Dos ferits, un d’ells greu, en un accident entre un camió de mercaderies perilloses i una furgoneta en Elda

 

Dos persones han resultat ferides en un accident entre un camió de mercaderies perilloses i una furgoneta en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). Segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, el xoc s’ha produït este dimarts en la CV-83.

 

Poc abans de les 10 del matí, el CICU ha rebut l’avís de l’accident i ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i l’helicòpter medicalitzat en base en la província.

 

Com a conseqüència de l’accident, dos hòmens ha han acabat ferits i han sigut assistits pels servicis sanitaris. Es tracta d’un home de 54 anys que ha sigut evacuat en helicòpter a l’hospital General d’Alacant per diverses ferides greus i un home de 44 anys, que ha sigut traslladat a l’hospital General d’Elda en l’ambulància de SVB per diverses ferides lleus.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.