Desmantellen una festa il·legal en un xalet llogat en Monnegre

 

La Policia Local d’Alacant i la Guàrdia Civil de Sant Joan van desmantellar la passada matinada una festa il·legal que s’estava celebrant a l’interior d’un xalet llogat situat al carrer Rosinets, en la partida de Monnegre, on van localitzar en el seu interior a un centenar de persones, que van ser identificades i sancionades per incomplir les mesures anticovid, i es va localitzar a la propietària de l’immoble que va rescindir el contracte de lloguer.

Segons fonts policials els fets van ocórrer la matinada del passat diumenge, quan els Cossos i Forces de Seguretat van rebre una trucada en la qual s’alertava a través d’un veí de la possible existència d’una festa il·legal, i van posar en marxa un operatiu conjunt amb una trentena d’agents de Policia Local i Guàrdia Civil per a poder accedir i desmantellar-la.

La Policia Local immediatament va desplaçar al Grup Operatiu d’Intervenció Ràpida i quatre patrulles juntament amb unitats de la Guàrdia Civil de Sant Joan, i a la seua arribada van comprovar que tenien música i s’estava celebrant una festa, incomplint les mesures de seguretat i sanitàries anticovid, sense portar màscares, amb grups de més de deu persones, sense guardar distàncies de seguretat, amb reproductors de música a gran volum, generant soroll i molestes als veïns.

Els agents policials van realitzar les investigacions de l’immoble localitzant a la propietària que es va personar en el lloc, manifestant que el xalet estava llogat fins al dimarts, i la Policia va començar les identificacions i va realitzar el desallotjament d’esta festa clandestina, sancionant a un centenar de persones que estaven en el seu interior, incomplint les mesures anticovid, consumint alcohol i amb persones no convivents agrupades.

A més, també es van denunciar a quatre persones per la Llei de Seguretat Ciutadana, per desobediència i falta de respecte a l’autoritat.

Els organitzadors de la festa s’enfronten a infraccions greus segons el decret de la Generalitat Valenciana, amb multa de 30.001 a 60.000 euros. La Policia Local va realitzar controls d’alcoholèmia a quatre vehicles que pretenien abandonar la finca, i la intervenció va finalitzar passades les 13:30 hores.

Així mateix, després de ser identificades totes les persones que es trobaven celebrant esta festa privada, els agents van procedir a realitzar les corresponents diligències administratives i el desallotjament de l’immoble, i la propietària va rescindir el contracte de lloguer.

La Policia Local tanca l’operatiu anticovid amb 103 sancions el cap de setmana a Alacant

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local va imposar este cap de setmana un total de 103 sancions en l’ampli operatiu organitzat per a garantir les mesures anticovid i evitar contagis, quan es compleix un mes de finalitzar l’estat d’alarma.

Els agents van desplegar un pla antibotelló i de prevenció de la celebració de festes en habitatges, a fi d’intensificar la vigilància, extremant les mesures de seguretat, desallotjant a joves consumint alcohol al Cap de l’Horta, Camí de Ronda-Monte Tossal, Barri antic, Tintorera, amb un total de 44 denúncies per consumir alcohol en la via pública.

Els agents dins de la vigilància i conscienciació ciutadana de l’obligada màscara han alçat 10 actes de denúncia per no fer l’ús de la protecció amb l’objectiu de poder evitar contagis, així com es van sancionar a 4 per consum de drogues i a 3 persones per fumar sense mantindre les distàncies.

Així mateix, les unitats Fox i del servei Nocturn de la Policia, durant el cap de setmana han dissolt un total de 25 festes en habitatges generant soroll i queixes de particulars. I la Policia va alçar també 14 denúncies per incomplir el toc de queda.

En este sentit, l’Ajuntament i la Policia van tornar a reforçar amb un dispositiu especial el control de les zones d’oci i la vigilància d’aforaments a la ciutat el cap de setmana per a evitar aglomeracions en zones de més afluència de persones, denunciant a 7 establiments, per permetre el consum d’alcohol fora del local, tindre la pista de ball habilitada, incompliment de l’horari de tancament i tindre una orquestra en el local.

Finalment, en matèria de trànsit la unitat d’Atestats i el servei Nocturn, han interposat 23 denúncies este cap de setmana per conduir sota la influència de begudes alcohòliques, de les quals en deu s’han obert diligències judicials.

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.