Dos ferits després d’una baralla a destralades en un pis de València

Dos persones han resultat ferides a València en el transcurs d’una violenta baralla amb una destral pel mig entre ciutadans d’origen ucraïnés que compartien un pis de la ciutat.

Els fets van ocórrer aquest diumenge, al voltant de les nou de la nit, en un habitatge situat al carrer Pare Urbà de la capital del Túria.


Segons fonts policials, els arrestats per un delicte de lesions estaven en estat d’embriaguesa i en el lloc dels fets es van trobar restes de sang.

En un moment de la trobada un d’ells va alertar a la Policia després que un dels seus companys de pis atacara presumptament a un altre amb una destral i li la clavara al cap. Segons ha pogut reconstruir la Policia Nacional a través dels testimoniatges recaptats, la víctima i un tercer van aconseguir arrabassar l’arma al primer agressor i també li van atacar, per la qual cosa va patir igualment lesions.


Segons han pogut confirmar fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), en el lloc va intervindre personal mèdic del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Un dels ferits és un home de 60 anys que presentava un traumatisme cranioencefàlic. Aquesta víctima va ser traslladada a la Fe després de ser estabilitzada en el lloc de l’agressió. L’altre lesionat té 46 anys i tots dos han acabat detinguts com a presumptes autors d’un delicte de lesions.


Segons informen des de ‘Les Provincias’, la Policia Nacional s’ha confiscat de la destral de 50 centímetres emprada en l’agressió. També van trobar en l’escenari de l’enfrontament un ganivet d’11 centímetres i un canelobre tacat de sang. Tot això quedarà ara a disposició judicial juntament amb les diligències. Els agents busquen ara al tercer participant en la segona de les agressions amb la destral.

Per part seua, el tercer implicat encara no ha sigut localitzat, mentre la Policia continua investigant les causes del conflicte.

Últimes notícies

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.