Dos ferits després d’una baralla a destralades en un pis de València

Dos persones han resultat ferides a València en el transcurs d’una violenta baralla amb una destral pel mig entre ciutadans d’origen ucraïnés que compartien un pis de la ciutat.

Els fets van ocórrer aquest diumenge, al voltant de les nou de la nit, en un habitatge situat al carrer Pare Urbà de la capital del Túria.


Segons fonts policials, els arrestats per un delicte de lesions estaven en estat d’embriaguesa i en el lloc dels fets es van trobar restes de sang.

En un moment de la trobada un d’ells va alertar a la Policia després que un dels seus companys de pis atacara presumptament a un altre amb una destral i li la clavara al cap. Segons ha pogut reconstruir la Policia Nacional a través dels testimoniatges recaptats, la víctima i un tercer van aconseguir arrabassar l’arma al primer agressor i també li van atacar, per la qual cosa va patir igualment lesions.


Segons han pogut confirmar fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), en el lloc va intervindre personal mèdic del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Un dels ferits és un home de 60 anys que presentava un traumatisme cranioencefàlic. Aquesta víctima va ser traslladada a la Fe després de ser estabilitzada en el lloc de l’agressió. L’altre lesionat té 46 anys i tots dos han acabat detinguts com a presumptes autors d’un delicte de lesions.


Segons informen des de ‘Les Provincias’, la Policia Nacional s’ha confiscat de la destral de 50 centímetres emprada en l’agressió. També van trobar en l’escenari de l’enfrontament un ganivet d’11 centímetres i un canelobre tacat de sang. Tot això quedarà ara a disposició judicial juntament amb les diligències. Els agents busquen ara al tercer participant en la segona de les agressions amb la destral.

Per part seua, el tercer implicat encara no ha sigut localitzat, mentre la Policia continua investigant les causes del conflicte.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.