Detenen a un home per ensenyar el seus genitals a menors en el Llit del Túria de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la Ciutat de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme després de, pel que pareix, ensenyar els seus genitals fent gestos obscens a tres menors d’edat en els jardins de l’antic llit del riu Túria.

 

Els fets han passat cap a les 13.30 hores d’este dissabte, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats que hi havia un home en roba interior ‘molestant‘ a la gent. Els policies van anar al lloc dels fets a on una dona els va explicar que un home en roba interior «s’acostava a la gent i els ensenyava els genitals amb actitud sexual», a l’altura del Nuevo Centro.

 

En eixe moment, altres persones van avisar als agents de en quin lloc estava el sospitós i, després d’una xicoteta persecució, el van atrapar. Els policies van vore quem efectivamentm només portava roba interior.

 

En el mateix lloc estaven tres xiques menors, de 16 i 17 anys, que van contar com, mentres estaven fent un pícnic, l’home se’ls havia acostat, s’havia abaixat la roba interior i, mentre els ensenyava els genitals, els pegava crits preguntant-los si «en volien». Com que l’agressor cada volta s’acostava més a elles, les xiques es van alçar i se’n van anar d’eixe lloc, poc abans que arribara la policia.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.

Detingut per sostraure material pirotècnic de la seua empresa per a vendre-ho a la botiga de la seua dona

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per sostraure productes pirotècnics de l'empresa en la qual treballava. Es van intervindre 62.694 articles a la botiga de la seua esposa i s'investiga el destí del material defectuós.

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts