Detenen a un home per ensenyar el seus genitals a menors en el Llit del Túria de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la Ciutat de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme després de, pel que pareix, ensenyar els seus genitals fent gestos obscens a tres menors d’edat en els jardins de l’antic llit del riu Túria.

 

Els fets han passat cap a les 13.30 hores d’este dissabte, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats que hi havia un home en roba interior ‘molestant‘ a la gent. Els policies van anar al lloc dels fets a on una dona els va explicar que un home en roba interior «s’acostava a la gent i els ensenyava els genitals amb actitud sexual», a l’altura del Nuevo Centro.

 

En eixe moment, altres persones van avisar als agents de en quin lloc estava el sospitós i, després d’una xicoteta persecució, el van atrapar. Els policies van vore quem efectivamentm només portava roba interior.

 

En el mateix lloc estaven tres xiques menors, de 16 i 17 anys, que van contar com, mentres estaven fent un pícnic, l’home se’ls havia acostat, s’havia abaixat la roba interior i, mentre els ensenyava els genitals, els pegava crits preguntant-los si «en volien». Com que l’agressor cada volta s’acostava més a elles, les xiques es van alçar i se’n van anar d’eixe lloc, poc abans que arribara la policia.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.