Un Policia Nacional evita que una dona es lleve la vida a Alzira

 

Un agent de la Policia Nacional franc de servei ha salvat la vida a una dona a Alzira quan es dirigia a un vehicle que hauria condicionat per semblar llevar-se la vida. El policia va observar en una zona apartada, un turisme estacionat amb una mànega connectada des del tub d’escapament a l’interior a través d’una finestreta.

Els fets van passar a principis de novembre, cap a les quatre de la vesprada, quan un policia lliure de servei circulava per una zona de la localitat valenciana d’Alzira, poc transitada per vehicles. En observar un turisme estacionat als voltants, davant d’una masia aïllada, s’hi va acostar i va observar que tenia una mànega connectada des del tub d’escapament a la finestra del darrere esquerre.

Ràpidament, després de comprovar que no hi havia ningú al seu interior, va alertar un indicatiu uniformat, per si hi pogués ser la persona que havia preparat el turisme a l’interior de la casa de pagés. Minuts més tard, el policia franc va observar una dona que eixia de la vivenda per dirigir-se al cotxe.

La dona en adonar-se de la seua presència, en un important estat de nerviosisme, li va manifestar la intenció de llevar-se la vida, per la qual cosa l’agent es va identificar per intentar tranquil·litzar-la. Es dona la circumstància que als voltants de la vivenda hi havia un gos de raça perillosa, que va dificultar l’acostament amb la víctima.

Finalment, gràcies a la perícia de l’agent franc la dona va eixir a l’exterior de la vivenda, i encara que va rebutjar ser traslladada a un hospital per un indicatiu sanitari, els policies que van arribar al lloc van localitzar la seua parella que se’n va fer càrrec.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.