12.4 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Detecten 100.000 euros en la maleta d’una persona en l’Aeroport de València

Components del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en col·laboració amb l’administrador de la duana, han interceptat, en la maleta d’un passatger, 100.000 euros en efectiu.

El passat 14 de gener, a les 08.00 hores, els vigilants de seguretat del Servei de Control de Seguretat d’Accés a la Terminal de l’Aeroport de València, van requerir als agents del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil. El motiu era perquè la màquina de raigs X indicava, que en l’equipatge de mà, podia existir diners en efectiu.

Els agents van procedir a la inspecció de la maleta trobant més de 10.000 euros. Pel que van decidir realitzar un examen més exhaustiu de les pertinences del passatger en les dependències del Resguard Fiscal de l’Aeroport. En aquesta ocasió, van trobar més diners, sent un total de 100.000 euros.

L’home, de 46 anys i de nacionalitat búlgara, va manifestar als agents que els diners procedia de vendes de peces de vehicles, sense aconseguir justificar la totalitat de tot l’efectiu, i que tenia intenció de prendre un avió amb direcció a un país d’Europa de l’Est.

Finalment, agents del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en col·laboració amb l’administrador de la duana, han intervingut 99.000 euros i continuen investigant la procedència legal de l’efectiu.

Els fets han sigut posats en coneixement del Servei Executiu de la Comissió de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Infraccions Monetàries.

Últimes notícies

Catorze artistes valencians exploren el cos en ‘Cos. Resistència. Combat’

L'esbarzer de la Saïdia inaugura este divendres 'Cos. Resistència. Combat', amb 14 artistes valencians que exploren el cos com a territori de resistència des de l'esport, la sexualitat i la guerra. La mostra recorre a fotografia, il·lustració, escultura, videoart i performance i inclou un homenatge a Roberta Marrero.

Localitzen en el Palau de Llíria el quadre de Sorolla ‘La Camusa’, desaparegut en els 70

La Policia ha recuperat el retrat d'Isabel de Borbó pintat per Sorolla, al costat de dos obres de Moreno Carbonero, després de rastrejar la seua procedència a Llíria. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat.

El BOE detalla la Comissió Mixta després de la dana i fixa la seua estrena el 18 de febrer

El BOE publica el Reial decret que crea la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat Valenciana. La primera reunió està prevista per al 18 de febrer.

Kenneth encara el Benidorm Fest com a favorit amb ‘Els ulls no mentixen’

L'artista arriba al compte arrere del Benidorm Fest com un dels més votats en reproduccions amb 'Els ulls no mentixen', a punt del milió, i promet un directe explosiu.

Detinguts a València un notari i dos advocats per espoli a una octogenària amb alzheimer

La Policia Nacional ha arrestat a València a un notari, dos advocats i altres dos persones pel presumpte espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer. Les operacions van incloure vendes infravalorades, doble assessorament i un intent de suprimir el seu usdefruit.

Avís groc este dijous per ratxes de 80 km/h a Castelló, València i Alacant

Aemet ha establit avís groc per a este dijous per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló, València i Alacant, i per onatge en la costa.

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.