Ferit greu un xiquet per la cornada d’una vaca a Puçol

Un xiquet de 12 anys ha resultat ferit greu en ser cornejat per una vaca en un festeig taurí en la localitat valenciana de Puçol.

Segons informa ‘Les Provincias’, els fets van succeir al voltant de les 03.15 hores de la matinada d’aquest diumenge en el recinte habilitat per a celebrar la Setmana Taurina de Puçol.

El menor va patir un fort traumatisme toràcic i tres cornades, segons apunten des de ‘Les Provincias’, el succés es va produir per la distracció de xiquet quan estava en un cadafal.

Segons van informar fonts municipals, la vaca va enganxar amb una de les seues banyes al xiquet i el va traure de la barrera.

Assistents als actes taurins van auxiliar immediatament al menor i el van traslladar al lloc on estava el metge, que va ordenar el seu ràpid trasllat en una ambulància a l’Hospital de Sagunt.

El menor no havia d’estar en el cadafal, ja que segons la llei per a això ha de tindre almenys 16 anys, per la qual cosa la Policia Autonòmica ha iniciat ja la corresponent investigació.

Des de ‘Les Provincias’ informen que la víctima resideix a Sagunt i havia acudit amb el seu cosí al festeig taurí. Després de ser avisats de l’agafada, els pares del xiquet es van desplaçar amb urgència a l’Hospital de Sagunt, on el menor continua ingressat.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.