Detecten 100.000 euros en la maleta d’una persona en l’Aeroport de València

Components del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en col·laboració amb l’administrador de la duana, han interceptat, en la maleta d’un passatger, 100.000 euros en efectiu.

El passat 14 de gener, a les 08.00 hores, els vigilants de seguretat del Servei de Control de Seguretat d’Accés a la Terminal de l’Aeroport de València, van requerir als agents del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil. El motiu era perquè la màquina de raigs X indicava, que en l’equipatge de mà, podia existir diners en efectiu.

Els agents van procedir a la inspecció de la maleta trobant més de 10.000 euros. Pel que van decidir realitzar un examen més exhaustiu de les pertinences del passatger en les dependències del Resguard Fiscal de l’Aeroport. En aquesta ocasió, van trobar més diners, sent un total de 100.000 euros.

L’home, de 46 anys i de nacionalitat búlgara, va manifestar als agents que els diners procedia de vendes de peces de vehicles, sense aconseguir justificar la totalitat de tot l’efectiu, i que tenia intenció de prendre un avió amb direcció a un país d’Europa de l’Est.

Finalment, agents del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en col·laboració amb l’administrador de la duana, han intervingut 99.000 euros i continuen investigant la procedència legal de l’efectiu.

Els fets han sigut posats en coneixement del Servei Executiu de la Comissió de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Infraccions Monetàries.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.