Un Policia Nacional evita que una dona es lleve la vida a Alzira

 

Un agent de la Policia Nacional franc de servei ha salvat la vida a una dona a Alzira quan es dirigia a un vehicle que hauria condicionat per semblar llevar-se la vida. El policia va observar en una zona apartada, un turisme estacionat amb una mànega connectada des del tub d’escapament a l’interior a través d’una finestreta.

Els fets van passar a principis de novembre, cap a les quatre de la vesprada, quan un policia lliure de servei circulava per una zona de la localitat valenciana d’Alzira, poc transitada per vehicles. En observar un turisme estacionat als voltants, davant d’una masia aïllada, s’hi va acostar i va observar que tenia una mànega connectada des del tub d’escapament a la finestra del darrere esquerre.

Ràpidament, després de comprovar que no hi havia ningú al seu interior, va alertar un indicatiu uniformat, per si hi pogués ser la persona que havia preparat el turisme a l’interior de la casa de pagés. Minuts més tard, el policia franc va observar una dona que eixia de la vivenda per dirigir-se al cotxe.

La dona en adonar-se de la seua presència, en un important estat de nerviosisme, li va manifestar la intenció de llevar-se la vida, per la qual cosa l’agent es va identificar per intentar tranquil·litzar-la. Es dona la circumstància que als voltants de la vivenda hi havia un gos de raça perillosa, que va dificultar l’acostament amb la víctima.

Finalment, gràcies a la perícia de l’agent franc la dona va eixir a l’exterior de la vivenda, i encara que va rebutjar ser traslladada a un hospital per un indicatiu sanitari, els policies que van arribar al lloc van localitzar la seua parella que se’n va fer càrrec.

 

Últimes notícies

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.

Bernabé defensa que el PSOE ja ha entregat els seus comptes a la justícia pel cas Leire

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, assegura que el PSOE té els seus comptes auditats i ja els ha aportats en els procediments judicials relacionats amb el cas Leire.

Bernabé reclama a l’Ajuntament de València diàleg amb els docents acampats i amb el Corpus

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, insta l’Ajuntament de València a mantindre el diàleg amb el professorat acampat a la plaça de la Verge i amb els responsables dels actes del Corpus per a garantir la seguretat i el desenvolupament de la celebració.

Barrachina confia a pactar prompte el final de la vaga educativa a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que el Govern valencià ha posat tota la voluntat per a tancar com més prompte millor un acord amb els sindicats docents que pose fi a la vaga indefinida a l’ensenyament públic no universitari.

L’aeroport d’Alacant-Elx estrena una ruta amb Erevan amb dos vols setmanals

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández posa en marxa una nova connexió amb Erevan, operada per FlyOne dos dies a la setmana, i referma així el seu creixement de trànsit internacional.

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.