Hui, 27 de desembre s'ha produït un accident al matí, al voltant de les 12.30 hores, quan s'ha alertat que una dona havia resultat ferida al caure-se-li damunt uns rebles de la façana d'una vivenda. Els fets han ocorregut en el carrer País Valencià de Petrer, al Vinalopó Mitjà, degut a les fortes ratxes de vent que s'estan produint hui. L'Agència Estatal de Meteorologia ja va posar l'alerta groga per forts vents ahir, ja que s'esperen ratxes de fins a 80 km/h en alguns punts de la Comunitat. Fins allí s'ha mobilitzat una Unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) l'equip sanitari del qual ha atés la dona de 74 anys per ferides en el cap. A continuació ha sigut traslladada a l'Hospital d'Elda.
Ferida una dona al caure-li damunt rebles d’una façana a Petrer a causa del vent
Últimes notícies
Successos
Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja
Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.
Successos
Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella
Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.
Successos
Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja
Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.
Successos
Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià
Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.
Successos
El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari
El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.
Medi ambient
Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora
La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.
Economia
14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027
El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.
Política
Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”
Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.







