10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Ferix amb vidres a dos hòmens en un bar cridant-los que se n’anaren al seu país en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 37 anys en València que, presumptament, havia agredit amb un pitxer de cervesa al client d’un bar i al fill de la propietària del local, al mateix temps que els amenaçava de mort, els feia comentaris racistes i els deia que se n’anaren al seu país.

 

Se l’ha arrestat com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, lesions i odi. Les víctimes, d’origen lituà i xinés, van ser assistides en un hospital de València a on els van posar punts de sutura, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. Els fets han passat este dijous, cap a les 22.30, quan els agents que patrullaven la zona van anar a l’avinguda Constitució, a on s’havia informat que un home estava agredint a un client d’un bar i «el volia matar».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En arribar al lloc, els policies van trobar a un home desorientat i ple de sang. Pel que pareix, moments abans, un altre home li havia insultat i pegat colps amb un pitxer de cervesa i, a continuació, li havia pegat un altre colp amb la pissarra del menú que l’havia fet caure en terra. Mentres, li deia «rus de merda, ves-te’n al teu país».

 

Tot seguit, el sospitós va entrar al bar i, presumptament, li va demanar a l’ama un ganivet per a matar-lo, moment en què ella va tocar a la policia. En donar-se compte, l’home se n’anà del bar. Els policies van avisar als servicis sanitaris que, després d’una primera valoració, van portar a la víctima a un hospital de València.

 

Va tornar al bar a agredir al fill de l’ama

Quan els agents ja havien tornat a la comissaria, se’ls va avisar que el sospitós havia tornat al bar. Els agents van acudir al lloc, però en arribar els van indicar que l’individu se n’havia tornat a anar i els van ensenyar cap a on.

 

Els policies van activar un dispositiu de busca i van vore com un home anava darrere del sospitós i, després d’uns minuts de persecució, el van agarrar. En eixa ocasió, segons pareix, havia insultat i agredit al fill de l’ama del bar amb una botella de cervesa, pegant-li un colp en la cara i fent-li talls en l’orella, mentres li deia: «Els xinesos, ací en Espanya, no heu d’estar treballant».

 

Finalment, els policies han detingut a l’home com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, lesions i odi. A demés, mentres estaven investigant-lo, es van enterar que havia sigut denunciat per maltractes, cosa que ha incrementat els motius de la detenció. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta que va declarar en la causa per la DANA ha situat a Carlos Mazón al Palau a les 19.50 del 29-O i la seua eixida cap al Cecopi a les 20.00. El testimoni va detallar un menjar privat eixe dia i un desplaçament sense escorta que va qualificar de 'rar'.

Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i admet que anava ‘fumat’ de marihuana

Marcos Benavent ha assegurat en el juí de la peça E del cas Imelsa que no ratifica les seues declaracions d'instrucció perquè anava perjudicat i 'fumat'. També ha admés que manipulava gravacions i que la seua anterior estratègia era implicar a tothom.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta ha afirmat davant la jutgessa que Carlos Mazón va arribar al Palau sobre les 19.50 el 29-O i va eixir cap al Cecopi entorn de les 20.00. El testimoniatge fixa una cronologia de la seua vesprada en plena gestió de la DANA.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta va declarar que el llavors president va arribar al Palau sobre les 19.50 el 29 d'octubre de 2024 i va eixir cap al Cecopi al voltant de les 20.00. El testimoniatge detalla la seua jornada, amb acte matinal, menjar fora i arribada a l'Eliana entorn de les 20.30.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló després d’un desallotjament preventiu

La Policia Local investiga diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló que van obligar a desallotjar un edifici. No va haver-hi ferits i la zona es va estabilitzar.

Primer dia de vaga ferroviària per la seguretat amb centenars de trens cancel·lats

Tres jornades de 24 hores reclamen un canvi estructural en la seguretat després dels sinistres de Adamuz i Gelida. Servicis mínims i cancel·lacions en tota la xarxa

El vent no amaina a l’inici de la setmana en la Comunitat Valenciana: pugen les màximes i el cel continua nuvolós

La Comunitat arranca la setmana amb ratxes molt fortes d'oest a l'interior al final del dia. Les màximes pugen i tornen les pluges febles en el terç nord.

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat anit en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detinguts i Homicidis s'ha fet càrrec de la investigació.