persona en l’Aeroport de València

Components del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en col·laboració amb l’administrador de la duana, han interceptat, en la maleta d’un passatger, 100.000 euros en efectiu.

El passat 14 de gener, a les 08.00 hores, els vigilants de seguretat del Servei de Control de Seguretat d’Accés a la Terminal de l’Aeroport de València, van requerir als agents del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil. El motiu era perquè la màquina de raigs X indicava, que en l’equipatge de mà, podia existir diners en efectiu.

Els agents van procedir a la inspecció de la maleta trobant més de 10.000 euros. Pel que van decidir realitzar un examen més exhaustiu de les pertinences del passatger en les dependències del Resguard Fiscal de l’Aeroport. En aquesta ocasió, van trobar més diners, sent un total de 100.000 euros.

L’home, de 46 anys i de nacionalitat búlgara, va manifestar als agents que els diners procedia de vendes de peces de vehicles, sense aconseguir justificar la totalitat de tot l’efectiu, i que tenia intenció de prendre un avió amb direcció a un país d’Europa de l’Est.

Finalment, agents del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en col·laboració amb l’administrador de la duana, han intervingut 99.000 euros i continuen investigant la procedència legal de l’efectiu.

Els fets han sigut posats en coneixement del Servei Executiu de la Comissió de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Infraccions Monetàries.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.