Detenen a un home per ensenyar el seus genitals a menors en el Llit del Túria de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la Ciutat de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme després de, pel que pareix, ensenyar els seus genitals fent gestos obscens a tres menors d’edat en els jardins de l’antic llit del riu Túria.

 

Els fets han passat cap a les 13.30 hores d’este dissabte, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats que hi havia un home en roba interior ‘molestant‘ a la gent. Els policies van anar al lloc dels fets a on una dona els va explicar que un home en roba interior «s’acostava a la gent i els ensenyava els genitals amb actitud sexual», a l’altura del Nuevo Centro.

 

En eixe moment, altres persones van avisar als agents de en quin lloc estava el sospitós i, després d’una xicoteta persecució, el van atrapar. Els policies van vore quem efectivamentm només portava roba interior.

 

En el mateix lloc estaven tres xiques menors, de 16 i 17 anys, que van contar com, mentres estaven fent un pícnic, l’home se’ls havia acostat, s’havia abaixat la roba interior i, mentre els ensenyava els genitals, els pegava crits preguntant-los si «en volien». Com que l’agressor cada volta s’acostava més a elles, les xiques es van alçar i se’n van anar d’eixe lloc, poc abans que arribara la policia.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.