Ferix amb vidres a dos hòmens en un bar cridant-los que se n’anaren al seu país en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 37 anys en València que, presumptament, havia agredit amb un pitxer de cervesa al client d’un bar i al fill de la propietària del local, al mateix temps que els amenaçava de mort, els feia comentaris racistes i els deia que se n’anaren al seu país.

 

Se l’ha arrestat com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, lesions i odi. Les víctimes, d’origen lituà i xinés, van ser assistides en un hospital de València a on els van posar punts de sutura, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. Els fets han passat este dijous, cap a les 22.30, quan els agents que patrullaven la zona van anar a l’avinguda Constitució, a on s’havia informat que un home estava agredint a un client d’un bar i «el volia matar».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En arribar al lloc, els policies van trobar a un home desorientat i ple de sang. Pel que pareix, moments abans, un altre home li havia insultat i pegat colps amb un pitxer de cervesa i, a continuació, li havia pegat un altre colp amb la pissarra del menú que l’havia fet caure en terra. Mentres, li deia «rus de merda, ves-te’n al teu país».

 

Tot seguit, el sospitós va entrar al bar i, presumptament, li va demanar a l’ama un ganivet per a matar-lo, moment en què ella va tocar a la policia. En donar-se compte, l’home se n’anà del bar. Els policies van avisar als servicis sanitaris que, després d’una primera valoració, van portar a la víctima a un hospital de València.

 

Va tornar al bar a agredir al fill de l’ama

Quan els agents ja havien tornat a la comissaria, se’ls va avisar que el sospitós havia tornat al bar. Els agents van acudir al lloc, però en arribar els van indicar que l’individu se n’havia tornat a anar i els van ensenyar cap a on.

 

Els policies van activar un dispositiu de busca i van vore com un home anava darrere del sospitós i, després d’uns minuts de persecució, el van agarrar. En eixa ocasió, segons pareix, havia insultat i agredit al fill de l’ama del bar amb una botella de cervesa, pegant-li un colp en la cara i fent-li talls en l’orella, mentres li deia: «Els xinesos, ací en Espanya, no heu d’estar treballant».

 

Finalment, els policies han detingut a l’home com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, lesions i odi. A demés, mentres estaven investigant-lo, es van enterar que havia sigut denunciat per maltractes, cosa que ha incrementat els motius de la detenció. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.