Un Policia Nacional evita que una dona es lleve la vida a Alzira

 

Un agent de la Policia Nacional franc de servei ha salvat la vida a una dona a Alzira quan es dirigia a un vehicle que hauria condicionat per semblar llevar-se la vida. El policia va observar en una zona apartada, un turisme estacionat amb una mànega connectada des del tub d’escapament a l’interior a través d’una finestreta.

Els fets van passar a principis de novembre, cap a les quatre de la vesprada, quan un policia lliure de servei circulava per una zona de la localitat valenciana d’Alzira, poc transitada per vehicles. En observar un turisme estacionat als voltants, davant d’una masia aïllada, s’hi va acostar i va observar que tenia una mànega connectada des del tub d’escapament a la finestra del darrere esquerre.

Ràpidament, després de comprovar que no hi havia ningú al seu interior, va alertar un indicatiu uniformat, per si hi pogués ser la persona que havia preparat el turisme a l’interior de la casa de pagés. Minuts més tard, el policia franc va observar una dona que eixia de la vivenda per dirigir-se al cotxe.

La dona en adonar-se de la seua presència, en un important estat de nerviosisme, li va manifestar la intenció de llevar-se la vida, per la qual cosa l’agent es va identificar per intentar tranquil·litzar-la. Es dona la circumstància que als voltants de la vivenda hi havia un gos de raça perillosa, que va dificultar l’acostament amb la víctima.

Finalment, gràcies a la perícia de l’agent franc la dona va eixir a l’exterior de la vivenda, i encara que va rebutjar ser traslladada a un hospital per un indicatiu sanitari, els policies que van arribar al lloc van localitzar la seua parella que se’n va fer càrrec.

 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU