11 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Ferit en caure per una zona muntanyosa en Cullera

Ferida en caure per una pendent en Teresa de Cofrentes

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Este matí de dilluns, sobre les 10.00 hores, un home de 87 anys ha resultat ferit en caure per una zona muntanyosa de la localitat de Cullera, en la Ribera (València), i a qui s’han trobat uns veïns en el carrer de Sant Pere d’este municipi demanant ajuda.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) i quan han arribat, els equips sanitaris han assistit a la víctima, qui presentava contusions i una fractura de maluc.

 

Després de ser estabilitzat, l’home ha sigut traslladat en l’ambulància del SAMU fins a l’Hospital Universitari la Ribera de la localitat d’Alzira. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.