Ferix amb vidres a dos hòmens en un bar cridant-los que se n’anaren al seu país en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 37 anys en València que, presumptament, havia agredit amb un pitxer de cervesa al client d’un bar i al fill de la propietària del local, al mateix temps que els amenaçava de mort, els feia comentaris racistes i els deia que se n’anaren al seu país.

 

Se l’ha arrestat com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, lesions i odi. Les víctimes, d’origen lituà i xinés, van ser assistides en un hospital de València a on els van posar punts de sutura, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. Els fets han passat este dijous, cap a les 22.30, quan els agents que patrullaven la zona van anar a l’avinguda Constitució, a on s’havia informat que un home estava agredint a un client d’un bar i «el volia matar».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En arribar al lloc, els policies van trobar a un home desorientat i ple de sang. Pel que pareix, moments abans, un altre home li havia insultat i pegat colps amb un pitxer de cervesa i, a continuació, li havia pegat un altre colp amb la pissarra del menú que l’havia fet caure en terra. Mentres, li deia «rus de merda, ves-te’n al teu país».

 

Tot seguit, el sospitós va entrar al bar i, presumptament, li va demanar a l’ama un ganivet per a matar-lo, moment en què ella va tocar a la policia. En donar-se compte, l’home se n’anà del bar. Els policies van avisar als servicis sanitaris que, després d’una primera valoració, van portar a la víctima a un hospital de València.

 

Va tornar al bar a agredir al fill de l’ama

Quan els agents ja havien tornat a la comissaria, se’ls va avisar que el sospitós havia tornat al bar. Els agents van acudir al lloc, però en arribar els van indicar que l’individu se n’havia tornat a anar i els van ensenyar cap a on.

 

Els policies van activar un dispositiu de busca i van vore com un home anava darrere del sospitós i, després d’uns minuts de persecució, el van agarrar. En eixa ocasió, segons pareix, havia insultat i agredit al fill de l’ama del bar amb una botella de cervesa, pegant-li un colp en la cara i fent-li talls en l’orella, mentres li deia: «Els xinesos, ací en Espanya, no heu d’estar treballant».

 

Finalment, els policies han detingut a l’home com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, lesions i odi. A demés, mentres estaven investigant-lo, es van enterar que havia sigut denunciat per maltractes, cosa que ha incrementat els motius de la detenció. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.