Ferix amb vidres a dos hòmens en un bar cridant-los que se n’anaren al seu país en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 37 anys en València que, presumptament, havia agredit amb un pitxer de cervesa al client d’un bar i al fill de la propietària del local, al mateix temps que els amenaçava de mort, els feia comentaris racistes i els deia que se n’anaren al seu país.

 

Se l’ha arrestat com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, lesions i odi. Les víctimes, d’origen lituà i xinés, van ser assistides en un hospital de València a on els van posar punts de sutura, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. Els fets han passat este dijous, cap a les 22.30, quan els agents que patrullaven la zona van anar a l’avinguda Constitució, a on s’havia informat que un home estava agredint a un client d’un bar i «el volia matar».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En arribar al lloc, els policies van trobar a un home desorientat i ple de sang. Pel que pareix, moments abans, un altre home li havia insultat i pegat colps amb un pitxer de cervesa i, a continuació, li havia pegat un altre colp amb la pissarra del menú que l’havia fet caure en terra. Mentres, li deia «rus de merda, ves-te’n al teu país».

 

Tot seguit, el sospitós va entrar al bar i, presumptament, li va demanar a l’ama un ganivet per a matar-lo, moment en què ella va tocar a la policia. En donar-se compte, l’home se n’anà del bar. Els policies van avisar als servicis sanitaris que, després d’una primera valoració, van portar a la víctima a un hospital de València.

 

Va tornar al bar a agredir al fill de l’ama

Quan els agents ja havien tornat a la comissaria, se’ls va avisar que el sospitós havia tornat al bar. Els agents van acudir al lloc, però en arribar els van indicar que l’individu se n’havia tornat a anar i els van ensenyar cap a on.

 

Els policies van activar un dispositiu de busca i van vore com un home anava darrere del sospitós i, després d’uns minuts de persecució, el van agarrar. En eixa ocasió, segons pareix, havia insultat i agredit al fill de l’ama del bar amb una botella de cervesa, pegant-li un colp en la cara i fent-li talls en l’orella, mentres li deia: «Els xinesos, ací en Espanya, no heu d’estar treballant».

 

Finalment, els policies han detingut a l’home com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, lesions i odi. A demés, mentres estaven investigant-lo, es van enterar que havia sigut denunciat per maltractes, cosa que ha incrementat els motius de la detenció. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.