Ferit en ser atropellat en San Miguel de Salinas

Ferit en ser atropellat en Sant Miquel de les Salines, el Baix Segura (Alacant)

Carrer del 19 d’abril | Google Maps

 

Esta vesprada de dijous, a les 17.35 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre dos cotxes i que, a demés, un d’ells ha atropellat a un home, que ha resultat ferit, en el carrer del 19 d’Abril de la localitat San Miguel de Salinas, en el Baix Segura (Alacant).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava un traumatisme cranioencefàlic.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’Hospital de Torrevieja. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Compromís alerta d’un col·lapse “alarmant” en l’empadronament especial a València

Compromís per València denuncia un col·lapse administratiu en l’empadronament especial que deixa milers de persones sense accés a sanitat, educació o ajudes socials. El grup acusa el govern municipal de convertir el padró en “un mur” per a persones sense llar, migrants i veïns en vivenda precària.

PSPV i Compromís exigixen a la Generalitat arxivar definitivament el macroabocador de Zarra

PSPV-PSOE i Compromís han demanat a la Generalitat que retire i arxive de manera definitiva el macroabocador projectat a Zarra, davant el rebuig generalitzat al Valle de Ayora-Cofrentes.

Un projecte científic estudia com es desplacen els taurons i les rajades entre Múrcia i Alacant

El projecte Tirraqui entra en la seua segona fase per analitzar la connexió entre zones de cria i d’adults de taurons, rajades i quimeres a les aigües d’Alacant i Múrcia, i avaluar l’impacte de la pesca en la seua conservació fins a 2027.

L’eclipsi solar impulsa un 32 % els vols cap a València

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost ha disparat les reserves aèries als principals punts de la seua trajectòria. València registra un augment del 32 % respecte a 2025, segons dades d’Amadeus Travel Intelligence.

Drones, reforç de salvament i tancament de la CV-500 per l’eclipsi a València

València mobilitzarà 200 efectius, reforçarà el salvament a les platges i tancarà la CV-500 durant l’eclipsi solar per evitar aglomeracions i riscos.

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.
FILMOTECA D'ESTIU