Ferida en bolcar el cotxe en la carretera de Xàbia

Bombers Alacant

Els bombers han hagut d’intervindre per a traure a la víctima dels ferros del vehicle | Bombers d’Alacant

 

Este dilluns, a les 12.10 hores, una dona ha resultat ferida en tindre un accident de cotxe en la carretera entre Xàbia i Jesús Pobre. Segons pareix, cap al migdia, la conductora, una dona de 84 anys, se n’ha eixit de la via i el cotxe ha bolcat, per causes encara desconegudes.

 

Segons informe el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU) ha assistit a la dona, que estava en parada cardiorespiratòria, per a reanimar-la. Segons informa ‘Xàbia al dia’, ha calgut la intervenció del Consorci Provicinal de Bombers d’Alacant, ja que la dona havia quedat atrapada dins dels ferros. A més, s’ha requerit tallar el trànsit per a poder rescatar-la.

 

Després d’unes maniobres de reanimació cardiopulmonar avançades, finalment, ha pogut recuperar les constants vitals. Una volta estabilitzada, la dona ha sigut traslladada a l’Hospital de Dénia amb una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), a on se l’ha atés per politraumatisme.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua postura sobre la prioritat nacional i el col·lapse dels servicis públics

Pérez Llorca afrontarà en el ple de Les Corts una sessió de control centrada en la prioritat nacional, les crítiques per prioritzar interessos partidistes i el col·lapse dels servicis públics.

Catorze jóvens, cinc d’ells menors, investigats per càntics racistes i desordes a Alginet

La Guàrdia Civil investiga a catorze persones, entre elles cinc menors, per amenaces, càntics racistes i danys al mobiliari urbà a Alginet, a les quals se'ls atribuïxen delictes d'odi i desordes públics.

Els bombers contenen dos incendis industrials en desballestaments d’Onda

Els bombers treballen en l'extinció de dos incendis industrials en desballestaments i una empresa de palets a Onda, ja continguts però encara actius, després d'una nit d'intensa intervenció.

Mosquera advertix abans de les semifinals: L’Atlètic li ho deixarà tot i nosaltres més

Cristhian Mosquera repassa la seua primera temporada en l'Arsenal, valora el repte de les semifinals de Champions davant l'Atlètic de Madrid i subratlla que l'equip està preparat per a barallar per Premier i Lliga de Campions fins al final.

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.