Ferix amb vidres a dos hòmens en un bar cridant-los que se n’anaren al seu país en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 37 anys en València que, presumptament, havia agredit amb un pitxer de cervesa al client d’un bar i al fill de la propietària del local, al mateix temps que els amenaçava de mort, els feia comentaris racistes i els deia que se n’anaren al seu país.

 

Se l’ha arrestat com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, lesions i odi. Les víctimes, d’origen lituà i xinés, van ser assistides en un hospital de València a on els van posar punts de sutura, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. Els fets han passat este dijous, cap a les 22.30, quan els agents que patrullaven la zona van anar a l’avinguda Constitució, a on s’havia informat que un home estava agredint a un client d’un bar i «el volia matar».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En arribar al lloc, els policies van trobar a un home desorientat i ple de sang. Pel que pareix, moments abans, un altre home li havia insultat i pegat colps amb un pitxer de cervesa i, a continuació, li havia pegat un altre colp amb la pissarra del menú que l’havia fet caure en terra. Mentres, li deia «rus de merda, ves-te’n al teu país».

 

Tot seguit, el sospitós va entrar al bar i, presumptament, li va demanar a l’ama un ganivet per a matar-lo, moment en què ella va tocar a la policia. En donar-se compte, l’home se n’anà del bar. Els policies van avisar als servicis sanitaris que, després d’una primera valoració, van portar a la víctima a un hospital de València.

 

Va tornar al bar a agredir al fill de l’ama

Quan els agents ja havien tornat a la comissaria, se’ls va avisar que el sospitós havia tornat al bar. Els agents van acudir al lloc, però en arribar els van indicar que l’individu se n’havia tornat a anar i els van ensenyar cap a on.

 

Els policies van activar un dispositiu de busca i van vore com un home anava darrere del sospitós i, després d’uns minuts de persecució, el van agarrar. En eixa ocasió, segons pareix, havia insultat i agredit al fill de l’ama del bar amb una botella de cervesa, pegant-li un colp en la cara i fent-li talls en l’orella, mentres li deia: «Els xinesos, ací en Espanya, no heu d’estar treballant».

 

Finalment, els policies han detingut a l’home com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, lesions i odi. A demés, mentres estaven investigant-lo, es van enterar que havia sigut denunciat per maltractes, cosa que ha incrementat els motius de la detenció. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.