Ferit greu un xiquet per la cornada d’una vaca a Puçol

Un xiquet de 12 anys ha resultat ferit greu en ser cornejat per una vaca en un festeig taurí en la localitat valenciana de Puçol.

Segons informa ‘Les Provincias’, els fets van succeir al voltant de les 03.15 hores de la matinada d’aquest diumenge en el recinte habilitat per a celebrar la Setmana Taurina de Puçol.

El menor va patir un fort traumatisme toràcic i tres cornades, segons apunten des de ‘Les Provincias’, el succés es va produir per la distracció de xiquet quan estava en un cadafal.

Segons van informar fonts municipals, la vaca va enganxar amb una de les seues banyes al xiquet i el va traure de la barrera.

Assistents als actes taurins van auxiliar immediatament al menor i el van traslladar al lloc on estava el metge, que va ordenar el seu ràpid trasllat en una ambulància a l’Hospital de Sagunt.

El menor no havia d’estar en el cadafal, ja que segons la llei per a això ha de tindre almenys 16 anys, per la qual cosa la Policia Autonòmica ha iniciat ja la corresponent investigació.

Des de ‘Les Provincias’ informen que la víctima resideix a Sagunt i havia acudit amb el seu cosí al festeig taurí. Després de ser avisats de l’agafada, els pares del xiquet es van desplaçar amb urgència a l’Hospital de Sagunt, on el menor continua ingressat.

Últimes notícies

CCOO PV es persona com a acusació popular pel cas de la professora agredida per un policia a València

CCOO PV s'ha personat com a acusació popular en la causa oberta per l'agressió d'un policia nacional a una professora jubilada durant la vaga del professorat valencià el 31 de maig a València. El sindicat demana imputar diversos delictes a l'agent i reclama la seua suspensió cautelar de funcions.

Roben el coure d’un pou agrícola arranjat per la dana només un dia després d’acabar les obres

La comunitat de regants La Serreta i La Escala, que rega quasi 500 hectàrees en pobles com Real i Montroi, ha patit un robatori de coure valorat en més de 25.000 euros només 24 hores després de finalitzar les obres de reparació del pou danyat per la dana.

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.