Ferida en bolcar el cotxe en la carretera de Xàbia

Bombers Alacant

Els bombers han hagut d’intervindre per a traure a la víctima dels ferros del vehicle | Bombers d’Alacant

 

Este dilluns, a les 12.10 hores, una dona ha resultat ferida en tindre un accident de cotxe en la carretera entre Xàbia i Jesús Pobre. Segons pareix, cap al migdia, la conductora, una dona de 84 anys, se n’ha eixit de la via i el cotxe ha bolcat, per causes encara desconegudes.

 

Segons informe el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU) ha assistit a la dona, que estava en parada cardiorespiratòria, per a reanimar-la. Segons informa ‘Xàbia al dia’, ha calgut la intervenció del Consorci Provicinal de Bombers d’Alacant, ja que la dona havia quedat atrapada dins dels ferros. A més, s’ha requerit tallar el trànsit per a poder rescatar-la.

 

Després d’unes maniobres de reanimació cardiopulmonar avançades, finalment, ha pogut recuperar les constants vitals. Una volta estabilitzada, la dona ha sigut traslladada a l’Hospital de Dénia amb una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), a on se l’ha atés per politraumatisme.

Anuncios

Últimes notícies

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.

El Palau de Congressos de València impulsa 94,7 milions d’impacte econòmic en 2025

L'activitat del Palau de Congressos de València va generar en 2025 un impacte econòmic de 94,7 milions, va reforçar la seua solvència financera i va consolidar a la ciutat com a destí MICE competitiu.

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.