20.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Detecten 100.000 euros en la maleta d’una persona en l’Aeroport de València

Components del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en col·laboració amb l’administrador de la duana, han interceptat, en la maleta d’un passatger, 100.000 euros en efectiu.

El passat 14 de gener, a les 08.00 hores, els vigilants de seguretat del Servei de Control de Seguretat d’Accés a la Terminal de l’Aeroport de València, van requerir als agents del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil. El motiu era perquè la màquina de raigs X indicava, que en l’equipatge de mà, podia existir diners en efectiu.

Els agents van procedir a la inspecció de la maleta trobant més de 10.000 euros. Pel que van decidir realitzar un examen més exhaustiu de les pertinences del passatger en les dependències del Resguard Fiscal de l’Aeroport. En aquesta ocasió, van trobar més diners, sent un total de 100.000 euros.

L’home, de 46 anys i de nacionalitat búlgara, va manifestar als agents que els diners procedia de vendes de peces de vehicles, sense aconseguir justificar la totalitat de tot l’efectiu, i que tenia intenció de prendre un avió amb direcció a un país d’Europa de l’Est.

Finalment, agents del Destacament de Seguretat de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en col·laboració amb l’administrador de la duana, han intervingut 99.000 euros i continuen investigant la procedència legal de l’efectiu.

Els fets han sigut posats en coneixement del Servei Executiu de la Comissió de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Infraccions Monetàries.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un menor, investigat per una agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat ocorreguda el dimarts en un institut de Vinaròs. La denúncia va partir del centre d'acolliment on residix la víctima, tutelada per la Generalitat, i les diligències continuen obertes.

El Museu de Belles Arts de València suma 22 obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González

El MuBAV ha incorporat 22 peces per a cobrir etapes poc representades, amb obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González. L'operació reforça el XIX i la figuració del XX.

El cap d’escortes de Mazón declara que no era la primera vegada que prescindia del servici

El cap del dispositiu de seguretat de Carlos Mazón ha declarat que el 29-O el llavors president va prescindir de l'escorta i que eixa situació ja s'havia donat. Detalla que l'orde es va comunicar per telèfon, sense registre escrit, i explica la cronologia d'aquella vesprada durant la DANA.

El fort vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i buidat en la Comunitat Valenciana

Remeten les ratxes molt fortes en el nord de Castelló i s'imposa un temps més estable. Augmenten les màximes a l'interior i predominen les brises en la costa.

L’esquerra municipal d’Alacant exigix la dimissió de Barcala per falta d’exemplaritat

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han tornat a exigir la dimissió de Luis Barcala per falta d'exemplaritat arran de la polèmica per una VPO vinculada a la seua esposa. La pressió s'ha intensificat en plena investigació per irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

Compromís exigix la dimissió de Barcala pel ‘tripijoc’ de les vivendes públiques

Compromís ha exigit la dimissió immediata de l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, per l'escàndol de les vivendes protegides i ha demanat reforçar els controls. Joan Baldoví ha criticat la informació sobre el lloguer d'una VPO per part de la dona de Barcala i ha recordat que 5.000 famílies esperen una vivenda.

El València ha instal·lat la primera peça de l’anell de compressió de la coberta del Nou Mestalla

El club ha col·locat la primera peça de l'anell de compressió de la coberta del Nou Mestalla, una fita que confirma l'avanç en termini cap a 2027. L'estructura, de 4.800 tones sobre 50 pilars d'acer S355, comptarà amb una instal·lació fotovoltaica perimetral amb gestió intel·ligent.

L’atac del València Basket repta a la defensa reforçada del Reial Madrid per un lloc en la final

València Basket i Reial Madrid es mesuraran el dissabte en el Roig Arena en una semifinal marcada pel ritme i el triple local enfront del blindatge blanc. Qui impose el seu pla jugarà la final.