18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detenen a un home per ensenyar el seus genitals a menors en el Llit del Túria de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la Ciutat de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme després de, pel que pareix, ensenyar els seus genitals fent gestos obscens a tres menors d’edat en els jardins de l’antic llit del riu Túria.

 

Els fets han passat cap a les 13.30 hores d’este dissabte, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats que hi havia un home en roba interior ‘molestant‘ a la gent. Els policies van anar al lloc dels fets a on una dona els va explicar que un home en roba interior «s’acostava a la gent i els ensenyava els genitals amb actitud sexual», a l’altura del Nuevo Centro.

 

En eixe moment, altres persones van avisar als agents de en quin lloc estava el sospitós i, després d’una xicoteta persecució, el van atrapar. Els policies van vore quem efectivamentm només portava roba interior.

 

En el mateix lloc estaven tres xiques menors, de 16 i 17 anys, que van contar com, mentres estaven fent un pícnic, l’home se’ls havia acostat, s’havia abaixat la roba interior i, mentre els ensenyava els genitals, els pegava crits preguntant-los si «en volien». Com que l’agressor cada volta s’acostava més a elles, les xiques es van alçar i se’n van anar d’eixe lloc, poc abans que arribara la policia.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alacant xifra en 46 els pisos públics investigats sense empadronats a la Platja de Sant Joan

L'Ajuntament ha detectat 46 de 140 vivendes de la promoció Els Naus sense ningú empadronat i traslladarà les dades al jutjat. També observa indicis d'altres irregularitats.

Normalitzat el servici en les línies 2 i 7 després d’un robatori de cable; la 1 manté retards

El servici s'ha restablit en les línies 2 i 7 després de la reparació del cable sostret, mentres la línia 1 seguix amb demores. Els treballs continuen fins a recuperar la normalitat.

L’Audiència de València ordena obrir el juí oral a Mónica Oltra per encobriment

L'Audiència Provincial de València ha ordenat al Jutjat d'Instrucció 15 obrir juí oral a Mónica Oltra i a altres nou pel presumpte encobriment dels abusos a una menor. La decisió revoca la negativa prèvia i aprecia base indiciària suficient per a enjudiciar els fets.

Consum va facturar 891 milions a la seua franquícia Charter en 2025 i va obrir 41 botigues

Consum va incrementar un 14,02% la facturació a la seua franquícia Charter en 2025, fins a 891,11 milions, i va elevar la xarxa a 504 botigues. El 73% de les obertures es va concentrar en la Comunitat Valenciana i Catalunya; per a 2026 preveu 37 noves botigues i una alça del 8,2%.

Dos detinguts per defraudar 217.000 euros amb falses inversions immobiliàries

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i una dona per, presumptament, estafar 217.000 euros a una dona amb suposades inversions a Madrid. Van ser arrestats quan anaven a tornar a sol·licitar-li diners i van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La Comunitat Valenciana suma 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener i puja preus un 6%

La Comunitat Valenciana va registrar 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener, amb preus un 6% més cars. El turista estranger va aportar més nits malgrat arribar en menor número.

El Llevant necessita huit triomfs en tretze jornades per a depassar els 40 punts

Penúltim amb 18 punts, l'equip ha de sumar 24 més per a arribar a 42, el llindar que sol assegurar la salvació. Enfronta quatre dols directes que marcaran el seu futur.

Concentració davant Les Corts fa costat a les víctimes de la dana i exigix presó per a Mazón

Una concentració davant Les Corts ha recolzat a les víctimes de la dana de 2024 i ha exigit presó per a Carlos Mazón. Els afectats intervindran 483 dies després i hi haurà una altra protesta l'1 de març.