15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Ferida una xica de 19 anys després de patir un accident de tràfic en l’N-340 en Castelló

Accident Alboraia

Imatge d’arxiu d’un accident de tràfic | Bombers de València

 

Una xica, de 19 anys, ha resultat ferida este divendres després de patir un accident de tràfic en l’N-340, en el terme municipal de Castelló, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Els fets s’han produït cap a les 9 hores d’este matí de divendres, quan dos cotxes han xocat. En rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que ha assistit a la xica, de 19 anys.

 

La jove, que ha patit politraumatismes i una fractura de clavícula, ha sigut traslladada en l’ambulància de suport vital avançat a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 12,4% al novembre a Espanya i un 25,7% en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes van avançar al novembre un 12,4% a Espanya, fins a 43.319 operacions. La Comunitat Valenciana va destacar amb un augment del 25,7%.

Una tractorada contra l’acord UE-Mercosur col·lapsa el trànsit en el centre de València

Una tractorada d'associacions independents adscrites a Unaspi ha col·lapsat el trànsit en el centre de València amb corts des de les 11 hores. La marxa preveu acabar davant la Delegació del Govern i el dijous hi haurà una altra protesta del sector.

La lesió de Foyth és la quarta baixa greu del Vila-real esta temporada

El defensa argentí va patir un trencament del tendó d'Aquil·les davant el Reial Madrid i passarà per quiròfan. És la quarta lesió greu del curs, tres d'elles en la saga.

Helena Font: apostar per un elenc nombrós i escenografia arriscada és d’agrair

L'actriu reivindica la valentia dels qui sostenen obres amb grans repartiments i muntatges complexos i celebra l'acolliment d'Assassinat en el Orient Express en el seu gira.