18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Detecten 100.000 euros en la maleta d’una persona en l’Aeroport de València

Components del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en col·laboració amb l’administrador de la duana, han interceptat, en la maleta d’un passatger, 100.000 euros en efectiu.

El passat 14 de gener, a les 08.00 hores, els vigilants de seguretat del Servei de Control de Seguretat d’Accés a la Terminal de l’Aeroport de València, van requerir als agents del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil. El motiu era perquè la màquina de raigs X indicava, que en l’equipatge de mà, podia existir diners en efectiu.

Els agents van procedir a la inspecció de la maleta trobant més de 10.000 euros. Pel que van decidir realitzar un examen més exhaustiu de les pertinences del passatger en les dependències del Resguard Fiscal de l’Aeroport. En aquesta ocasió, van trobar més diners, sent un total de 100.000 euros.

L’home, de 46 anys i de nacionalitat búlgara, va manifestar als agents que els diners procedia de vendes de peces de vehicles, sense aconseguir justificar la totalitat de tot l’efectiu, i que tenia intenció de prendre un avió amb direcció a un país d’Europa de l’Est.

Finalment, agents del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en col·laboració amb l’administrador de la duana, han intervingut 99.000 euros i continuen investigant la procedència legal de l’efectiu.

Els fets han sigut posats en coneixement del Servei Executiu de la Comissió de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Infraccions Monetàries.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.