Dos ferits després d’una baralla a destralades en un pis de València

Dos persones han resultat ferides a València en el transcurs d’una violenta baralla amb una destral pel mig entre ciutadans d’origen ucraïnés que compartien un pis de la ciutat.

Els fets van ocórrer aquest diumenge, al voltant de les nou de la nit, en un habitatge situat al carrer Pare Urbà de la capital del Túria.


Segons fonts policials, els arrestats per un delicte de lesions estaven en estat d’embriaguesa i en el lloc dels fets es van trobar restes de sang.

En un moment de la trobada un d’ells va alertar a la Policia després que un dels seus companys de pis atacara presumptament a un altre amb una destral i li la clavara al cap. Segons ha pogut reconstruir la Policia Nacional a través dels testimoniatges recaptats, la víctima i un tercer van aconseguir arrabassar l’arma al primer agressor i també li van atacar, per la qual cosa va patir igualment lesions.


Segons han pogut confirmar fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), en el lloc va intervindre personal mèdic del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Un dels ferits és un home de 60 anys que presentava un traumatisme cranioencefàlic. Aquesta víctima va ser traslladada a la Fe després de ser estabilitzada en el lloc de l’agressió. L’altre lesionat té 46 anys i tots dos han acabat detinguts com a presumptes autors d’un delicte de lesions.


Segons informen des de ‘Les Provincias’, la Policia Nacional s’ha confiscat de la destral de 50 centímetres emprada en l’agressió. També van trobar en l’escenari de l’enfrontament un ganivet d’11 centímetres i un canelobre tacat de sang. Tot això quedarà ara a disposició judicial juntament amb les diligències. Els agents busquen ara al tercer participant en la segona de les agressions amb la destral.

Per part seua, el tercer implicat encara no ha sigut localitzat, mentre la Policia continua investigant les causes del conflicte.

Últimes notícies

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.