Dos ferits després d’una baralla a destralades en un pis de València

Dos persones han resultat ferides a València en el transcurs d’una violenta baralla amb una destral pel mig entre ciutadans d’origen ucraïnés que compartien un pis de la ciutat.

Els fets van ocórrer aquest diumenge, al voltant de les nou de la nit, en un habitatge situat al carrer Pare Urbà de la capital del Túria.


Segons fonts policials, els arrestats per un delicte de lesions estaven en estat d’embriaguesa i en el lloc dels fets es van trobar restes de sang.

En un moment de la trobada un d’ells va alertar a la Policia després que un dels seus companys de pis atacara presumptament a un altre amb una destral i li la clavara al cap. Segons ha pogut reconstruir la Policia Nacional a través dels testimoniatges recaptats, la víctima i un tercer van aconseguir arrabassar l’arma al primer agressor i també li van atacar, per la qual cosa va patir igualment lesions.


Segons han pogut confirmar fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), en el lloc va intervindre personal mèdic del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Un dels ferits és un home de 60 anys que presentava un traumatisme cranioencefàlic. Aquesta víctima va ser traslladada a la Fe després de ser estabilitzada en el lloc de l’agressió. L’altre lesionat té 46 anys i tots dos han acabat detinguts com a presumptes autors d’un delicte de lesions.


Segons informen des de ‘Les Provincias’, la Policia Nacional s’ha confiscat de la destral de 50 centímetres emprada en l’agressió. També van trobar en l’escenari de l’enfrontament un ganivet d’11 centímetres i un canelobre tacat de sang. Tot això quedarà ara a disposició judicial juntament amb les diligències. Els agents busquen ara al tercer participant en la segona de les agressions amb la destral.

Per part seua, el tercer implicat encara no ha sigut localitzat, mentre la Policia continua investigant les causes del conflicte.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.