Anuncios

Detenen a un home per ensenyar el seus genitals a menors en el Llit del Túria de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la Ciutat de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme després de, pel que pareix, ensenyar els seus genitals fent gestos obscens a tres menors d’edat en els jardins de l’antic llit del riu Túria.

 

Els fets han passat cap a les 13.30 hores d’este dissabte, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats que hi havia un home en roba interior ‘molestant‘ a la gent. Els policies van anar al lloc dels fets a on una dona els va explicar que un home en roba interior «s’acostava a la gent i els ensenyava els genitals amb actitud sexual», a l’altura del Nuevo Centro.

Anuncios

 

En eixe moment, altres persones van avisar als agents de en quin lloc estava el sospitós i, després d’una xicoteta persecució, el van atrapar. Els policies van vore quem efectivamentm només portava roba interior.

 

En el mateix lloc estaven tres xiques menors, de 16 i 17 anys, que van contar com, mentres estaven fent un pícnic, l’home se’ls havia acostat, s’havia abaixat la roba interior i, mentre els ensenyava els genitals, els pegava crits preguntant-los si «en volien». Com que l’agressor cada volta s’acostava més a elles, les xiques es van alçar i se’n van anar d’eixe lloc, poc abans que arribara la policia.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios