Dos ferits després d’una baralla a destralades en un pis de València

Dos persones han resultat ferides a València en el transcurs d’una violenta baralla amb una destral pel mig entre ciutadans d’origen ucraïnés que compartien un pis de la ciutat.

Els fets van ocórrer aquest diumenge, al voltant de les nou de la nit, en un habitatge situat al carrer Pare Urbà de la capital del Túria.


Segons fonts policials, els arrestats per un delicte de lesions estaven en estat d’embriaguesa i en el lloc dels fets es van trobar restes de sang.

En un moment de la trobada un d’ells va alertar a la Policia després que un dels seus companys de pis atacara presumptament a un altre amb una destral i li la clavara al cap. Segons ha pogut reconstruir la Policia Nacional a través dels testimoniatges recaptats, la víctima i un tercer van aconseguir arrabassar l’arma al primer agressor i també li van atacar, per la qual cosa va patir igualment lesions.


Segons han pogut confirmar fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), en el lloc va intervindre personal mèdic del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Un dels ferits és un home de 60 anys que presentava un traumatisme cranioencefàlic. Aquesta víctima va ser traslladada a la Fe després de ser estabilitzada en el lloc de l’agressió. L’altre lesionat té 46 anys i tots dos han acabat detinguts com a presumptes autors d’un delicte de lesions.


Segons informen des de ‘Les Provincias’, la Policia Nacional s’ha confiscat de la destral de 50 centímetres emprada en l’agressió. També van trobar en l’escenari de l’enfrontament un ganivet d’11 centímetres i un canelobre tacat de sang. Tot això quedarà ara a disposició judicial juntament amb les diligències. Els agents busquen ara al tercer participant en la segona de les agressions amb la destral.

Per part seua, el tercer implicat encara no ha sigut localitzat, mentre la Policia continua investigant les causes del conflicte.

Últimes notícies

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.